chagi Zgłoś #1 Napisano 13 Października 2013 Witam zlogowałem grupe 18 podczas odpalania i zastanawiam sie czy te 8,6 i 2 to normalne czy cos nie tak (same dwojki były na włączonym zapłonie), dodatkowo prosze tez o wyjasnienie co oznacza pozycja trzecia w grupie 1, u mnie jest -35,7 CF, silnik AVF Log (0 - 018,018) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #2 Napisano 17 Października 2013 (edytowane) To tak: 0 - Kontrola bezbłędna 2 - Sterowanie w zamkniętej pętli na początku 4 - Mała ilość wtrysku lub elektrozawór off 6 - Zapowietrzenie 8 - Maksymalny prąd osiągnięty ---------- Dodano o 17:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:58 ---------- prosze tez o wyjasnienie co oznacza pozycja trzecia w grupie 1, u mnie jest -35,7 CF, silnik AVF[/url] Czas trwania początku wtrysku (wymagany) 5 do 7 stopni obr. wału korbowego. Edytowane 17 Października 2013 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #3 Napisano 17 Października 2013 czyli jak mam w pewnej chwili 6 to znaczy ze w układzie jest powietrze? Jesli tak to z kąt moze sie ono brac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #4 Napisano 17 Października 2013 np. z nieszczelności układu:papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #5 Napisano 17 Października 2013 od czego zacząc poszukiwania nieszczelnosci, przewody czy bardziej pompa vacum? Taka nieszczelnosc ma wpływ na odpalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 17 Października 2013 (edytowane) To tak:0 - Kontrola bezbłędna 2 - Sterowanie w zamkniętej pętli na początku 4 - Mała ilość wtrysku lub elektrozawór off 6 - Zapowietrzenie 8 - Maksymalny prąd osiągnięty Konrad, skąd wziąłeś ten opis "szóstki" ? Opis, który można znaleźć mówi : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalna wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mała 064 błąd przetwarzania 128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe 006 , to prawdopodobnie 002 + 004 . Jest to tylko domysł, nie mój. Nigdzie jeszcze nie znalazłem opisu tej "szóstki" . Kontaktowałem się kiedyś telefonicznie w sprawie 006 z moderatorem Master's(założycielem ?) tego Forum http://forum.tdi-tuning.pl/index.php?sid=529495582bf476bac5a263b6d64a1be1 , człowiek prowadzący warsztat, mający dużą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Nie umiał(lub nie chciał) odpowiedzieć mi w tym temacie.... Edytowane 17 Października 2013 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #7 Napisano 17 Października 2013 Konrad, skąd wziąłeś ten opis "szóstki" ? Opis, który można znaleźć mówi : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiągnięto maksymalna wartość prądu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mała 064 błąd przetwarzania 128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe 006 , to prawdopodobnie 002 + 004 . Jest to tylko domysł, nie mój. Nigdzie jeszcze nie znalazłem opisu tej "szóstki" . Kontaktowałem się kiedyś telefonicznie w sprawie 006 z moderatorem Master's(założycielem ?) tego Forum http://forum.tdi-tuning.pl/index.php?sid=529495582bf476bac5a263b6d64a1be1 , człowiek prowadzący warsztat, mający dużą wiedzę teoretyczną i praktyczną. Nie umiał(lub nie chciał) odpowiedzieć mi w tym temacie.... Takie info mam od kuzyna który prowadzi warsztat dwa domy dalej ode mnie. Szczerze mi powiedział że sam do tych "szóstek" doszedł:bezzebow ---------- Dodano o 01:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:32 ---------- Nigdzie jeszcze nie znalazłem opisu tej "szóstki" . Coś takiego znalazłem: http://forum.vw-passat.pl/threads/137064-Prosze-o-pomoc-w-logach-silnik-PD-ATD z forum golfa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=299803&start=14 Q. Silnik(001)->bloki pomiarowe(008) blok(018) – stan zaworów pompowtryskiwaczy 1. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 1-go 2. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 2-go 3. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 3-go 4. Zawór pompowtryskiwacza cylindra 4-go Procedury serwisowe Wartość inna niż „0” ->Uszkodzony zawór pompowtryskiwacza ->Przerwa w ciągłości przewodu ->Brak paliwa ->Powietrze w systemie zasilania paliwem sprawdzić układ paliwowy Wartość „4” ->Wartość ta występuje tylko podczas hamowania silnikiem, zmiany biegów lub gdy się przygazuje na jałowym na postoju Wartość „6” ->Występuje na początku rozruchu silnika gdy łapie równe obroty i może trwać jedynie kilka sekund nie więcej z naszego forum w 18 maja byc 2 na zapłonie jak odkali to 6 jak 6 zgasna to wtedy zlicza bipy takie coś U ciebie zera nie ma na 2 i 3 cylindrze(masz wartosc 6), wg VAG'a to jeżeli ta wartość sie utrzymuje te wtryskiwacze są wadliwe bądź zapowietrzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mperlak Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2013 ostatnio walczylem z tymi 6stkami u mnie okazalo sie ze uszczelniacze na 1 i 2 nie trzymaly i tez pokazywalo 6 do tego nie rowno chodzil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chagi Zgłoś #9 Napisano 18 Października 2013 ostatnio walczylem z tymi 6stkami u mnie okazalo sie ze uszczelniacze na 1 i 2 nie trzymaly i tez pokazywalo 6 do tego nie rowno chodzil całkiem mozliwe ze tu jest problem bo przy zapalaniu po nocy zawsze jest dym a po chwili ustaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mperlak Zgłoś #10 Napisano 20 Października 2013 Właśnie tak było ale po jakiś 500km całkiem padło i auto zaczęło chodzić tylko na 3 cylindrach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joy19 Zgłoś #11 Napisano 26 Listopada 2023 W dniu 17.10.2013 o 17:03, Rufus110hp napisał: To tak: 0 - Kontrola bezbłędna 2 - Sterowanie w zamkniętej pętli na początku 4 - Mała ilość wtrysku lub elektrozawór off 6 - Zapowietrzenie 8 - Maksymalny prąd osiągnięty ---------- Dodano o 17:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:58 ---------- Czas trwania początku wtrysku (wymagany) 5 do 7 stopni obr. wału korbowego. Witam Panowie pomocy. vcds gr 18 po rozruchu cały czas 0 ale spadające obroty i sekundowo pojawia się 2 co oznacza, że silnik gaśnie. Cały czas już nie równa praca. Bardzo trudny rozruch, raczej niemożliwy. Co robić dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach