Skocz do zawartości
ATEK007

Logi po chipie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jakiś czas temu z chipowałem auto(octavia ASV) w firmie Vtech

Co według Was z nich widać, oprócz początkowego przeładowania w bloku 11

DYNAMICZNE

10,11 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113577.html

08,10 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113578.html

03,04 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113579.html

STATYCZNE

000 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113604.html

01 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113607.html

07 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113605.html

13 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113606.html

BS

000 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113615.html

03 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113614.html

04 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113613.html

11 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113616.html

Auto pali i jedzie normalnie:manga tylko trochę (dużo trochę) szybciej

Edytowane przez ATEK007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza zmienną geometrią EGR jest wyłączony lub zaślepiony.

Ten program jakiś dziwny, jak dla mnie. Czy dawki nie powinny wyglądać nieco inaczej? Dobrze rozumuje, że pomimo dużej dawki momentu obcinany jest do dawek w ostatniej kolumnie - dymienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

" Czy dawki nie powinny wyglądać nieco inaczej? Dobrze rozumuje, że pomimo dużej dawki momentu obcinany jest do dawek w ostatniej kolumnie - dymienia? "

Nie znam się na tym, czy mógłbyś mi to jakoś bardzie "łopatologicznie" wytłumaczyć.

Fakt EGR zaślepiłem

Na wiosnę trzeba czyścić turbinę, czy da się to jakoś rozjeździć?

Co grozi turbinie gdybym jeździł przez dłuższy czas z tak z tak krótkotrwałym przeładowaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źle będzie, jak przy logowaniu 011 będzie wartość 2570mbar. Wtedy od razu turbo na stół. Rób systematycznie loga 011 co m-c, a na chwilę obecną może ostra jazda pomoże...

Co do tych dawek to musi wypowiedzieć się jakiś tuner.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem jak jest nie w pełni rozgrzany przy logowaniu 011 jest wartość 2570mbar, ale zaworek zbija je do okolo 2300mbar, z tym że jego wypełnienie jest już max. czyli 94%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To turbo już kwalifikuje się do czyszczenia. Nie ma co czekać, to tylko pogarsza żywotność turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po twoich logach z jesieni http://forum.vw-passat.pl/threads/125446-logi-asv-do-analizy?highlight=asv widać, ze masz podkręconą sztange, przez to występują przeładowania. Wydłuż ją o 1 obrót i już tak duże overy nie będą występować. Z tego co widze, to sam soft nie jest jakoś mocny. Z logów wynika, że dawek po MAF tuner nie ruszył lub minimalnie (przy wyższym doładowaniu maf więcej liczy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Za 2 tyś kilometrów będę zmieniał olej to ją wydlużę o 1 obrót i zobaczymy.

Soft podobno ma coś około 130KM i 300Nm. Ale nie hamowałem auto, bo musiałbym jechać do Łowicza, gdyż tylko tam V-Tech w naszym regionie ma hamownię. Ja robiłem softa w Tuszynie/ koło Łodzi. Nie ma dymienia podczas gwałtownego przyspieszania, i spalanie takie jak z przed virusa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KPower jest w stanie poglądowy wykres wygenerować. Nie dymi, bo leci po oryginalnej mapie dymienia, a do tego ma więcej powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAF może trochę więcej liczyć gdyż jest małe zapocenie w okolicach EGR-u (zaslepilem go wyrzucając te harmonijkę łącząca wydech z dolotem i z obu stron dałem blaszki). Muszę wyciąć i wstawić jakąś uszczelkę z korka pod EGR,bo widocznie oryginalna jest juz sfatygowana.

A tak do znawców nie jest to program który może coś rozwalić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Overboostami szkodzisz turbinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniłem N75 (kiedyś go reanimowałem wymieniając z innego zaworka membranę - stara pęknięta). Jest teraz trochę mniejsze przeładowanie

LOG 11 na 3,4,5 biegu http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113785.html

ale nadal trochę na początku występuje

Mniejsze jest również wypełnienie % N75, choć do 60-70% jeszcze mu brakuje

Pewnie z tą sztangą macie rację, bo od 1600obr/min auto ma pełne doładowanie (nie robiłem logów z niższych obrotów-boję się o 2mas)

Gdy ją wydłużę o obrót to turbo trochę później zacznie wstawać i może nie będzie tych początkowych overbostów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie z tą sztangą macie rację, bo od 1600obr/min auto ma pełne doładowanie (nie robiłem logów z niższych obrotów-boję się o 2mas)

Gdy ją wydłużę o obrót to turbo trochę później zacznie wstawać

Trzeba tak zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o zmienną geometrię to zasyfiła mi się od lejących wtrysków. Po czyszczeniu jeździłem jeszcze jakiś 1tys.km potem wymieniłem wtryski na używki(sprawdzone na maszynie). Już trochę, po tak krótkiej jeździe na niesprawnych wtryskach, zaczeła się lekko przycinać w górnym położeniu. Postanowiłem to jakoś rozjeździć. Teraz po przejechaniu okolo 6tys,km(mimo zimy) jest znacznie lepiej. Nie czuć żadnych przycięć(nie rozłączałem jej od gruszki, bo zimno i nie chce mi się szukać tej lecącej bóg wie gdzie zawleczki), ale zasysając ustami wężyk od gruszki nie ma żadnych przycięć i jej skok jest prawidłowy. Mam nadzieję że 1tys km na źle rozpylających wtryskach nie był jej wstanie tak zasyfić, żeby trzeba było ją czyścić

PS. Z tego co pamiętam to do wydłużenia sztangi nie trzeba odłączać gruszki od zmiennej geometrii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co pamiętam to do wydłużenia sztangi nie trzeba odłączać gruszki od zmiennej geometrii?

Nie trzeba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności