kamilk281 Zgłoś #1 Napisano 24 Marca 2013 (edytowane) Witam. Prośba o ocenę EGR-u. Porównywałem dzisiejsze logi z logami, które zrobiłem pół roku temu i wydaje mi się, że nie działa mi EGR. Sory za te logi ale nie mogłem ich wkleić poprzec vagloga. Nie wiem czy coś robić czy nie bo auto normalnie jeździ nic się nie dzieje. Logi dzisiaj: 003 Statyczne http://imageshack.us/photo/my-images/705/grupa003statyczne.jpg/ 003 BS http://imageshack.us/photo/my-images/255/grupa003bs.jpg/ Logi, które zrobiłem pół roku : 003 statyczne http://imageshack.us/photo/my-images/826/grupa003statyczneprokut.jpg/ 003 BS http://imageshack.us/photo/my-images/832/grupa003bsprokutemu.jpg/ Pozdrawiam Edytowane 24 Marca 2013 przez kamilk281 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 24 Marca 2013 EGR zaślepiony/brudny lub sterowanie nie działa (przetarty wężyk). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilk281 Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2013 Po świętach wezmę się za czyszczenie EGR-u i zobaczę jakie będą efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #4 Napisano 27 Marca 2013 (edytowane) Nie da się ukryć, że logi robione pół roku temu wskazują na sprawne działanie zaworu EGR a obecne na brak działania tegoż zaworu. O ile zawór EGR nie został zaślepiony i jego wężyki również to albo szlag trafił sam zawór EGR (w co wątpię) to albo został zaślepiony wężyk podciśnienia albo sam zawór albo faktycznie jest nieszczelność w układzie podcinienia - szybki wgląd pod maskę Twojego silnika szybko rozwiązałby ten problem - takie przynajmniej jest moje zdanie na ten temat. Kwestią drugoplanową a może i pierwszą będzie również to, że akurat ta przypadłość nie wpłynie w żaden negatywny sposób na osiągi i dynamikę Twojego silnika -ciągłe zamknięcie zaworu EGR nie wpływa na zmniejszenie dynamiki jakiegokolwiek silnika bo to jest badziew, który poprawia tylko i wyłącznie jego ekologię a nie osiągi ale to już musi zobaczyć i "przynajmniej" zbadać ktoś z Puław, kto może zajrzeć pod pokrywę Twojego sinlika. Znając jednak talent mechaników z "Twojej" strony to proponuję jednak nauczyć się z internetu wielu kwestii by potem przećwiczyć je samemu. Edytowane 27 Marca 2013 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2013 Kwestią drugoplanową a może i pierwszą będzie również to, że akurat ta przypadłość nie wpłynie w żaden negatywny sposób na osiągi i dynamikę Twojego silnika Jeżeli jest nieszczelność to wpłynie na dynamikę i to bardzo - wystąpi kiepskie sterowanie zmienną geometrią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach