Skocz do zawartości
antost

Szarpnięcia podczas pracy silnika AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Jeszcze się zastanawiam nad jedną rzeczą.

Jedna pompka była do wymiany bo miałem na niej -2 bipa. Teraz jest jak w logach które przesłałem.

Widziałem jak mechanik to robił przy zmianie i nie widziałem żeby używał suwmiarki do ustawienia odległości od krawędzi głowicy.

 

Czy to ustawienie na oko może mieć jakiś wpływ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pośrednio ale nie koniecznie tylko nie będzie zachowany prawidłowy kąt wtrysku czy jak to się tam zwie , w praktyce ma trafić w dokładne miejsce by w nim się mieszanka zjarała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze zapytam czy egr może coś knocić ? Dla testów można zaślepić całe to badziewie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie powodowałby takich objawów w pewnych granicach tem., jak już to powinien w całym zakresie , zaślepić możesz nic nie zaszkodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ostatecznie jakby nie patrzeć to całość sprowadza się do pompowtrysków. Zgadza się ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciężko na odległość ale na to wygląda , jak jest t mocno uciążliwe i nie da się z tym jeździć to można pokusić sie o wyciągniecie pompek i na maszynę z nimi od 40 do 90 zł sztuka zależy gdzie i kto to sprawdza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Denerwujące jedynie. Bo to przez 5 min jest jak silnik ma 50 stopni. Później tego nie ma.

 

A co na tej maszynie można zobaczyć ? Chodzi mi głównie czy jeśli coś maszyna pokarze źle to czy da się skorygować coś czy tylko wymiana wchodzi w grę ?

Edytowane przez antost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze zapytam z ciekawości.

Czy jakby przewody połączeniowe do pompek gdzieś nie stykały albo po rozgrzaniu silnika np do tych 50 stopni rozszerzyły się tak styki, że jest jakaś przerwa. Chodzi mi głównie o zjawisko rozszerzania pod wpływem różnej temperatury.

 

Da się jakoś sprawdzić poprawność przewodnictwa przewodów do pompek ?

 

Jeszcze załączam logi dynamiczne:

(kanal 8, 10, 11) http://vaglog.rtnet.pl/antoscik_113029.html

Trzeba na ostatnią sekcję patrzyć bo te wcześniejsze się jakoś dodały na jałowym biegu.

Proszę o sugestie do logów dynamicznych.

Edytowane przez antost

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak by były przerwy na stykach wyszło by w logu 18 czyli byś musiał logować 1 grupę w momencie tych przerw.

Co do jednego z tych logów co wstawiłeś ... nie ciś go mocno bo turbo ducha wyzionie ... przeładowuje bardzo za dużo ponad 0,5

loguj po 2 grupy bo za duże odstępy są w czasach pomiarów wg. obrotów oraz log gr. 3 przepływka w dynamicznej jak pracuje.

Na próbę podmień zaworek n75 z n18 i loga zrób jak nie będzie poprawy to turbo do czyszczenia kierownice o ile jak tak dłużej jeździsz nie regeneracja. Dziwne że w awaryjny nie wpada przy takich wskazaniach.

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A która wiadomość z tego loga ostatniego informuje, że przeładowuje o te 0.5 ?

 

Btw. wstawiłem na początku postu inne logi.

Tutaj jest kanał 18 http://vaglog.rtnet.pl/antoscik_111636.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11 grupa actual to jak wiadomo jest aktualnie co mierzy a kolumna obok takie ma być (Spec. intake press.) - program ECU takie chce i takie actual powinny wynosić +- małą odchyłka może być a nie taka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przyczyną może być źle dobrana długość tej dźwigni co gruszka steruje turbiną? Pytam dlatego, że turbo mam po regeneracji.

 

A co z logami z kanału 18 bo tam widzę, że pokazuje się czasami 4 zamiast ciągłego 0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dotknąłeś gazu podczas logowania tej grupy tu przy zwalnianiu silnika z obr. wskakuje 4 dziwne by było że na 4 na raz wskoczyło, źle wyregulowana dźwignia też może takie coś powodować - nic nie wspomniałeś o regeneracji trzeba by popuścić ją o 1 obr. i log , aż do uzyskania wartości dobrych ( skoro była reg. zatem problem kierownic odpada) jednak pierw zmieni miejscami n75 z n18 i sprawdzić na logach- od tego bym sam zaczynał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a co może być przyczyna jak mierze ciśnienie na tandem to na 2 tys jest ciśnienie 2,5bara i delikatnie faluje skazówka od manometru a przy 3,g5 tys wskazówka skacze na 7'-10 bar spotkał się ktoś z was z takim cudem wymienione uszczelki i pompa tandem pompa paliwa w zbiorniku podaje na biegu jałowym 0,5 bara i podczas zwiększania obrotów spada do zera filtr paliwa niedawno wymieniany

 

---------- Dodano o 09:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:51 ----------

 

smok tez był czyszczony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popraw tego posta tak po ludzku , bo nie wiadomo co jest wymienione :P . Jak 2,5 pokazuje na 2 tyś obr. to masz vacum do wymiany , 3-4 powinna na wolnych pokazywać,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jeszcze zapytam czy egr może coś knocić ? Dla testów można zaślepić całe to badziewie ?

 

Tak, może powodować chociażby notlaufa. Kolejny gość który wstawił w EGR kawałek puszki po piwie a potem samochód mu nie chce działać jak powinien.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, może powodować chociażby notlaufa. Kolejny gość który wstawił w EGR kawałek puszki po piwie a potem samochód mu nie chce działać jak powinien.

 

to jakaś złośliwość z Twojej strony czy co , poinformował gdzieś że puszkę wstawił , nawet jakby na testy to za tydzień jej nie przedmucha ... egr notlaufa nie spowoduje.... Ogarnij się trochę z tą wypowiedzią bo dziwnie się to czyta ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie,nie złośliwość raczej żart:-)-przypomniała mi sie historia znajomego zakupił turboboxa z allegro a potem chcąc uzyskać kilka koni więcej zaślepił egr.Potem "zdziwiony"że auto nie chce chodzić jak powinno.Jak kogoś uraziłęm to sorry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności