Skocz do zawartości
damian011

Proszę o analizę logów 1,9 TDI AFV

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

proszę o analizę logów w moim AVF-ie.... mam problem z strasznym spadkiem mocy...

 

po podączeniu do komputera VAG wskazał błąd 17964...

 

oto logi

 

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mycku_126868.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mycku_126869.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mycku_126870.html

 

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz tylko nieszczelność w dolocie powietrza doładowanego. Cisnienie doładowania ucieka bokiem zamiast do kolektora ssącego. Spada też wtedy rzeczywista wartość ciśnienia doładowania. Szukaj dziury w dolocie czyli pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki śliczne . jak tylko srawdze dolot to dam znać czy sie coś zmieniło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam za odkopywanie, ale mam pytanie. W moim pasku cały czas brak mocy, Auto było w Bosch Car Service i nie znaleźli mi usterki żadnej, Ciągle mam brak mocy, duże spalanie, v max 200 jak sie rozbuja z górki. Mechanik zasugerował że są nieszczelość na pompkach. Podczas wymiany okazało się, że wszystkie 4 pompki były żle zamontowane i sa mechanicznie uszkodzone. Kupiłem 4 używane AR-ki. Jeszcze nie są wsadzone w silnik, ale mam pytanie, czy może to nie jest wina tego że to są złe pompki do tego silnika?

nr sterownika 038 906 019 GQ, pompki AR... czy nie powinny być przypadkiem AL??

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podstawie tych logów co wkleiłeś wyraźnie widać, że masa zasysanego powietrza w logu 003 jest nieadekwatnie zbyt duża w stosunku do ciśnienia doładowania w 011 i tak samo z dawką paliwa w 008 i to z całą pewnością nie jest wina pompowtryskiwaczy a tym bardziej nieszczelnością na nich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomijając już wartości logów, auto ma zmienione uszczelni na pompkach, podczas wymiany płynu hamulcowego okazało się że w płynie jest olej, przy wymianie czujnika temperatury paliwa tez znalezniono na nim ślady oleju. okazało sie, że pompa vacum do wymiany, Z powodu uszkodzenia pompy vacum do komory popmki tłoczyły paliwo z olejem, co podczas spalania mogło mi pozatykać dysze pompowtrysków, przez co nie ma rozprysku, tylko sie leje?? Na vagu pokazuje prawidłowe dawkowanie..:/ Ale wracając co do mojego pytania , czy do tego sterownika AR-ki sa prawidłowe czy powinny byc AL ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to zapytaj w serwisie podając im numer VIN Twojego samochodu bo z tego co wiem to AR zostały wycofane chyba w grudniu 2011 roku a zamiast nich montują chyba BX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności