Michal1980 Zgłoś #241 Napisano 8 Listopada 2013 Hiszpania bije Niemcy w kwestii mandatów i ich wysokości Piszac, ze Niemcy do mandatowe Eldorado w porownaniu do reszty Europy, chodzilo mi wlasnie o to, ze maja najnizsze kary;) i w czasie deszczu Jesli widocznosc mniejsza niz 50 metrow (deszcz, snieg czy mgla) to zjazd na parking. w Szwajcarii chyba padł rekord tam mandat za prędkość nie ma limitu Znajomy jechal przez Szwajcarie (kawalek) i sypal caly czas 160-200. Caly czas za nim jechali i na koniec wreczyli mu zsumowany mandat - 3 patole euro powyżej 30km/h >> 70-2180 Euro + zabranie prawka na minimum 3 miesiące Ostro. W Niemczech powyzej 30kmh, prawko na miesiac zablokowane, 3 punkty i 150€. ADRy placa zawsze x2. Zależy czy żona funkcjonariusza była łaskawa z rana hehe, mocne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #242 Napisano 8 Listopada 2013 Piszac, ze Niemcy do mandatowe Eldorado w porownaniu do reszty Europy, chodzilo mi wlasnie o to, ze maja najnizsze kary to się zrozumieliśmy Znajomy jechal przez Szwajcarie (kawalek) i sypal caly czas 160-200. Caly czas za nim jechali i na koniec wreczyli mu zsumowany mandat - 3 patole euro ładnie popłynął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #243 Napisano 26 Listopada 2013 Pany :wojak śmiga ktoś regularnie camionem na Słowację? Można przepisać ten pieprzony box z jednego auta na drugie? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #244 Napisano 27 Listopada 2013 Pany śmiga ktoś regularnie camionem na Słowację? Można przepisać ten pieprzony box z jednego auta na drugie? Z tego co wiem to nie, oddajesz stary, wracają kasę co ma na koncie, kupujesz nowy. Swoją drogą to chyba najgorsza organizacja myta w EU, jak za długo nie pojawiasz się z boxem w Slowacji przysyłają kwita, aby im go odesłać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #245 Napisano 27 Listopada 2013 No przecież to jest taka porażka ,że koniec świata mówię tu o tej kaucji płatnej gotówką. Dzięki Bimbasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #246 Napisano 26 Grudnia 2013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar1979 Zgłoś #247 Napisano 1 Marca 2014 Pracuje ktoś z chłopaków tu w spedycji l.i.t. ? Jeśli tak to proszę o info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #248 Napisano 7 Marca 2014 tesciu przyszly pracuje w licie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar1979 Zgłoś #249 Napisano 8 Marca 2014 Pozdrowienia od oskara z polskiej dyspozycji! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver72 Zgłoś #250 Napisano 10 Marca 2014 Widze,ze nie musze juz wchodzic na etransport,zeby porozmawiac o zawodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #251 Napisano 15 Marca 2014 Ok Pany, taka sytuacja: mówili wszyscy że jak umiesz jeździć przyczepą to pojedziesz wszystkim. Od tygodnia jeżdżę z naczepą, bo na dniach startuje już sam i ciągle nie mogę ogarnąć tematu. Chodzi o skrzyżowania gdzie nie bardzo mogę rozkminić prawidłowego toru jazdy (uciekający tył i zachodzący przód naczepy) i te wszystkie skręty nie wychodzą mi tak jakbym chciał. Tak samo ronda, gdzie na co piątym zaliczam krawężnik. Również podjazd do rampy. Wiadomo, jak jest dużo miejsca to nie ma problemu ale przy lekkim scisku zaczynam swirowac. Oczywiście w robocie wiedzą, że jestem świeży ale najlepsze jest to, że jak podjeżdżam do rampy, to zazwyczaj stoi kilku kierowców i mi pomagają, tyle tylko że każdy mówi co innego. Jeden każe łamać naczepe na fulla, drugi puka się w głowę i mówi że to bez sensu i należy ją ustawić już pod takim kątem Jak rampa i z daleka juz tylko lekko kierować. Zatem nie wiem czy jestem po prostu anty talentem czy mam złe myślenie. Jakaś rada od doświadczonych kierowców? Nie chciałbym zabrać latarni ze sobą bo zależy mi na tej robocie :-) PS. W lusterkach nie jestem w stanie określić czy zaparkowałem prosto pod rampa (jak nie ma linii ani innych punktów odniesienia)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #252 Napisano 15 Marca 2014 Zatem nie wiem czy jestem po prostu anty talentem czy mam złe myślenie. Jakaś rada od doświadczonych kierowców? Nie chciałbym zabrać latarni ze sobą bo zależy mi na tej robocie :-) PS. W lusterkach nie jestem w stanie określić czy zaparkowałem prosto pod rampa (jak nie ma linii ani innych punktów odniesienia)... Napiszę obiektywnie. Nie każdy nadaje się na kierowcę i nie każdy to " czuje " I nie bierz tego do serca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #253 Napisano 15 Marca 2014 Napiszę obiektywnie. Nie każdy nadaje się na kierowcę i nie każdy to " czuje " I nie bierz tego do serca No to jest oczywiste, i jeśli nie mam drygu to nie ma co na siłę się pchać i jeździć wiecznie na szpilkach żeby nie uszkodzić auta, bo żaden pracodawca nie potrzebuje takiego szkodnika. Ale skoro ogarnąłem przyczepę i autobus to jednak kompletnym ełem nie jestem - tak myślę. Poza tym koleś z którym jeżdżę powiedział że idzie mi lepiej niż innemu nowemu, który już 2 miechy u nich śmiga. Ale takich opinii nie lubię słuchać bo spoczywam na laurach - taki trochę nygus ze mnie. Dzisiaj odpale sobie truck simulator 2, podłącze kiere i zobaczę - może zatrybie o co kaman :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #254 Napisano 15 Marca 2014 Poza tym koleś z którym jeżdżę powiedział że idzie mi lepiej niż innemu nowemu, który już 2 miechy u nich śmiga. To w takim razie ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #255 Napisano 15 Marca 2014 Hehe, też miałem problem z podjeżdżaniem pod rampę, mimo 5 lat doświadczenia na naczepie. Ale co innego jeździć silosem bez ogona za ośkami i bez paki zachodzącej z przodu (poprzednia robota), a tradycyjną firanką (obecna). Dodatkowym utrudnieniem było to, że zasiadłem po drugiej stronie kabiny. Początki były trudne, bo pod rampę pierwszy raz podjeżdżałem w Anglii. I tak jak Michał, nie mogłem ogarnąć tego ogona przy cofaniu. Są firmy gdzie naprawdę jest ciasno i wjeżdżając pomiędzy 2 naczepy trzeba naprawdę się skupić żeby nie zaczepić narożnikiem naczepy stojącej obok. To było na początku mega trudne. Ale dostałem dobrą radę od jednego ze starych kierowców - wyjdź i sprawdź jeśli nie jesteś pewien, poproś kogoś o pomoc. Lepiej 3 razy sprawdzić niż raz narobić szkód. I faktycznie, nikt mnie nie poganiał żebym robił coś szybciej. Teraz już jest lajcik, bo ganiam z długimi naczepami na codzień. Tak jak Marcin napisał: "ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć" Powodzenia, Michał! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver72 Zgłoś #256 Napisano 16 Marca 2014 (edytowane) Ogolnie biorac,jazda z naczepa jest duzo prostsza niz z przyczepa.Wszystko jest kwestia doswiadczenia.Plusem tego zawodu jest to ze nigdy nie bedziesz wiedzial wszystkiego. Z rada bedzie troche slabo,bo kazdy podjazd jest inny.Znajdz sobie linie prostopadla,pokrywajaca sie z z framuga rampy od strony,w ktora bedziesz cofal.cofaj tak aby srodkowa os naczepy ustawiala sie rownolegle do tej linii.Pamietaj,ze potrzebujesz miejsce na kabine,bo bedzie zachodzic.Pamietaj,o tylnej osi auta,bo bedzie wychodzic na zewnatrz,wiec mozesz potluc lampy.zanim zaczniesz manwrowac obejrzyj sobie wszystkie lampy,murki,krzaki,samochody w polu razenia.Potem tylko spokoj i zasada:Masz cofnac poprawnie a nie szybko. Edytowane 16 Marca 2014 przez Driver72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #257 Napisano 18 Marca 2014 Michał ,wyczujesz w końcu i się nauczysz,lepiej się więcej zadać na rondzie czy skrzyżowaniu niż walić po krawężnikach. Musisz sobie tylko wbic do głowy ze to nie przyczepa która zachowuje się inaczej. Jeżeli nie potrafisz ustawić się prosto pod rampę to otwórz drzwi i się wychyl i będziesz widział,no chyba ze jeździsz nowym Volvem to lipa bo ten wynalazek nie ruszy jak ma drzwi otwarte Najważniejsze to się skupić a nie bać,a z czasem będziesz działał jak automat i nauczysz się jak z przyczepa z wózkiem co według mnie jest trudniejsze niż cofanie z naczepa - - - - - aktualizacja - - - - - Widze,ze nie musze juz wchodzic na etransport,zeby porozmawiac o zawodzie. na etransport to tylko sie posmiac mozna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Driver72 Zgłoś #258 Napisano 19 Marca 2014 na etransport to tylko sie posmiac mozna Czasem jest coś ciekawego.Lepsze to niż "Waga ciężka",Jak mi ktoś napisał,że prawdziwy kierowca jeżdzi z gałką na kierownicy to skasowałem stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mieszkoc Zgłoś #259 Napisano 19 Marca 2014 Hahaha,jak jeździ rechotem bez wspomagania to inaczej sie nie da Ja tam sobie daruje jakieś dziwne fora pseudo branżowe ...parkingowe opowieści w zupełności mi wystarcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #260 Napisano 20 Marca 2014 Panowie taki temat: Firma, duży plac manewrowy, dużo ramp do załadunku, praca na firmie 24h, etatowi kierowcy na odpoczynku w domu. Jest jakiś myk aby legalnie podjeżdżać autami pod rampy bez karty w cyfrówce? Czy można na terenie prywatnym jeździć "poza zakresem" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach