Lestat Zgłoś #781 Napisano 20 Stycznia 2018 Czasem nocki są ciężkie. Co zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nato Zgłoś #782 Napisano 13 Listopada 2018 Kupiłem żonie X1 MY16 fajnie się jeździ ,ale brak Autoholdu to jakaś masakra ! Najgorsze jest to ,że auto na płycie mini i nie da się tego zamontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkmen21 Zgłoś #783 Napisano 7 Lutego 2019 w 2014 nie wiedziałem i gnoiłem tu w tym wątku passata b6:) obecnie po pasku b5 przeliftem jest w rodzinie a6c5 poliftowy ostatni rocznik i pasztet b6 w highline:), pastuch trochę zostanie, a audi szykowane do zamiany na a6c6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #784 Napisano 31 Sierpnia 2019 Odświeżę temat. Po B5FL chciałbym się przesiąść na jakiegoś kompaktowego SUVa. Po pierwsze chcę czegoś mniejszego, po drugie z dużym prześwitem i 4x4. Trójka aut, które biorę pod uwagę to Tiguan, RAV4 i Qashqai. Ostatnio też zauważyłem takie auto jak Mitsubishi ASX, ale tam brak dobrego diesla. A propos silnika, to chciałbym celować w mocnego diesla, ewentualnie diesla podatnego na chiptuning. Mocna benzyna też by mogła być, ale tylko dobrze współpracująca z LPG. Rocznikowo celuję w 2012 i okolice. Napęd najbardziej by mi pasował z automatycznie dołączanym tyłem - w razie uślizgu kół przednich, ale fajnie by było również mieć przycisk off-road dający stały napęd na wszystkie koła. Które z tych 3 aut (albo jakieś inne) najlepiej spełnia opisane kryteria? Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #785 Napisano 19 Stycznia 2021 (edytowane) To i ja odgrzeję. Od paru lat szukałem następcy. Wiedziałem że będzie 4x4, tyle że ze stałym napędem i większym prześwitem. W Passacie miałem alu płytę pod silnikiem bo plastikowa się zutylizowała. Takie parametry mocno zawężają grupę docelową, bo producenci odchodzą od stałych napędów ze względu na koszty. Na tapecie było Q5, Q7, Tuareg, Cayenne, Subaru XV a nawet Mitsubishi L200. Generalnie z pierwszą czwórka miałbym kartę stałego klienta w serwisach. Z Subaru spaliło by się sprzęgło jeszcze w salonie a L200 to raczej wół roboczy. Nie mogąc znaleźć w Europie zacząłem się interesować autami ze stanów i tak kupiłem ciężkiego, niepraktycznego, paliwożernego Jeepa Grand Cherokee. Generalnie to miał być Commander, ale jak moja Pani usłyszała że w lusterkach jest szerszy o 40cm od Passata, to koncepcja upadła. Na otarcie łez dostała meleksa od BMW. GC też daje radę... Edytowane 21 Stycznia 2021 przez webi wideo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #786 Napisano 19 Stycznia 2021 32 minuty temu, webi napisał: Wiedziałem że będzie 4x4, tyle że ze stałym napędem Gratuluję zakupu! Co właściwie znaczy stały napęd 4x4 - czy to oznacza stały rozdział momentu 50/50 na przód i tył? Mi ostatecznie trafiła się Rav4 III - niestety benzyna ale z LPG - oczywiście 4x4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
webi Zgłoś #787 Napisano 21 Stycznia 2021 (edytowane) Dziękuję. Stały napęd, czyli bez sprzęgła między osiami. W czasach Haldexa pierwszych generacji, różnica była większa. Były sytuacje że samochód nie ruszył pod górę, bo Haldex czekał na sygnał z czujników ABS/ESP aby dołączyć drugą oś. W dzisiejszych czasach te systemy są bardziej aktywnie. Wybór rodzaju paliwa zależy głównie od przeznaczenia samochodu. Dla mnie idealnym do pracy okazał się samochód elektryczny. Hemik jest na zimę i do poprawiania humoru a w trasę 1000+ 2 litrowy diesel. Edytowane 21 Stycznia 2021 przez webi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach