Skocz do zawartości
Gość pioan1

Prośba o analizę logów dynamicznych - VW PASSAT B5 AVG

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pioan1

Witam, prosiłbym o analize logów dynamicznych:

VW PASSAT'a B5 z SILNIKIEM 1.9TDI 110KM - AVG.

 

Mam zamiar kupić te auto ale prosiłbym o analize logów DYNAMICZNYCH:

 

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pioan1_106454.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pioan1_106457.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pioan1_106453.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pioan1_106456.html

Grupy: 013,001 - http://vaglog.rtnet.pl/pioan1_106455.html

Dziękuje i pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo wstaje ociezale...trzeba by popatrzec w podcisnienia...itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka też do dupy - patrząc na wartości kiedy turbo pompuje już wartość zadaną - jak chcesz kupić to właściciel powinien zejść z ceny o jakiś jeden tyś. do 800 zł bo przepływka do wymiany na dzień dobry (jej koszt niech sobie sprawdzi). Korekcja na 1 cylindrze też dość wysoka jak na zwykłe TDI bo aż pod 0,70 podchodzi na 1 cylindrze. Turbo też w nie najlepszej kondycji bo pal sześć to niedoładowanie ale chodzi o to, że N75 nie zbija ciśnienia powyżej 3700 obrotów a to już zakrawa na czyszczenie zmiennej geometrii bo się zapieka czyli kolejny koszt około 400-500 zł.

Napiszę tak : auto wymaga dopieszczenia ale nic się nie dzieje za darmo więc przy jego kupnie powinieneś się liczyć z kosztem : wymiany przepływki, czyszczenia zmiennej geometrii turbo, sprawdzenia stanu wtryskiwaczy a o podwoziu juz nie wspomnę bo tego akurat logami nie sprawdzisz. Wszystko zależy od ceny auta. Nie znam się na cenach tego modelu bo jeżdżę zupełnie czym innym ale jak sprzedający nie zejdzie z ceny i to zdrowo to nie byłbym zainteresowany kupnem. Na sam początek policz sobie ile musisz włożyć : wymiana paska rozrządu + pompa wody (bo nie wiadomo kiedy i czy w ogóle była wymieniana + rolki prowadzące paska), wymiana przepływki, czyszczenie ziennej geometrii turbo (o ile nie podcieka już olejem do dolotu), regeneracja zawieszenia bo nie wierzę, że w Pasku było to wcześniej robione - jak dla mnie zbyt duże koszty w stosunku do wartości auta a ta przypuszczam będzie bardziej historyczna niż praktyczna.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności