Skocz do zawartości
luk3534

Wina turbiny czy przepływki??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam problem z paskiem 2001rok AWX turbina po regeneracji za późno mi wstaję tutaj wklejam logi jakie zrobiłem dynamiczne

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/luk3534_127014.html

nie wiem za bardzo jak było na starej turbinie bo kupiłem samochód i po 3dniach musiałem regenerować bo tak mocno przeładowywała i miała luz na wirniku turbinę regenerowaną dostałem a potem odesłałem swoją więc moją ma ktoś inny. Mułowaty jest od dołu później jedzie świetnie. Pozdrawiam i proszę o odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wina turbiny lub podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może wystarczy tylko regulacja turbinki?? gruszki?? a za cięgnem gruszki jeszcze jest regulacja na turbinie na kluczyk 6mm może tym trzeba pokręcić??

 

---------- Dodano o 08:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:35 ----------

 

a jeśli podciśnienia to co mam sprawdzać?? N75?? a niech mi ktoś powie jak zamienia się N75 z 18 każdy pisze zamienić ale nie powie jak mam wpiąć go do wtyczki od N75 i pozamieniać wężyki z N75 założyć na 18?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To sa tak samo wygladajace zaworki. Wypinasz pierw jeden,zapamietujesz ktore przewody wchodza w ktore wyjscia, wyciagasz drugi zaworek i podoinasz...nie ma filozofii...a wtyczki takie same sa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok to dziękuje ale gdyby był to zaworek N75 to wydaje mi się że przy wyższym zakresie obrotów działoby się też podobnie za duże doładowanie albo za małe a powyżej 2300 obrotów ciśnienie jest takie jakie chce ecu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu podciśnienia, jeśli nic nie znajdziesz możesz skrócić sztangę o 1 obrót.

Tej małej śrubki przy turbinie nie ruszaj!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co się stanie jak ruszę tą śrubeczkę proszę o odp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasami efekt surge, pokręcisz to się przekonasz.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie jakiś czas temu kręciłem w prawo i gorszy mam dół i nie wiem ile obrotów mam wrócić a tam jest taki dostęp że nie idzie żadnymi przedłużkami się dostać do tej śrubki.

 

---------- Dodano o 18:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:35 ----------

 

nie mam żadnego przeładowania ani nic gość który regenerował mi turbinkę kazał mi tą regulacją kręcić i ja złapałem się za to z małą wiedzą i teraz żałuję bo jest gorzej:((

 

---------- Dodano o 18:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:36 ----------

 

mógłby ktoś zobaczyć na swoją tą śrubkę i określić ile gwintu wystaje oryginalnie żebym ustawił tak samo??? Bardzo proszę o pomoc. chodzi mi o to żeby ktoś zwój gwintu policzył ile wystaje . Bo ja mam dość dużo ją wykręconą tak że źle klucz założyć bo gwintu dużo a nakrętka na samym dole. Proszę o odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam podobny problem jakis czas temu Passat B5 oznaczenie silnika AJM chyba 115 Km DI czerwone

problem polegał na nie doładowywaniu przez turbinę po wymianie turbiny wszystko wrociło do normy jednakże po kilku dniach okazało się ze uszczelka pod głowica jest uszkodzona po jej wymianie samochód jest słabszy i znacznie wzrosło spalanie paliwo do 10 l mechanik który wymieniał turbine jak i uszczelke próbuje coś ustawiac zmieniajac kat na pompo wtryskiwaczach jednakze na razie nie przynosi to wiekszego efektu samochód nie ciagnie od dołu bardzo prosze o pomoc z góry bardzo dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łukasz, możliwe że domknąłeś geometrię i spaliny nie mają gdzie uciekać, tym samym nie napędzą wirnika na niskich obrotach. Wkręć ją tak, aby od strony dźwigienki zmiennej geometrii wystawała ok 2,5-3mm. Teoretycznie tak mniej więcej to wygląda, ale każda turbina ma ją ustawioną indywidualnie.

 

Tomasz, zrób komplet logów!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli tą śrubkę którą widzę z góry to jej gwint ma wystawać ok 2,5-3mm???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedz wponiedzialek spróbujemy ustawic kanty na walku nie wiem czy cos pomoze jeli nie chyba zawoze samochod do pisarzowic (doslnoslaskie ) ponieważ tam zajmuja sie wtryskami i zapewne maja odpowiedni sprzet do z diagnozowania przyczyny a przy okazji jesli przy wymianie uszczeli pompowtryskiwacze nie były zanurzone w robie czy to równiez mogło spowodowac ich uszkodzenie ? oraz czy jesli okazało by sie ze uszkodzony jest jeden z wtryskiwaczów wyminic nalezało by wszystkie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomasz, jakie kanty chcesz ustawiać? Przy spodniach?

Napisałem, abyś zrobił komplet logów, bo bez tego nie wiadomo co tam w ogóle jest poustawiane po tej naprawie.

Pompki można wymieniać osobno, muszą mieć takie same numery!

Na bloku silnika jest wybity jego symbol - widzę, że nie wiesz nawet jaki masz silnik, bo AJM nie może mieć DI czerwonego.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo AJM nie może mieć DI czerwonego.

Każdy przedliftowy pasek na pompkach ma DI czerwone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Każdy przedliftowy pasek na pompkach ma DI czerwone.

 

faktycznie nie spojrzaęłm, że autor ma B5. Myślałem o FL'u

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć przepraszaam ze długo nie odpisywalem

ostatnio szukałem oznaczenia na silniku i odnalazlem na pokrywie przedniej od silnika i tam było napisane AJM 033 550 dodatkowo dodam ze zarówno z tylu samochodu jak i plastykowa obudowa na silniku ma czerwone DI

jednakze wracajac do mojego problemu to sprawdziłem przeplywke odlaczając ją okazało się ze przepływka jest ok podociskalem weze zobacze jakie bedzie spalanie teraz samochod wydaje mi sie ze jest jednak odrobine słabszy po wymianie usczelki pod głowice czy wymiana moze miec wpływ na wieksze spalanie ? oraz odrobine słabszy jakby od dołu ??

i równiez pojawił mi sie kolejny problem a mianowicie komunikat OLSENSOR WERKSTATT wyczytalem ze jest prawdooodobnie uszkodzony czujnik oleju wymienilem na nowy i zdarza sie ze czasami nadal sie zaswieci po przekreceniju stacyjki potem gasnie i juz sie nie pojawie az po ponownym przekreceniu stacyjki zauwazylem jeszcze jedna rzecz ze w momencie jesli przed przekrecenie, stacyjki nacisne kilka razy sprzegło komunikat sie nie pojawia sam nie wiem jaki to moze miec wpływ a byc moze nie wymienilemten czujnik ktlory powinienem ?? Wymineiłem ten który umieszczony jest z boku w bloku silnika byc moze jest jeszcze inny czujnik i to onn jest uszkodzony ?? z góry serdeczne dzieki za podpowiedzi pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności