leoni Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2013 Witam, po ostatniej wymianie odmy wyskoczyły mi następujące błędy na VAGu: 3 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded samochód z LPG błędy wyskakują co 200km, od czego zacząć i co po kolei sprawdzać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2013 16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Possible Causes Air Intake System leaking Fuel Supply faulty Injector(s) faulty Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty Ignition Coil(s) faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open Camshaft Position Sensor (G40) faulty Possible Solutions Check Misfire Recognition Check Air Intake System Check Fuel Supply Check Injector(s) and Injector Sealing Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s) Check Ignition Coil(s) Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Check Camshaft Position Sensor (G40) przeplywomierz tez sprawdz. zamiesc logi dynamiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2013 16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Possible Causes Air Intake System leaking Fuel Supply faulty Injector(s) faulty Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty Ignition Coil(s) faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open Camshaft Position Sensor (G40) faulty Possible Solutions Check Misfire Recognition Check Air Intake System Check Fuel Supply Check Injector(s) and Injector Sealing Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s) Check Ignition Coil(s) Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Check Camshaft Position Sensor (G40) przeplywomierz tez sprawdz. zamiesc logi dynamiczne powiedz mi jeszcze czy silniki benzynowe posiadają EGR?? jeżeli chodzi o logi dynamiczne to rozumiem,że 3bieg i obroty do 5,5tys i następnie zczytać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2013 powiedz mi jeszcze czy silniki benzynowe posiadają EGR?? Niektóre tak, Twój nie Twoje błędy dotyczą wypadających zapłonów i bogatego składu mieszanki. Z racji, że te dwa pierwsze mogły byś spowodowane złym składem mieszanki to należy to sprawdzić w pierwszej kolejności. jeżeli chodzi o logi dynamiczne to rozumiem,że 3bieg i obroty do 5,5tys i następnie zczytać?? Można tak powiedzieć Wypadałoby wykluczyć LPG więc zrób najpierw loga na LPG 002+033 nie kasując wcześniej błędów. Następnie wyłącz LPG skasuj błędy nawet jak ich nie będzie, przejedź się trochę na PB i zrób ten sam log na PB 002+033. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2013 Niektóre tak, Twój nie Twoje błędy dotyczą wypadających zapłonów i bogatego składu mieszanki. Z racji, że te dwa pierwsze mogły byś spowodowane złym składem mieszanki to należy to sprawdzić w pierwszej kolejności. Można tak powiedzieć Wypadałoby wykluczyć LPG więc zrób najpierw loga na LPG 002+033 nie kasując wcześniej błędów. Następnie wyłącz LPG skasuj błędy nawet jak ich nie będzie, przejedź się trochę na PB i zrób ten sam log na PB 002+033. Karol tylko powiedz mi czy podczas jazdy mam mieć podłączonego VAG-a z lapkiem?? No i w którym miejscu mam odczytać logi z 002+033 pod zakłądką Engine ?? Soryr za głupie pytania ale dopiero zacząłem się bawić VAG-iem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2013 Karol tylko powiedz mi czy podczas jazdy mam mieć podłączonego VAG-a z lapkiem?? Tak inaczej logów nie zrobisz. No i w którym miejscu mam odczytać logi z 002+033 pod zakłądką Engine ?? Tak odpalasz program wchodzisz w Engine dalej Meas. Blocks (bloki pomiarowe), wybierasz odpowiednie grupy na dole wciskasz log, podajesz ścieżkę zapisu i w drogę. 3 bieg gaz w podłogę i na zapomnij wcisnąć start logowania i potem stop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #7 Napisano 17 Września 2013 sorry że tak długo się nie odzywałem, dzisiaj biorę się do roboty i wstawiam logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #8 Napisano 17 Września 2013 LOG-01-002-033LPG.xls LOG-01-002-033Benzyna.xls dodaje logi w exelu proszę chłopaki o analizę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #9 Napisano 18 Września 2013 Akurat w tych logach problemu nie widać, być może w momencie ich robienia przyczyna się nie nasiliła. Korekta bardziej szaleje na PB niż na LPG więc problemem może nie być instalacja LPG jak to zwykle bywa, a któryś z czujników odpowiadający za skład mieszanki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #10 Napisano 18 Września 2013 Akurat w tych logach problemu nie widać, być może w momencie ich robienia przyczyna się nie nasiliła. Korekta bardziej szaleje na PB niż na LPG więc problemem może nie być instalacja LPG jak to zwykle bywa, a któryś z czujników odpowiadający za skład mieszanki. to co proponujesz w takim momencie żeby jeszcze sprawdzić- od czego zacząć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #11 Napisano 12 Października 2015 cześć, wracam znowu z podobnym tematem: objawy to brak mocy i mrugający check: Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent od czego zacząć od wymiany świec i kabli?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 12 Października 2015 Od skasowania błędów i przełożenia cewki 3 na inny cylinder. Od zrobienia logów 002+033. Nie ma przewodów, są pojedyncze cewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #13 Napisano 12 Października 2015 Od skasowania błędów i przełożenia cewki 3 na inny cylinder.Od zrobienia logów 002+033. Nie ma przewodów, są pojedyncze cewki. tylko powiedz mi która to trzecie cewka?? patrząc od strony maski?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #14 Napisano 12 Października 2015 Licząc od rozrządu/przodu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #15 Napisano 13 Października 2015 Licząc od rozrządu/przodu auta. ok, dzisiaj podjadę z pracy to tak zrobie gdyby się okazało że to cewka- to jaką kupić żeby się nie okazało że zamiennik będzie robił to samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leoni Zgłoś #16 Napisano 19 Października 2015 słuchacie wiem że to nie ten dział, ale nie mam gdzie tego napisać, bo temat w ogólnym od razu zostanie przysypany innymi postami. Mechanik stwierdził , że szczeliła mi uszczelka pod głowicą- więc kazałem im to zrobić trwało to ponad 2 tygodnie, za nim zabrali się za robotę oddali głowice do warsztatu gdzie sprawdzili jej szczelność przed planowaniem, odebrałem auto ucieszony. Pojeździłem jeden dzień a właściwie 50km wyskoczyły a właściwe błędy które podałem powyżej + znowu wsiąknął mi płyn chłodniczy żadnego wycieku nie było oddałem im znowu auto, stwierdzili że prawdopodobnie firma nie sprawdziła szczelności głowicy więc oddali ją w piątek po raz kolejny do sprawdzenia- firma potwierdziła że jest wszystko ok. I tu moje pytanie bo mechanicy rozkładają ręce że nie wiedzą co może być!!!, auto rozgrzebane już od miesiąca a oni niewiedzą co robić!!! Powiedzcie mi co robić dalej, szlak mnie trafia miesiąc bez auta!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach