Skocz do zawartości
Dagoth

Analiza logów 1.8T AWT i odwieczny błąd 17536

Rekomendowane odpowiedzi

witam na cyberbalcie wyskoczył znów ten błąd... podcisnienia wymienione i caly uklad szczelny,filtr powietrza nowy

 

błąd

17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

I prosze o analize logow:

 

Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_107587.html

Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_107589.html

Grupy 31,32 - http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_111435.html

widze tylko ,ze przepływka zaniza o 20

Edytowane przez Dagoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widze tylko ,ze przepływka zaniza o 20

Trochę zaniża i co ciekawsze przy wysokich obrotach nie trzyma parametrów wraz z tym sterownik skraca czasy wtrysków i pewnie stąd błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli to tylko wina przepływki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dużo tu elektroniki, aby jednoznacznie obstawić uszkodzoną przepływkę. Dzieje się coś z autem oprócz błędu 17536??

Jest LPG?? Zerknij co się dzieje na 032 kanale. Zaloguj jednocześnie 002, 115, 118.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moc ma i zbiera sie OK... zaczely delikatnie obroty falowac (zamówiłem cewki i zobacze co dalej bedzie sie działo)

 

Lpg zalozone u producenta STAGa 3 miesiace temu... Logi robione na PB (sprawna instalacja i na dobrych podzespołach)

 

jutro znajde lepsza prosta i zrobie logi na kanałach 032 i 002, 115, 118

 

dziekuje za podpowiedz

Edytowane przez Dagoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zamówiłem cewki i zobacze co dalej bedzie sie działo)

Jeżeli nie masz wypadających zapłonów to raczej zmiana cewek za dużo nie zmieni.

Jeżeli nie wymieniałeś świec to sobie wymień bo do LPG to podstawa.

sprawna instalacja i na dobrych podzespołach

To już duży plus. Z tym, że nawet i najlepsze podzespoły potrafią się rozregulować.

Czy błąd ubogiej mieszanki miałeś już wcześniej przed zamontowaniem LPG??

 

PS. Zmień sobie oznaczenie silnika i model w swoim podpisie. No chyba, że masz 3B, AEB z 2001r. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świece tez nówki NGK a cewki na zas zmienilem bo zawsze padaja po zainstalowaniu LPG ,miałem jeszcze oryginalne z 2001 roku (czuc roznice w zbieraniu sie auta) ;) a LPG załozone 3 miesiace temu i na regulacji bylem miesiac temu :P tak ten blad byl przed instalacja LPG (przelamane podcisnienia) i bylo OK przez dluzszy czas ;) az do teraz... skasowalem blad i zmienilem cewki i narazie na cyberblacie nic nie zapaliło... nie mam jak logów zrobic bo napdadało sniegu... wiec poczekam na lepsze warunki

 

Miałem passata AEB a aktualnie posiadam Audi a6 z 2001 roku wiec temu taki podpis dałem ;)

Edytowane przez Dagoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zmienilem cewki

Nie wiem jak audi, ale vw ma akcje serwisową na cewki zapłonowe. Większość kolegów z AWT wymieniło za free w ASO. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie sprawdzalem w ASO bo kolega tam pracuje i akurat nie łapał sie po VINie :P widocznie juz byly inne pakowane cewki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciag dalszy problemu:

logi grupy 31 i 32 http://vaglog.rtnet.pl/dagoth_111435.html

 

nie wiem czy wskazania sond sa OK ale tyle co zobaczylem sam to gdzies jest nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia prawda? bo wartosci sa dodatnie... podcisnienia sa nowe wiec chyba bede musial sprawdzic SAI

 

warunki pogodowe nadal nie pozalaja mi zrobic logow kanalow 002, 115, 118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupa 031 sonda przed katem raczej wygląda ok utrzymuje zadaną wartość. Co do pierwszej sondy to warto też podejrzeć grupy 001, 030, 033,099.

No właśnie logi by się przydały. Możliwe, że jest nieszczelność, ale też nie mamy pewności co do przepływomierza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie...

Wszystkie podcisnienia zmienilem jeszcze raz (oryginalny wąż 78zł metr ASO) razem z zaworem DV(membrana poszla) 270zł :P

nadal błąd wyskakuje

Logi dynamiczne na dniach zrobie (idzie odwilz) i zobaczymy czy roznia sie od starych ;)

 

aha bawilem sie autodata w warsztacie i pierwsza sonda(przed katem) pokazuje 1.54V i skacze powyzej 1V czyli zawyza... cos moze wplywac na złą prace sondy czy to wadliwa sonda?

Edytowane przez Dagoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pokazuje 1.54V i skacze powyzej 1V czyli zawyza...

Pokaż log ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ,ze cieplej sie zrobiło wczoraj wieczorem zmienilem przepływke... stara miala wypalony taki opornik na obudowie lizaka i zasniedziale z nalotem zielonym ten drucik platynowy i płytke :P efekt auto zyskało na oko 30KM. Skasowalem blad i chyba juz nie powinien sie pojawic ;)

Potem zabralem sie za wymiane odmy (przewod gumowy co idzie od pokrywy zaworów) po wywaleniu odmy ukazaly sie dwa kanaly zatkane szlamem... odkrecilem rurke metalowa i wszystko do zaworu odpowietrzajacego (taki okragly plastikowy) syfu duzo wydmuchalem z rurki i zaworu... inna sprawa z tym przewodem metalowym co idzie pod kolektor ssacy :/ ciezko z dojsciem aby go odkrecic i dobrze wyczyscic ,wiec skrecilem drut w sprezynke i tak czyscilem ;) ale nie obejdzie sie bez wyjecia jej i przeczyszczenia dokladnie jakims preparatem ;)

Ludzie z 1.8T sprawdzajcie swoje odmy ;)

 

Grucha thx za pomoc a logi zrobie na nowej przeplywce to dodam do tematu ;)

pozdrawiam i mam nadzieje ze temat juz do zamkniecia :P

Edytowane przez Dagoth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ,ze cieplej sie zrobiło wczoraj wieczorem zmienilem przepływke... stara miala wypalony taki opornik na obudowie lizaka i zasniedziale z nalotem zielonym ten drucik platynowy i płytke :P efekt auto zyskało na oko 30KM. Skasowalem blad i chyba juz nie powinien sie pojawic ;)

Potem zabralem sie za wymiane odmy (przewod gumowy co idzie od pokrywy zaworów) po wywaleniu odmy ukazaly sie dwa kanaly zatkane szlamem... odkrecilem rurke metalowa i wszystko do zaworu odpowietrzajacego (taki okragly plastikowy) syfu duzo wydmuchalem z rurki i zaworu... inna sprawa z tym przewodem metalowym co idzie pod kolektor ssacy :/ ciezko z dojsciem aby go odkrecic i dobrze wyczyscic ,wiec skrecilem drut w sprezynke i tak czyscilem ;) ale nie obejdzie sie bez wyjecia jej i przeczyszczenia dokladnie jakims preparatem ;)

Ludzie z 1.8T sprawdzajcie swoje odmy ;)

 

Grucha thx za pomoc a logi zrobie na nowej przeplywce to dodam do tematu ;)

pozdrawiam i mam nadzieje ze temat juz do zamkniecia :P

 

 

Przepraszam Panowie, mam podobny problem z tym błędem "uboga mieszankma..." Odłączyłem wtyczkę od przepływomierza, przejechałem się i jedzie identycznie jak na założonej wtyczce. Czy nie powinno być różnicy gdyby przepływka była dobra? Dzięki wielkie za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności