Skocz do zawartości
kamilk281

EGR-analiza logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prośba o ocenę EGR-u. Porównywałem dzisiejsze logi z logami, które zrobiłem pół roku temu i wydaje mi się, że nie działa mi EGR. Sory za te logi ale nie mogłem ich wkleić poprzec vagloga. Nie wiem czy coś robić czy nie bo auto normalnie jeździ nic się nie dzieje.

 

Logi dzisiaj:

003 Statyczne

http://imageshack.us/photo/my-images/705/grupa003statyczne.jpg/

 

003 BS

http://imageshack.us/photo/my-images/255/grupa003bs.jpg/

Logi, które zrobiłem pół roku :

003 statyczne

http://imageshack.us/photo/my-images/826/grupa003statyczneprokut.jpg/

003 BS

http://imageshack.us/photo/my-images/832/grupa003bsprokutemu.jpg/

Pozdrawiam

Edytowane przez kamilk281

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR zaślepiony/brudny lub sterowanie nie działa (przetarty wężyk).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po świętach wezmę się za czyszczenie EGR-u i zobaczę jakie będą efekty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się ukryć, że logi robione pół roku temu wskazują na sprawne działanie zaworu EGR a obecne na brak działania tegoż zaworu. O ile zawór EGR nie został zaślepiony i jego wężyki również to albo szlag trafił sam zawór EGR (w co wątpię) to albo został zaślepiony wężyk podciśnienia albo sam zawór albo faktycznie jest nieszczelność w układzie podcinienia - szybki wgląd pod maskę Twojego silnika szybko rozwiązałby ten problem - takie przynajmniej jest moje zdanie na ten temat. Kwestią drugoplanową a może i pierwszą będzie również to, że akurat ta przypadłość nie wpłynie w żaden negatywny sposób na osiągi i dynamikę Twojego silnika -ciągłe zamknięcie zaworu EGR nie wpływa na zmniejszenie dynamiki jakiegokolwiek silnika bo to jest badziew, który poprawia tylko i wyłącznie jego ekologię a nie osiągi ale to już musi zobaczyć i "przynajmniej" zbadać ktoś z Puław, kto może zajrzeć pod pokrywę Twojego sinlika. Znając jednak talent mechaników z "Twojej" strony to proponuję jednak nauczyć się z internetu wielu kwestii by potem przećwiczyć je samemu.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kwestią drugoplanową a może i pierwszą będzie również to, że akurat ta przypadłość nie wpłynie w żaden negatywny sposób na osiągi i dynamikę Twojego silnika

 

Jeżeli jest nieszczelność to wpłynie na dynamikę i to bardzo - wystąpi kiepskie sterowanie zmienną geometrią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności