KrystianPoland Zgłoś #1 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) Witam wyczyściłem kierownicę w turbo.Po złożeniu kompletny brak mocy. Ciągle pojawia się błąd 17964-nie osiągnieta górna wartość Nieszczelności posprawdzane.Nie wiem już od czego zacząć.Turbo po włożeniu popluło olejem w wydech ale już jest raczej sucho. Podczas logowania bloku 011BS dziwnie zachowuje się n75-tak jakby działał odwrotnie, zresztą zobaczcie wszystko sami.Auto ma zero mocy,ledwo kręci do 4 tyś. Dymienia raczej nie ma.Na luzie dość dobrze się wkręca. Nie wiem już jak to ruszyć. Logi statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 003) Logi BS: Log (0 - 003) Log (1 - 011) Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011) Logi z dwóch bloków 3-11 Log (0 - 003,011) 8-10 Log (0 - 008,010) Edytowane 15 Maja 2013 przez KrystianPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turekdzik Zgłoś #2 Napisano 15 Maja 2013 Sprawdz czy dobrze podpiołeś N75 chodzi o przewód od niego do gruszki jeśli masz czym zmierzyć podcisnienie to powinno być około -0,6 po odpaleniu silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #3 Napisano 15 Maja 2013 (edytowane) Nie mam czym zmierzyć tego podciśnienia.Podpięty jest do gruchy na 10000000000% dobrze. Sztanga chodzi na 011BS płynnie i bez zarzutów.Tylko w logu widać jakby "odwrotną pracę N75" Mam nadzieje że Sztomel się pojawi i udzieli jakiś rad.A co z przepływką i innymi danymi? Edytowane 15 Maja 2013 przez KrystianPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2013 (edytowane) Tylko w logu widać jakby "odwrotną pracę N75" Domyślam się, że porównywałeś pracę N75 na podstawie dostępnej na necie instrukcji logowania. Jeśli tak to tamta instrukcja dotyczy silników 2.5 TDI V6 więc i sterowanie N75 i N18 w tamtym silniku jest odwrotne niż dla 1.9 TDI a zatem u Ciebie jest wszystko ok jeśli chodzi o tę kwestię. Tu masz przykład prawidłowego logu 011 BS dla Twojego silnika : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ec15af08c2f43c71.html Inną sprawą jest to, że logi dynamiczne wykonywałeś w trybie awaryjnym (świadczy o tym stałe wskazanie wartości 92,4 % w grupie 011) a zatem musisz każdy log dynamiczny poprzedzić zgaszeniem i ponownym odpaleniem silnika by tryb awaryjny zresetować. Czy w sterowniku silnika nie pokazuje innych błędów poza niedoładowaniem turbo ? Bo jeśli log 011 BS i pozostałe statyczne były wykonywane przed aktywnym trybem awaryjnym a sztanga chodziła prawidłowo i w pełnym zakresie to winna jest turbosprężarka - albo coś źle złożyłeś (a raczej tam nie ma co źle złożyć chyba, że nie przykręciłeś pierścienia zmiennej geometrii trzema śrubami do muszli gorącej) albo uszkodzony jest któryś z wirników a konkretnie jego skrzydełka. Jeśli EGR nie jest zaślepiony to również i on nie działa. Edytowane 16 Maja 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #5 Napisano 16 Maja 2013 (edytowane) Tak wykonywałem wg dostępnej w sieci instrukcji logowania.Teraz wiem że z N75 jest wszystko ok.Błąd jaki występuje to tylko ten, który napisałem i żaden inny. Co do logów dynamicznych-tak niestety ale nie gasiłem za każdym razem silnika i pewnie cały czas pracował w trybie awaryjnym. Co do sprężarki.Montaż wydaje mi się że wykonałem prawidłowo.Łopatki ładnie chodziły w tak zmian sztangi.Przed włożeniem sprawdziłem działanie wizualnie.Żadnych oporów nie było na zmiennej geometrii. Dodam że jak zatkałem przewód spustowy od smarowania olejem i dmuchnę w przewód doprowadzający olej to słychać "syczenie" zarówno po stronie zimnej jak i gorącej.Z pewnym oporem ale jednak słychać.Turbina ma nabite prawie 300 tyś.Po zmontowaniu popluła olejem wydech. EGR nie jest zaślepiony-może wyczyszczenie pomoże choć raczej umarł do końca-po dmuchnieciu słychać spore syczenie i nieszczelności. Zastanawiam się czy zacząć jeszcze raz od wyjęcia turbo i posprawdzaniu montażu czy zrobić raz jeszcze logi dynamiczne. Dodam że na wolnych obrotach wzrosło zużycie paliwa. Edytowane 16 Maja 2013 przez KrystianPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turekdzik Zgłoś #6 Napisano 18 Maja 2013 To może inaczej czy po odpaleniu silnika dzwigienka opiera się o ogranicznik w turbinie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #7 Napisano 18 Maja 2013 (edytowane) Tu masz przykładowy i naprawdę wzorcowy filmik naszego kolegi drzazga78 czyli Remigiusza z forum i popatrz jak powinna reagować sztanga przy turbo by ono zaczęło pompować od najniższych obrotów tak jak nakazuje tego ten właśnie filmik poglądowy : Edytowane 18 Maja 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #8 Napisano 18 Maja 2013 Witam panowie.Obaj mieliście racje.Usterka usunięta,winna była gruszka turbo a raczej jej złe zamocowanie (moja wina).Blacha mocująca gruszke do turbo miała delikatny luz z powodu słabego dokręcenia i sterowanie kierownicami było przekłamane o jakieś 3mm. Ponadto mam wyrobione już złączki w przewodach i niektóre przewodu lubią wyskoczyć i rozszczelnić układ. Kolega w audi ma dolot na opaskach zaciskowych chyba u siebie też tak zrobię. Kolejna sprawa to mocowanie sztangi gruchy przy zabezpieczeniu-pracuje ona w taki czopie kulistym- u mnie był tak zasyfiony że sztanga pracowała pod innym kątem niż powinna z wyrażnym oporem na czopie,była lekko przekoszona.Po usunięciu usterek auto znów ma moc. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach