tomascor Zgłoś #1 Napisano 15 Listopada 2013 (edytowane) Witam Szukałem lecz nie znalazłem a mianowicie jakie są progi temperaturowe przy których załączają się poszczególne biegi wentylatora chłodnicy ?? Z góry dzięki . Edytowane 20 Listopada 2013 przez rainman777 Regulamin pisownia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2013 odświeżę, bo też jestem ciekaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2013 Chyba będę musiał sam zrobić eksperyment ... Jutro oddaje auto na wymianę pompy i chłodnicy to może uda mi sie go tak zagrzać żeby oba biegi po kolei poszły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #4 Napisano 21 Listopada 2013 nie wiem jak u innych w turbodieslu ale u mnie jeszcze nie słyszałem aby załączył sie II bieg... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #5 Napisano 21 Listopada 2013 W vw ciężko zagrzac do 2go biegu ( słowa mechanika ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #6 Napisano 22 Listopada 2013 I doszukałem się , w zależności od rodzaju temowłącznika ( zależy czy orginał czy podróba ) rodzaj nr1. bieg 1 95-91st 2.bieg 102-94st rodzaj nr2. bieg 1 92-86st 2.bieg 99-92st może to przyda się komuś PS. u siebie nie wymusiłem pracy wentylatora dodatkowego ( włącza się gdy w chłodnicy na wyjściu pojawia się temperatura jak wyżej ) a przy obecnych temperaturach na wyjściu ( przy czujniku nie miałem temp jak w czuj pierwszym ) . W moim przypadku sprawdza się teoria mechanika że ciężko wymusić pracę wentylatora drugiego , wiskoza daje radę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #7 Napisano 22 Listopada 2013 W moim przypadku sprawdza się teoria mechanika że ciężko wymusić pracę wentylatora drugiego , wiskoza daje radę . W ubiegłe lato testowane na TDI i VR5 VR5 włączał się elektryczny wentylator zaś w TDI 110hp nie ma szans:lol oba auta miały i mają sprawne visco oraz klima była na off. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #8 Napisano 23 Listopada 2013 I owszem VR5 ma jak sama nazwa mówi 5garów a co za tym idzie więcej ciepła generuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach