Skocz do zawartości
marcin990

proszę o analizę logów ASZ

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

proszę o analizę logów z golfa ASZ

auto ma delikatną zamułkę przy 3krpm

winić za to łopatki w turbinie czy raczej przepływomierz?

 

http://vaglog.rtnet.pl/c1928_123527.html

http://vaglog.rtnet.pl/c1928_123537.html

http://vaglog.rtnet.pl/c1928_123538.html

http://vaglog.rtnet.pl/c1928_123539.html

 

tu jeszcze logowalem grupę 023

 

http://vaglog.rtnet.pl/c1928_123536.html

 

z czego biorą się te wart. ujemne na czwartym pompowtrysku?

 

z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj aby logi robić nie na falującym pedale gazu tylko na non-stop wciśniętym do oporu na np. 3 biegu. Zarówno ciśnienie doładowania nie jest regulowane prawidłowo - ogólnie widoczne przeładowanie w logach 011 i zarazem słaby pomiar z przepływki i winić należy zarówno jedno jak i drugie. A to ostatnie pytanie pozostawię bez odpowiedzi bo nie jestem wtajemniczony :ocochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczyszczę przepływkę i wymienię węże podciśnienia. Może to coś pomoże.

Wie ktoś dlaczego wskazania grupy 23 są ujemne? Zawalony filtr paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie przepływki nie pomogło ale zawsze możesz ją rozwiercić. Zmienną geometrią pewnie będziesz się musiał w przyszłości zająć tzn. jej czyszczeniem ale dla pewności zawsze lepiej zacząć sprawdzenie od gruchy ze sztangą bo montowane w dół turbo lubią nabierać wilgoci i szybko korodować oraz zacinać ruch sztangi wewnątrz gruchy - nie to co silniki wzdłużne - tam grucha zs sztangą są montowane u góry turbo i ten problem występuje niezmiernie rzadko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego dziękuję za odpowiedź.

 

Jakbyś mógł doprecyzować w jaki sposób rozwiercić przepływkę i co mi to da?

 

Jeżeli chodzi o geometrię to sztanga niby chodzi lekko tzn. da się ją ręką ruszyć.

Z tego co wiem to poprzedni właściciel wymieniał gruchę w turbo jakieś 2 lata temu.

Czy jest możliwe że jest źle wyregulowana?

 

Rozumiem, że głównym winowajcą jest przepływomierz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wrzucam nowe logi.

Auto delikatnie ogarnięte czyli wymieniony czujnik temp i termostat.

 

Proszę o pomoc.

 

 

Log (0 - 003,011)

Log (1 - 003,008)

Log (2 - 003,008,011)

Log (3 - 008,011)

Log (4 - 013)

 

Logi robione na 4 biegu.

Czy winowajcą za obecny stan rzeczy jest przepływomierz czy może coś z gruchą turbo?

Skąd się bierze to duże przeładowanie w okolicach 2000obr, aż sprzęgło zaczęło mi się ślizgać.

No i znaczny spadek mocy powyżej 3000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak linków do logów, popraw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności