Skocz do zawartości
leoni

błedy 16684,16686,17545 prosze o analize

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

po ostatniej wymianie odmy wyskoczyły mi następujące błędy na VAGu:

3 Faults Found:

 

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded

 

samochód z LPG błędy wyskakują co 200km, od czego zacząć i co po kolei sprawdzać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

 

Possible Causes

Air Intake System leaking

Fuel Supply faulty

Injector(s) faulty

Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

Ignition Coil(s) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

Check Misfire Recognition

Check Air Intake System

Check Fuel Supply

Check Injector(s) and Injector Sealing

Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

Check Ignition Coil(s)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

 

 

przeplywomierz tez sprawdz. zamiesc logi dynamiczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

 

Possible Causes

Air Intake System leaking

Fuel Supply faulty

Injector(s) faulty

Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

Ignition Coil(s) faulty

Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

Check Misfire Recognition

Check Air Intake System

Check Fuel Supply

Check Injector(s) and Injector Sealing

Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

Check Ignition Coil(s)

Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

 

 

przeplywomierz tez sprawdz. zamiesc logi dynamiczne

 

powiedz mi jeszcze czy silniki benzynowe posiadają EGR??

 

jeżeli chodzi o logi dynamiczne to rozumiem,że 3bieg i obroty do 5,5tys i następnie zczytać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiedz mi jeszcze czy silniki benzynowe posiadają EGR??

Niektóre tak, Twój nie ;)

Twoje błędy dotyczą wypadających zapłonów i bogatego składu mieszanki. Z racji, że te dwa pierwsze mogły byś spowodowane złym składem mieszanki to należy to sprawdzić w pierwszej kolejności.

 

jeżeli chodzi o logi dynamiczne to rozumiem,że 3bieg i obroty do 5,5tys i następnie zczytać??

Można tak powiedzieć :)

Wypadałoby wykluczyć LPG więc zrób najpierw loga na LPG 002+033 nie kasując wcześniej błędów. Następnie wyłącz LPG skasuj błędy nawet jak ich nie będzie, przejedź się trochę na PB i zrób ten sam log na PB 002+033.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niektóre tak, Twój nie ;)

Twoje błędy dotyczą wypadających zapłonów i bogatego składu mieszanki. Z racji, że te dwa pierwsze mogły byś spowodowane złym składem mieszanki to należy to sprawdzić w pierwszej kolejności.

 

 

Można tak powiedzieć :)

Wypadałoby wykluczyć LPG więc zrób najpierw loga na LPG 002+033 nie kasując wcześniej błędów. Następnie wyłącz LPG skasuj błędy nawet jak ich nie będzie, przejedź się trochę na PB i zrób ten sam log na PB 002+033.

 

Karol tylko powiedz mi czy podczas jazdy mam mieć podłączonego VAG-a z lapkiem??

 

No i w którym miejscu mam odczytać logi z 002+033 pod zakłądką Engine ??

 

Soryr za głupie pytania ale dopiero zacząłem się bawić VAG-iem :rumieniec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Karol tylko powiedz mi czy podczas jazdy mam mieć podłączonego VAG-a z lapkiem??

Tak inaczej logów nie zrobisz.

No i w którym miejscu mam odczytać logi z 002+033 pod zakłądką Engine ??

Tak odpalasz program wchodzisz w Engine dalej Meas. Blocks (bloki pomiarowe), wybierasz odpowiednie grupy na dole wciskasz log, podajesz ścieżkę zapisu i w drogę. 3 bieg gaz w podłogę i na zapomnij wcisnąć start logowania i potem stop ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry że tak długo się nie odzywałem, dzisiaj biorę się do roboty i wstawiam logi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat w tych logach problemu nie widać, być może w momencie ich robienia przyczyna się nie nasiliła. Korekta bardziej szaleje na PB niż na LPG więc problemem może nie być instalacja LPG jak to zwykle bywa, a któryś z czujników odpowiadający za skład mieszanki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Akurat w tych logach problemu nie widać, być może w momencie ich robienia przyczyna się nie nasiliła. Korekta bardziej szaleje na PB niż na LPG więc problemem może nie być instalacja LPG jak to zwykle bywa, a któryś z czujników odpowiadający za skład mieszanki.

 

to co proponujesz w takim momencie żeby jeszcze sprawdzić- od czego zacząć??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, wracam znowu z podobnym tematem:

 

objawy to brak mocy i mrugający check:

Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

 

od czego zacząć od wymiany świec i kabli??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od skasowania błędów i przełożenia cewki 3 na inny cylinder.

Od zrobienia logów 002+033.

Nie ma przewodów, są pojedyncze cewki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od skasowania błędów i przełożenia cewki 3 na inny cylinder.

Od zrobienia logów 002+033.

Nie ma przewodów, są pojedyncze cewki.

 

tylko powiedz mi która to trzecie cewka?? patrząc od strony maski??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Licząc od rozrządu/przodu auta.

 

ok, dzisiaj podjadę z pracy to tak zrobie

 

gdyby się okazało że to cewka- to jaką kupić żeby się nie okazało że zamiennik będzie robił to samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchacie wiem że to nie ten dział, ale nie mam gdzie tego napisać, bo temat w ogólnym od razu zostanie przysypany innymi postami.

 

Mechanik stwierdził , że szczeliła mi uszczelka pod głowicą- więc kazałem im to zrobić trwało to ponad 2 tygodnie, za nim zabrali się za robotę oddali głowice do warsztatu gdzie sprawdzili jej szczelność przed planowaniem, odebrałem auto ucieszony. Pojeździłem jeden dzień a właściwie 50km wyskoczyły a właściwe błędy które podałem powyżej + znowu wsiąknął mi płyn chłodniczy żadnego wycieku nie było oddałem im znowu auto, stwierdzili że prawdopodobnie firma nie sprawdziła szczelności głowicy więc oddali ją w piątek po raz kolejny do sprawdzenia- firma potwierdziła że jest wszystko ok. I tu moje pytanie bo mechanicy rozkładają ręce że nie wiedzą co może być!!!, auto rozgrzebane już od miesiąca a oni niewiedzą co robić!!! Powiedzcie mi co robić dalej, szlak mnie trafia miesiąc bez auta!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności