Grucha... Zgłoś #41 Napisano 31 Sierpnia 2014 Wyłącz LPG skasuj błędy i zrób logi na PB. 002+033, 115+118, 003+020. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #42 Napisano 31 Sierpnia 2014 Wyłącz LPG skasuj błędy i zrób logi na PB. 002+033, 115+118, 003+020. Wszystkie mają być dynamiczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #43 Napisano 31 Sierpnia 2014 Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #44 Napisano 31 Sierpnia 2014 Mam tylko cztery pierwsze bo nie wiem czemu wszystkie sie nie zapisały i nie maiłem aż tyle miejsca żeby go rozbujać ale może coś wyczytacie a jak nie to wieczorem będę jechał autostradą to tam juz będzie miejsca http://vaglog.rtnet.pl/log_184799.html http://vaglog.rtnet.pl/log_184800.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #45 Napisano 31 Sierpnia 2014 Przeplywka za malo mierzy, szczelnosc dolotu tez dobrze by bylo sprawdzic dla pewnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #46 Napisano 31 Sierpnia 2014 czy jak przełożę przepływke od AEB będzie pasowała czy nie podejdzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #47 Napisano 31 Sierpnia 2014 Ja ma takie same nr to tak. Szczelność do sprawdzenia na dzień dobry. Gaz wciskałeś na max?? Bo sonda stoi i nie przechodzi w pętle otwartą. Zrób log 002+033 z normalnej jazdy zobaczymy czy w ogóle pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #48 Napisano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Tak na maxa ale na bp w ogóle nie jedzie na lpg coś tam jedzie ale tez słabizna. Mówisz o pierwszej sondzie tak? i tu pytanie czy ta stara druga sanda może pójść na podmiankę pierwszej. Jutro sprawdzę szczelność i zobaczę tą przepływke a logi postaram się dzisiaj wrzucić na maxa i przy normalnej jedzie. Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez mateuszr1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #49 Napisano 31 Sierpnia 2014 logi sa robione w trybie awaryjnym to jak mozna stwiedzic czy przepływka miery dobrze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #50 Napisano 31 Sierpnia 2014 Zrobiłem e zaległe logi 003-020(pierwsze lpg a potem pb) http://vaglog.rtnet.pl/log_184865.html a tu 002-033 przy normalnej jeżdzie na pb http://vaglog.rtnet.pl/log_184864.html a tu spokojna na lpg http://vaglog.rtnet.pl/log_184866.html - - - - - aktualizacja - - - - - A i ostatnim razem jak kasowałem były takie błędy VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 906 018 BB Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G01 0005 Software Coding: 05551 Work Shop Code: WSC 22721 3 Faults Found: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-10 - - - Intermittent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #51 Napisano 31 Sierpnia 2014 Przeplywka pokazuje bardzo malo wiec jesli nie ma jakiejs mega dziury w dolocie to do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #52 Napisano 31 Sierpnia 2014 ok jutro sprawdze szczelność i spróbuje podpiąć przepływ od aeb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #53 Napisano 6 Października 2014 Wracam ponownie z moim passem.Rzeczy które zrobiłem to wymieniłem zawór DV, wyczyściłem przepustnice, uszczelniłem dolot podmieniłem pierwszą sonde, auto trochę lepiej jedzie na gazie ale na benzynie cały czas się dławi i rzadko kiedy chce chodzić na na wolnych i to co mnie nurtuje to duze spalanie chwilowe na wolnych 14-20l i podczas jazdy jade 80km/h i delikatnie dotykam gazu i pokazuje 11l. Srednie spalanie gazu w cyklu mieszanym to 20l.A i jak odepne przepływke, sonde albo czujnik tem. to żadnej zmiany. Co mam zrobić bo mi już ręce opadają z tym autem moze dobrze by było kompa podmienić tylko skąd go znaleźć albo odłączyc całkiem instalacje może ona cos miesza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #54 Napisano 6 Października 2014 Napisałem Ci wyżej co jest nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #55 Napisano 6 Października 2014 No właśnie zapomniałem dopisać że zainstalowałem nową przepływke Boscha i też było bez zmian dobrze że udało mi się ja oddać spowrotem a po drugie to po odbieńciu przeplywki powinno być lepiej a nie jest i czemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #56 Napisano 6 Października 2014 A jaka założyłęś przepływke taka samo po numerach? czemu nie zrobiłeś logów na nowej przepływce? z logów wychodzi że przepływka mierzy bardzo mało i dlatego na sondzie jest bardzo ubogo i wyskakuja błędy ubogiej mieszanki, dolot cały sprawdizłes od przepływki do końca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #57 Napisano 6 Października 2014 Tak przepływka miała taki sam numer jak ta stara a logów nie zrobiłem bo nie miałem wtedy kompa a zależało mi żeby ją szybko oddać żeby nie było. Dolot sprawdziłem były jakies nie szczelności wszystko uszczelniłem najwyżej porobię dzisiaj albo jutro nowe logi może z nich coś jeszcze wyczytacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #58 Napisano 7 Października 2014 Logi zrobione tylko na 2 biegu bo na 3 to potrzebował bym z 10km wolnej drogi i cysterny paliwa http://vaglog.rtnet.pl/log_188663.html http://vaglog.rtnet.pl/log_188664.html http://vaglog.rtnet.pl/log_188665.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #59 Napisano 7 Października 2014 No szkoda że nie zrobiłeś logów na nowej przepływce, byłoby widac czy była chociaż poprawa w przepływie, ten dolot to sprawdziłeś cały od przepływomierza do końca? w tych logach nic sie nie zmieniło za bardzo, bardzo mało mierzy przepływka i przez to na sondzie jest bardzo ubogo, do tego prawdopodobnie coś jest nie tak z turbina bo bardzo słabo ładuje, turbina nie robi się czerwona po którkiej jeżdzie? wyciagnij katalizator zobacz czy nie jest zapchany, obejrzyj turbine z tyłu czy klapka wg nie jest luźna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateuszr1989 Zgłoś #60 Napisano 7 Października 2014 Dolot sprawdziłem cały tzn w tą gumowa rurę od przepływki wsadziłem puszkę i dmuchałem jak coś syczało to usuwałem nieszczelność i tak aż dało napompować 1bara. To dlaczego jak przepływka mało mierzy i na sondzie jest ubogo to pokazuje na chwilowym takie duże wartości i wydaje mi się że czuć benzynę w spalinach. Turbina tylko raz widziałem ze jest czerwona ale to mu dawałem ostro w palnik przez jakiś 30km. ale jak by był kat zapchany to na lpg też by nie jechał a coś tam jedzie tak jak by miał ze 80km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach