ATEK007 Zgłoś #1 Napisano 9 Lutego 2013 (edytowane) Witam Jakiś czas temu z chipowałem auto(octavia ASV) w firmie Vtech Co według Was z nich widać, oprócz początkowego przeładowania w bloku 11 DYNAMICZNE 10,11 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113577.html 08,10 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113578.html 03,04 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113579.html STATYCZNE 000 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113604.html 01 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113607.html 07 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113605.html 13 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113606.html BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113615.html 03 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113614.html 04 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113613.html 11 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113616.html Auto pali i jedzie normalnie:manga tylko trochę (dużo trochę) szybciej Edytowane 9 Lutego 2013 przez ATEK007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 9 Lutego 2013 Poza zmienną geometrią EGR jest wyłączony lub zaślepiony. Ten program jakiś dziwny, jak dla mnie. Czy dawki nie powinny wyglądać nieco inaczej? Dobrze rozumuje, że pomimo dużej dawki momentu obcinany jest do dawek w ostatniej kolumnie - dymienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ATEK007 Zgłoś #3 Napisano 9 Lutego 2013 " Czy dawki nie powinny wyglądać nieco inaczej? Dobrze rozumuje, że pomimo dużej dawki momentu obcinany jest do dawek w ostatniej kolumnie - dymienia? " Nie znam się na tym, czy mógłbyś mi to jakoś bardzie "łopatologicznie" wytłumaczyć. Fakt EGR zaślepiłem Na wiosnę trzeba czyścić turbinę, czy da się to jakoś rozjeździć? Co grozi turbinie gdybym jeździł przez dłuższy czas z tak z tak krótkotrwałym przeładowaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 9 Lutego 2013 Źle będzie, jak przy logowaniu 011 będzie wartość 2570mbar. Wtedy od razu turbo na stół. Rób systematycznie loga 011 co m-c, a na chwilę obecną może ostra jazda pomoże... Co do tych dawek to musi wypowiedzieć się jakiś tuner. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ATEK007 Zgłoś #5 Napisano 9 Lutego 2013 Czasem jak jest nie w pełni rozgrzany przy logowaniu 011 jest wartość 2570mbar, ale zaworek zbija je do okolo 2300mbar, z tym że jego wypełnienie jest już max. czyli 94% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 10 Lutego 2013 To turbo już kwalifikuje się do czyszczenia. Nie ma co czekać, to tylko pogarsza żywotność turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #7 Napisano 10 Lutego 2013 Patrząc po twoich logach z jesieni http://forum.vw-passat.pl/threads/125446-logi-asv-do-analizy?highlight=asv widać, ze masz podkręconą sztange, przez to występują przeładowania. Wydłuż ją o 1 obrót i już tak duże overy nie będą występować. Z tego co widze, to sam soft nie jest jakoś mocny. Z logów wynika, że dawek po MAF tuner nie ruszył lub minimalnie (przy wyższym doładowaniu maf więcej liczy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ATEK007 Zgłoś #8 Napisano 10 Lutego 2013 Dzięki za odpowiedzi. Za 2 tyś kilometrów będę zmieniał olej to ją wydlużę o 1 obrót i zobaczymy. Soft podobno ma coś około 130KM i 300Nm. Ale nie hamowałem auto, bo musiałbym jechać do Łowicza, gdyż tylko tam V-Tech w naszym regionie ma hamownię. Ja robiłem softa w Tuszynie/ koło Łodzi. Nie ma dymienia podczas gwałtownego przyspieszania, i spalanie takie jak z przed virusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 10 Lutego 2013 KPower jest w stanie poglądowy wykres wygenerować. Nie dymi, bo leci po oryginalnej mapie dymienia, a do tego ma więcej powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ATEK007 Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2013 MAF może trochę więcej liczyć gdyż jest małe zapocenie w okolicach EGR-u (zaslepilem go wyrzucając te harmonijkę łącząca wydech z dolotem i z obu stron dałem blaszki). Muszę wyciąć i wstawić jakąś uszczelkę z korka pod EGR,bo widocznie oryginalna jest juz sfatygowana. A tak do znawców nie jest to program który może coś rozwalić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #11 Napisano 10 Lutego 2013 Overboostami szkodzisz turbinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ATEK007 Zgłoś #12 Napisano 10 Lutego 2013 Dziś wymieniłem N75 (kiedyś go reanimowałem wymieniając z innego zaworka membranę - stara pęknięta). Jest teraz trochę mniejsze przeładowanie LOG 11 na 3,4,5 biegu http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113785.html ale nadal trochę na początku występuje Mniejsze jest również wypełnienie % N75, choć do 60-70% jeszcze mu brakuje Pewnie z tą sztangą macie rację, bo od 1600obr/min auto ma pełne doładowanie (nie robiłem logów z niższych obrotów-boję się o 2mas) Gdy ją wydłużę o obrót to turbo trochę później zacznie wstawać i może nie będzie tych początkowych overbostów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #13 Napisano 10 Lutego 2013 Pewnie z tą sztangą macie rację, bo od 1600obr/min auto ma pełne doładowanie (nie robiłem logów z niższych obrotów-boję się o 2mas)Gdy ją wydłużę o obrót to turbo trochę później zacznie wstawać Trzeba tak zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ATEK007 Zgłoś #14 Napisano 10 Lutego 2013 Jeśli chodzi o zmienną geometrię to zasyfiła mi się od lejących wtrysków. Po czyszczeniu jeździłem jeszcze jakiś 1tys.km potem wymieniłem wtryski na używki(sprawdzone na maszynie). Już trochę, po tak krótkiej jeździe na niesprawnych wtryskach, zaczeła się lekko przycinać w górnym położeniu. Postanowiłem to jakoś rozjeździć. Teraz po przejechaniu okolo 6tys,km(mimo zimy) jest znacznie lepiej. Nie czuć żadnych przycięć(nie rozłączałem jej od gruszki, bo zimno i nie chce mi się szukać tej lecącej bóg wie gdzie zawleczki), ale zasysając ustami wężyk od gruszki nie ma żadnych przycięć i jej skok jest prawidłowy. Mam nadzieję że 1tys km na źle rozpylających wtryskach nie był jej wstanie tak zasyfić, żeby trzeba było ją czyścić PS. Z tego co pamiętam to do wydłużenia sztangi nie trzeba odłączać gruszki od zmiennej geometrii? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #15 Napisano 10 Lutego 2013 Z tego co pamiętam to do wydłużenia sztangi nie trzeba odłączać gruszki od zmiennej geometrii? Nie trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach