Bartek1987 Zgłoś #1 Napisano 29 Stycznia 2013 mam pytanie: Czy w pierwszych wypustach 3BG nył montowany silnik 66KW TDI Wczoraj takiego ogladałem ale nigdzie w necie nie moge znalezc potwierdzenia. Help! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #2 Napisano 29 Stycznia 2013 mam pytanie: Czy w pierwszych wypustach 3BG nył montowany silnik 66KW TDIWczoraj takiego ogladałem ale nigdzie w necie nie moge znalezc potwierdzenia. Help! Nie było takiego silnika w 3BG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #3 Napisano 29 Stycznia 2013 http://www.autoshoppingcenter.com/Volkswagen/vw_enginescode.html masz tu wszystkie silniki jakie były montowane w VW na przestrzeni lat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #4 Napisano 29 Stycznia 2013 http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m639206565-volkswagen-passat-1-9-tdi-variant-66kw-2000-blauw.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr tego paska ogladałem i nie wskazuje nic jakoby był przerobiony.Dosc dobrze go obejrzałem.Naklejka w bagazniku tez potwierdza 66KW. W Holandii było by drogo przerobic z 3B na 3BG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #5 Napisano 29 Stycznia 2013 Wiem, wiem, temat znaczków na klapie był poruszany - różnie były klejone. Ale jak i może jest te 90KM to I czerwone chyba być nie powinno. A znasz datę produkcji albo VIN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #6 Napisano 29 Stycznia 2013 Nie mam niestety ani VIN-u ani daty produkcji.Generalnie to jesli nawet go ktos przerobił i zrobił to porzadnie to akurat nie jest zle bo 66KW to dobra jednostka.Jechałem nim i nawet sie zbiera wiec ok.Przed zakupem podjade z włascicielem do ASO dla pewnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #7 Napisano 29 Stycznia 2013 To 2000r więc pewnie przerobiony z 3B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #8 Napisano 29 Stycznia 2013 Dowiedź się, z którego roku jest auto. Środek wskazuje na to, że albo jest dobrze przerobiony albo to jest faktycznie 3BG, tylko z przełożonym silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 29 Stycznia 2013 Datum eerste toelating: 06-01-2000(13,1 jaar) Data pierwszego dopuszczenia: 01/06/2000 (13,1 roku)Datum aanvang laatste tenaamstelling: 16-01-2013(13 dagen) Data rozpoczęcia ostatniego przypisywanie: 16.01.2013 (13 dni) Datum eerste afgifte Nederland: 06-01-2000(13,1 jaar) Data pierwszego wydania holandia: 01/06/2000 (13,1 roku) Vermogen: 66 kW (90 Pk) Power: 66 kw (90 km) Tyle wypluła wyszukiwarka aut z Holandii po numerze rejestracyjnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #10 Napisano 29 Stycznia 2013 na klapie jest czerwone I i na obudowie silnika tez wiec powinno byc 101 KM ale na naklejce ewidentnie pisze 66KW i jak w/g raportu holenderskiego urzedu rejestracji samochodów tez ma 66KW wiec juz zgłupiałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #11 Napisano 29 Stycznia 2013 Holandia kolego. Chciałem kupić auto z tego kraju i handlarz tez miał w papierach zaniżoną moc. Robia to aby nie płacić wyższego podatku i czegoś tam - tak mi to tłumaczył. Ja auto odpuściłem bo mogą być kłopoty z rejestracją w Polsce. Nie wiem jak to robią jakie to układy żę ktoś w papierach tam zaniża tą moc i jakie ma z tego korzyści. Choc ty piszesz tez o naklejce. Ja bym odpuścił te auto bo śmierdzi z daleka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #12 Napisano 29 Stycznia 2013 Ciekawe tylko, co faktycznie siedzi pod maską, czy VP czy PD (o zaniżonej mocy w papierach). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1987 Zgłoś #13 Napisano 29 Stycznia 2013 płacić wyższego podatku chodzi tu o wage samochodu bo na jej podstawie oraz rodzaju paliwa naliczany jest podatek kwartalny.Sprawdziłem jaka jest roznica jesli jest 101 KM a 90KM i roznica na kwartał wynosi 25 euro wiec nie wiem czy opłacało by sie zanizac moc dla takiej kwoty. Co do rejestracji to nie wydaje mi sie,zeby były problemy skoro wszystkie papiery podaja ten sama moc to w polsce zarejestruja go na 90KM i tyle.Ewentualnie jesli diagnsota bedzie sie znał na VW to moze cos marudzic ale jak powszechnie wiadomo da sie to "jakos" załatwic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #14 Napisano 29 Stycznia 2013 Ja tam biegły nie jestem w tych sprawach. Przekazuje to co kiedyś usłyszałem od handlarza. A rano pisałeś że za 2 godziny jedziesz po auto żeby wątek zostawić. Wiec kupiony czy nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #15 Napisano 29 Stycznia 2013 na klapie jest czerwone I i na obudowie silnika tez wiec powinno byc 101 KM ale na naklejce ewidentnie pisze 66KW i jak w/g raportu holenderskiego urzedu rejestracji samochodów tez ma 66KW wiec juz zgłupiałem Jaki jest symbol silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach