djchester22 Zgłoś #1 Napisano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam Bardzo proszę o analizę logów. Autko wchodzi w tryb serwisowy. Także słychać delikatne metaliczne syczenie w okolicy turbiny, gdy nacisnę ostro pedał w podłogę. Po sprawdzeniu przewodów od turbiny do kolektora zauważyłem iż cooler jest troszkę mokry w dolnej czesci. Dodatkowo zauważyłem jakby się pocił miedzy kolektorem a małym gumowym króćcem ktory polaczony jest z plastikową rurą, gdzie zamontowany jest czyjnik. Także jeszcze nie sprawdziłem wężyków podciśnieniowych, oraz sztangi gruchy. Jutro sprawdzę to wszystko. Poniżej logi statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 004,004) Log (2 - 011) Log (3 - 000) Log (1 - 000,001,003) Log (0 - 007,010,013) Oraz logi dynamiczne Log (0 - 000,008,010) Log (2 - 003,008,011) Proszę o pomoc. dziękuję. Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez djchester22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #2 Napisano 29 Sierpnia 2013 Najpierw wyczyść turbo, przepływka też już chyba kiepska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djchester22 Zgłoś #3 Napisano 29 Sierpnia 2013 Najpierw wyczyść turbo, przepływka też już chyba kiepska. A czy czyszczenie turbo , które nie ma zmiennej geometrii coś da?? Czy to się robi jak w przypadku turbiny ze zmienną geometrią??Wiem ze w 110 konnych turbo ze zmienną geometrioą się czyści bo się zacina pierścień sterujący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #4 Napisano 29 Sierpnia 2013 Nie czyść turbiny bo tam nie ma czego czyścić, to jest turbo na west gate Auto po programie wrzuć jeszcze grupę 001 dynamicznie. Przepływomierz wyczyść bo obcina w górnych obrotach. Co do usterki - wymień wężyki idące z turbiny do N75 i do gruszki, prawdopodobnie są przetarte. Jeżeli wymienisz i nadal brak efektów, wymień N75, mogła w nim sprężynka pęknąć i zaciął się w pozycji zamkniętej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #5 Napisano 29 Sierpnia 2013 Nie czyść turbiny bo tam nie ma czego czyścić, to jest turbo na west gate No tak zapędziłem się trochę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djchester22 Zgłoś #6 Napisano 4 Września 2013 Nie czyść turbiny bo tam nie ma czego czyścić, to jest turbo na west gate Auto po programie wrzuć jeszcze grupę 001 dynamicznie. Przepływomierz wyczyść bo obcina w górnych obrotach. Co do usterki - wymień wężyki idące z turbiny do N75 i do gruszki, prawdopodobnie są przetarte. Jeżeli wymienisz i nadal brak efektów, wymień N75, mogła w nim sprężynka pęknąć i zaciął się w pozycji zamkniętej. Pozdrawiam Wymieniłem intercooler bo okazało sie ze mial dziurkę, wymieniłem przepływkę, bo wójek kiedyś kupił nową i mu została (bosch), oraz węzyki podciśnieniowe. Nadal ten sam efekt. Na 3 biegu przy 4000 tyś wchodzi w tryb awaryjny, na 4 biegu już powyżej 3000. Został jeszcze zawór N75. Czy mogę go podmienił z N18. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #7 Napisano 4 Września 2013 Nie, gdyż N18 jest na podciśnienie, a N75 w Twoim przypadku na nadciśnienie. Na wszelki wypadek żeby było pewne że to N75 podepnij bezpośrednio wężyk wychodzący z turbiny do gruszki (powinno być ~0.65bara doładowania) i zrób logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djchester22 Zgłoś #8 Napisano 24 Września 2013 Nie, gdyż N18 jest na podciśnienie, a N75 w Twoim przypadku na nadciśnienie. Na wszelki wypadek żeby było pewne że to N75 podepnij bezpośrednio wężyk wychodzący z turbiny do gruszki (powinno być ~0.65bara doładowania) i zrób logi. Witam. Powodem całego tego zdarzenia z trybem awaryjnym, dziwnymi dzwiękami turbiny był zawór N75. Po rozebraniu go zgodnie z poradnikiem odnośnie regeneracji, okazało sie iż sprężynka była pęknięta. Wymieniona sprężyna z długopisu, przeczyszczenie zaworu oraz dokłądne sklejenie dało piorunujący efekt. Wszystko wróciło do normy oraz dziwne dzwięki dochodzące z okolicy turbiny zanikły. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach