Skocz do zawartości
Matro

Analiza Logów 1.8t ANB

Rekomendowane odpowiedzi

Wyłącz LPG skasuj błędy i zrób logi na PB. 002+033, 115+118, 003+020.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyłącz LPG skasuj błędy i zrób logi na PB. 002+033, 115+118, 003+020.

 

Wszystkie mają być dynamiczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko cztery pierwsze bo nie wiem czemu wszystkie sie nie zapisały i nie maiłem aż tyle miejsca żeby go rozbujać ale może coś wyczytacie a jak nie to wieczorem będę jechał autostradą to tam juz będzie miejsca :D

http://vaglog.rtnet.pl/log_184799.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_184800.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka za malo mierzy, szczelnosc dolotu tez dobrze by bylo sprawdzic dla pewnosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jak przełożę przepływke od AEB będzie pasowała czy nie podejdzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ma takie same nr to tak.

Szczelność do sprawdzenia na dzień dobry.

Gaz wciskałeś na max?? Bo sonda stoi i nie przechodzi w pętle otwartą.

Zrób log 002+033 z normalnej jazdy zobaczymy czy w ogóle pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na maxa ale na bp w ogóle nie jedzie na lpg coś tam jedzie ale tez słabizna.

Mówisz o pierwszej sondzie tak? i tu pytanie czy ta stara druga sanda może pójść na podmiankę pierwszej. Jutro sprawdzę szczelność i zobaczę tą przepływke a logi postaram się dzisiaj wrzucić na maxa i przy normalnej jedzie.

Edytowane przez mateuszr1989

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

logi sa robione w trybie awaryjnym to jak mozna stwiedzic czy przepływka miery dobrze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem e zaległe logi 003-020(pierwsze lpg a potem pb)

http://vaglog.rtnet.pl/log_184865.html

a tu 002-033 przy normalnej jeżdzie na pb

http://vaglog.rtnet.pl/log_184864.html

a tu spokojna na lpg

http://vaglog.rtnet.pl/log_184866.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

A i ostatnim razem jak kasowałem były takie błędy

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 4B0 906 018 BB

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G01 0005

Software Coding: 05551

Work Shop Code: WSC 22721

3 Faults Found:

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 35-10 - - - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka pokazuje bardzo malo wiec jesli nie ma jakiejs mega dziury w dolocie to do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok jutro sprawdze szczelność i spróbuje podpiąć przepływ od aeb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracam ponownie z moim passem.Rzeczy które zrobiłem to wymieniłem zawór DV, wyczyściłem przepustnice, uszczelniłem dolot podmieniłem pierwszą sonde, auto trochę lepiej jedzie na gazie ale na benzynie cały czas się dławi i rzadko kiedy chce chodzić na na wolnych i to co mnie nurtuje to duze spalanie chwilowe na wolnych 14-20l i podczas jazdy jade 80km/h i delikatnie dotykam gazu i pokazuje 11l. Srednie spalanie gazu w cyklu mieszanym to 20l.A i jak odepne przepływke, sonde albo czujnik tem. to żadnej zmiany. Co mam zrobić bo mi już ręce opadają z tym autem moze dobrze by było kompa podmienić tylko skąd go znaleźć albo odłączyc całkiem instalacje może ona cos miesza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem Ci wyżej co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie zapomniałem dopisać że zainstalowałem nową przepływke Boscha i też było bez zmian dobrze że udało mi się ja oddać spowrotem a po drugie to po odbieńciu przeplywki powinno być lepiej a nie jest i czemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka założyłęś przepływke taka samo po numerach? czemu nie zrobiłeś logów na nowej przepływce? z logów wychodzi że przepływka mierzy bardzo mało i dlatego na sondzie jest bardzo ubogo i wyskakuja błędy ubogiej mieszanki, dolot cały sprawdizłes od przepływki do końca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przepływka miała taki sam numer jak ta stara a logów nie zrobiłem bo nie miałem wtedy kompa a zależało mi żeby ją szybko oddać żeby nie było. Dolot sprawdziłem były jakies nie szczelności wszystko uszczelniłem najwyżej porobię dzisiaj albo jutro nowe logi może z nich coś jeszcze wyczytacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi zrobione tylko na 2 biegu bo na 3 to potrzebował bym z 10km wolnej drogi i cysterny paliwa

http://vaglog.rtnet.pl/log_188663.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_188664.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_188665.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No szkoda że nie zrobiłeś logów na nowej przepływce, byłoby widac czy była chociaż poprawa w przepływie, ten dolot to sprawdziłeś cały od przepływomierza do końca? w tych logach nic sie nie zmieniło za bardzo, bardzo mało mierzy przepływka i przez to na sondzie jest bardzo ubogo, do tego prawdopodobnie coś jest nie tak z turbina bo bardzo słabo ładuje, turbina nie robi się czerwona po którkiej jeżdzie? wyciagnij katalizator zobacz czy nie jest zapchany, obejrzyj turbine z tyłu czy klapka wg nie jest luźna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolot sprawdziłem cały tzn w tą gumowa rurę od przepływki wsadziłem puszkę i dmuchałem jak coś syczało to usuwałem nieszczelność i tak aż dało napompować 1bara. To dlaczego jak przepływka mało mierzy i na sondzie jest ubogo to pokazuje na chwilowym takie duże wartości i wydaje mi się że czuć benzynę w spalinach. Turbina tylko raz widziałem ze jest czerwona ale to mu dawałem ostro w palnik przez jakiś 30km. ale jak by był kat zapchany to na lpg też by nie jechał a coś tam jedzie tak jak by miał ze 80km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności