skippi Zgłoś #1 Napisano 11 Maja 2013 http://www.mototok.pl/Niesamowite-modele-koncepcyjne-VW-Group-na-festiwalu-Wrthersee-s3171?utm_medium=Facet&utm_campaign=o2&utm_source=o2_O Czyżby wróciła do nas stara ale zmodyfikowana jednostka VR6 tym razem rozwiercona do trzech litrów?? ja jestem jak najbardziej za Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #2 Napisano 11 Maja 2013 Gdzieś ostatnio było o fabrycznie turbodoładowanym VR6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #3 Napisano 12 Maja 2013 Golfina wymiana:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #4 Napisano 12 Maja 2013 I jak zwykle komenty zazdrosników/posiadaczy aut innych marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #5 Napisano 16 Czerwca 2013 Niezle autko jak na VW tylko ten przód mogli by sie troszke lepiej postarac jak dla mnie przod taki sobie ale ogolnie prezencja boczna i tył nic dodac nic ujac Ale na taka fure trzeba bedzie sporo kasy wydac sprzedadza kilka pojedynczych egzemplarzy i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #6 Napisano 16 Czerwca 2013 (edytowane) Czy VR6 to nie wiem ale jest to coś pomiędzy VR6 a R32. Ciągle się jednak zastanawiam dlaczego VW nie zadba o podwójne uturbienie tego silnika fabrycznie i dlaczego takie modyfikacje muszą robić sami posiadacze tych silników. Jest to trochę żenujące tym bardziej, że nawet w 1.8 forumowicze instalują sami od siebie Biturbo. Dla przykładu jest chyba wręcz historyczny już filmik na YT - oczywiście dotyczy silnika R32 podwójnie uturbionego : - Jak widać, z tej jednostki da się wykrzesać naprawdę sporo mocy fabrycznie więc dlaczego tego VW nie robi ? Gość z BMKI się drze w trakcie filmiku ale to jest akurat zrozumiałe a może się drze -: kur.. VW dlaczego nie uturbiasz swoich silników VR6 ? Mniejsza z tym : Passaty i Audi są dużo ekskluzywniejszymi pojazdami od Golfa więc dlaczego akurat w Golfie jako pierwsze montowane są wszelkie nowinki techniczne itp. Widział ktoś Paska albo A4 z silnikiem 1,9 TDI od 1999 aż do 2004 roku z mocą 150 KM bo ja nie a w Golfie owszem już od 1999 roku. W Golfie już od 1997 rocznika były montowane nowsze silniki 1.9 TDI czyli AGR, ALH, AHF i ASV kiedy w Pasku i Audi nadal śmigały stare 1Z, AHU i AFN'y. Dla mnie jest to trochę śmieszne. Tym bardziej, że właśnie jeżdżę Golfem IV czyli może nie technicznie nadwoziem i innymi pierdołami ale z pewnością technicznie z nowszym silnikiem bardziej zaawansowanym pojazdem Edytowane 16 Czerwca 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #7 Napisano 26 Września 2013 dlaczego akurat w Golfie jako pierwsze montowane są wszelkie nowinki techniczne itp. Zauważ, że Golf jest najlepiej sprzedającym się vw od momentu kiedy powstał, wszystko zaczyna się od niego, nowy wygląd, silnik nawigacja,itp. zawsze ląduje na początku w golfie . Widać tak musi być, może tak działa marketing vw. Jak by nie było Golf jest najbardziej rozpoznawalnym vw, może beetle jest bardziej, ale nie jestem pewien. Golf jest najważniejszym produktem marki VW już od wielu lat i na pewno nic tego nie zmieni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach