antost Zgłoś #21 Napisano 2 Lutego 2013 Ok. Jeszcze się zastanawiam nad jedną rzeczą. Jedna pompka była do wymiany bo miałem na niej -2 bipa. Teraz jest jak w logach które przesłałem. Widziałem jak mechanik to robił przy zmianie i nie widziałem żeby używał suwmiarki do ustawienia odległości od krawędzi głowicy. Czy to ustawienie na oko może mieć jakiś wpływ ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #22 Napisano 2 Lutego 2013 pośrednio ale nie koniecznie tylko nie będzie zachowany prawidłowy kąt wtrysku czy jak to się tam zwie , w praktyce ma trafić w dokładne miejsce by w nim się mieszanka zjarała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antost Zgłoś #23 Napisano 2 Lutego 2013 To jeszcze zapytam czy egr może coś knocić ? Dla testów można zaślepić całe to badziewie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #24 Napisano 2 Lutego 2013 na pewno nie powodowałby takich objawów w pewnych granicach tem., jak już to powinien w całym zakresie , zaślepić możesz nic nie zaszkodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antost Zgłoś #25 Napisano 2 Lutego 2013 Czyli ostatecznie jakby nie patrzeć to całość sprowadza się do pompowtrysków. Zgadza się ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #26 Napisano 2 Lutego 2013 ciężko na odległość ale na to wygląda , jak jest t mocno uciążliwe i nie da się z tym jeździć to można pokusić sie o wyciągniecie pompek i na maszynę z nimi od 40 do 90 zł sztuka zależy gdzie i kto to sprawdza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antost Zgłoś #27 Napisano 2 Lutego 2013 (edytowane) Denerwujące jedynie. Bo to przez 5 min jest jak silnik ma 50 stopni. Później tego nie ma. A co na tej maszynie można zobaczyć ? Chodzi mi głównie czy jeśli coś maszyna pokarze źle to czy da się skorygować coś czy tylko wymiana wchodzi w grę ? Edytowane 3 Lutego 2013 przez antost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antost Zgłoś #28 Napisano 6 Lutego 2013 (edytowane) Tak jeszcze zapytam z ciekawości. Czy jakby przewody połączeniowe do pompek gdzieś nie stykały albo po rozgrzaniu silnika np do tych 50 stopni rozszerzyły się tak styki, że jest jakaś przerwa. Chodzi mi głównie o zjawisko rozszerzania pod wpływem różnej temperatury. Da się jakoś sprawdzić poprawność przewodnictwa przewodów do pompek ? Jeszcze załączam logi dynamiczne: (kanal 8, 10, 11) http://vaglog.rtnet.pl/antoscik_113029.html Trzeba na ostatnią sekcję patrzyć bo te wcześniejsze się jakoś dodały na jałowym biegu. Proszę o sugestie do logów dynamicznych. Edytowane 6 Lutego 2013 przez antost Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #29 Napisano 7 Lutego 2013 (edytowane) jak by były przerwy na stykach wyszło by w logu 18 czyli byś musiał logować 1 grupę w momencie tych przerw. Co do jednego z tych logów co wstawiłeś ... nie ciś go mocno bo turbo ducha wyzionie ... przeładowuje bardzo za dużo ponad 0,5 loguj po 2 grupy bo za duże odstępy są w czasach pomiarów wg. obrotów oraz log gr. 3 przepływka w dynamicznej jak pracuje. Na próbę podmień zaworek n75 z n18 i loga zrób jak nie będzie poprawy to turbo do czyszczenia kierownice o ile jak tak dłużej jeździsz nie regeneracja. Dziwne że w awaryjny nie wpada przy takich wskazaniach. Edytowane 7 Lutego 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antost Zgłoś #30 Napisano 7 Lutego 2013 A która wiadomość z tego loga ostatniego informuje, że przeładowuje o te 0.5 ? Btw. wstawiłem na początku postu inne logi. Tutaj jest kanał 18 http://vaglog.rtnet.pl/antoscik_111636.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #31 Napisano 7 Lutego 2013 11 grupa actual to jak wiadomo jest aktualnie co mierzy a kolumna obok takie ma być (Spec. intake press.) - program ECU takie chce i takie actual powinny wynosić +- małą odchyłka może być a nie taka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antost Zgłoś #32 Napisano 7 Lutego 2013 A przyczyną może być źle dobrana długość tej dźwigni co gruszka steruje turbiną? Pytam dlatego, że turbo mam po regeneracji. A co z logami z kanału 18 bo tam widzę, że pokazuje się czasami 4 zamiast ciągłego 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #33 Napisano 7 Lutego 2013 dotknąłeś gazu podczas logowania tej grupy tu przy zwalnianiu silnika z obr. wskakuje 4 dziwne by było że na 4 na raz wskoczyło, źle wyregulowana dźwignia też może takie coś powodować - nic nie wspomniałeś o regeneracji trzeba by popuścić ją o 1 obr. i log , aż do uzyskania wartości dobrych ( skoro była reg. zatem problem kierownic odpada) jednak pierw zmieni miejscami n75 z n18 i sprawdzić na logach- od tego bym sam zaczynał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #34 Napisano 28 Marca 2013 witam a co może być przyczyna jak mierze ciśnienie na tandem to na 2 tys jest ciśnienie 2,5bara i delikatnie faluje skazówka od manometru a przy 3,g5 tys wskazówka skacze na 7'-10 bar spotkał się ktoś z was z takim cudem wymienione uszczelki i pompa tandem pompa paliwa w zbiorniku podaje na biegu jałowym 0,5 bara i podczas zwiększania obrotów spada do zera filtr paliwa niedawno wymieniany ---------- Dodano o 09:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:51 ---------- smok tez był czyszczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #35 Napisano 28 Marca 2013 popraw tego posta tak po ludzku , bo nie wiadomo co jest wymienione . Jak 2,5 pokazuje na 2 tyś obr. to masz vacum do wymiany , 3-4 powinna na wolnych pokazywać, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #36 Napisano 28 Marca 2013 To jeszcze zapytam czy egr może coś knocić ? Dla testów można zaślepić całe to badziewie ? Tak, może powodować chociażby notlaufa. Kolejny gość który wstawił w EGR kawałek puszki po piwie a potem samochód mu nie chce działać jak powinien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #37 Napisano 29 Marca 2013 Tak, może powodować chociażby notlaufa. Kolejny gość który wstawił w EGR kawałek puszki po piwie a potem samochód mu nie chce działać jak powinien. to jakaś złośliwość z Twojej strony czy co , poinformował gdzieś że puszkę wstawił , nawet jakby na testy to za tydzień jej nie przedmucha ... egr notlaufa nie spowoduje.... Ogarnij się trochę z tą wypowiedzią bo dziwnie się to czyta ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #38 Napisano 29 Marca 2013 Nie,nie złośliwość raczej żart:-)-przypomniała mi sie historia znajomego zakupił turboboxa z allegro a potem chcąc uzyskać kilka koni więcej zaślepił egr.Potem "zdziwiony"że auto nie chce chodzić jak powinno.Jak kogoś uraziłęm to sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach