gsmlondon Zgłoś #1 Napisano 13 Sierpnia 2011 Witam Wczoraj padł mi wentylator od wody ten ze sterownikiem , objaw ciagla praca malego wentylator nawet po wylaczeniu auta , rozebralem ten duży wentylator okazal się że padły tranzystory sterujace praca malego wentylatora , więc poszukiwania na allegro i znalalem caly moduł używanych wentylatorów czyli duzy i mały i obudowa wentylatorów , zakupiłe je, podłączam je a tu lipa oba kręcą sie na wyłączonej stacyjce i takie pytania do was koledzy 1. czy jak moje były siemensa a wstawiłem inne chyba Gate to nie powinno być problemu? 2. czy trzeba coś resetować vagiem ? pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #2 Napisano 13 Sierpnia 2011 sądzę że kupiłeś zły model, sprawdz numery na swoim i takie same masz kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #3 Napisano 13 Sierpnia 2011 sądzę że kupiłeś zły model, sprawdz numery na swoim i takie same masz kupić orginalnie mialem siemensa , ale tydzien temu padł mi wentylator mały od klimatyzacji i wstawilem Gate a wczoraj padł mi ten duży Siemensa , wiec kupilem cały komplet ( wentylator wody i klimatyzacji ) ale nie wiem jakiej firmy bo nie ma żadnego opisu na nich , sprzedawca powiedzial ze wyciągnieta są z passata B6 2005, więc rocznikowo tak sama jak mój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felix123 Zgłoś #4 Napisano 14 Sierpnia 2011 Używane wentylatory najczęściej są uszkodzone.Wiem to z autopsji.Poczytaj moje posty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gsmlondon Zgłoś #5 Napisano 14 Sierpnia 2011 znalalzem już nowe tylko pytanko czy trzeba resetowac vagiem błedy żeby poprawnie działały ? http://www.czesci24.pl/szczegoly/1165327/wentylator-z-obudowš-wspornikiem-volkswagen-passat-05 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mruku Zgłoś #6 Napisano 30 Września 2012 Ja ma też pytanko na temat tych wentylatorów, może ktoś wie, bo ja jestem posiadaczem B6 od kilku tygodni. W zeszły piątek podjechałem wieczorem do domu i po zgaszeniu silnika i zamknięciu auta wentylatory chodziły całą mocą. Poczekałem kilka minut ale chodziły dalej. Odpaliłem więc silnik pochodził chwilę jak zgasiłem to wszystko grzecznie się wyłączyło. Czy ten typ po prostu tak ma i wystarczyło poczekać dłużej, czy może po prostu jakiś czujnik temperatury się zaciął? Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CICHY-GT Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2012 Witam was mam mały problem ze swoim passkiem zauważyłem ostatnio ze po przejechaniu 30km dystansu przy spokojnej jeździe w temperaturze -3C na zewnątrz załącza mi się drogi wiatrak wentylatora chłodnicy i czuć zapach spalonej gumy lub coś w tym stylu, obroty silnika są lekko podwyższone. Proszę was o pomoc co to moze być i czy to normalne zjawisko . Dodam ze kiedyś miałem problem z czujnika temperatury spalin G235 pojawiała się informacja Check engine Service now!. z zółta spirala na wyświetlaczu wymieniłem czujnik i przez bardzo długi czas był spokój. Lecz teraz jak mam ten problem z tym wiatrakiem chłodnicy i z tym dziwnym zapachem spalonej gumy od czasu do czasy pojawia się na wyświetlaczu informacja Check engine Service now!. ale zaraz znika a przedtem jak się zapaliła tak się świeciła. Czy to ma jakiś związek z moim wentylatorem ? Bardzo proszę was o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość irotab Zgłoś #8 Napisano 15 Grudnia 2012 Witam u mnie podobny problem pojawia się gdy po przejechaniu ok 25 km zatrzymuję się przed garażem czekając na otwarcie bramy, po wjechaniu jeszcze na pracującym silniku czuję zapach palonego plastiku lub gumy, włącza się wentylator na wyższe obroty lub włącza się drugi went. Gaszę silnik wentylator jeszcze pracuje zapach po kilku minutach ustępuje. Zapach nie występuje w środku w kabinie tylko na zewnątrz. proszę o opinie co jest przyczyną nadmieniam, iż auto jest nowe mam przejechane dopiero 4 tyś pozdrawiam B7 2.0 TDI 140 kM Bluemotion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #9 Napisano 15 Grudnia 2012 Wg mnie jest to objaw wypalania DPF'a Charakteryestyczny zapach i do tego wentylator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #10 Napisano 15 Grudnia 2012 Wg mnie jest to objaw wypalania DPF'a Ostatnio też zaobserwowałem dwukrotnie po przejechaniu ok. 30km i wyłączeniu silnika zapach palonej gumy / plastiku. Muszę jeszcze zaobserwować jak w tej sytuacji zachowują się obroty i wentylator… byłem przed chwilą sprawdzić poziom zapełnienia DPF-u i aktualnie jest 7.5%; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarioMc Zgłoś #11 Napisano 15 Grudnia 2012 Panowie, Wypalanie filtra - mam tak samo :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarekpl Zgłoś #12 Napisano 13 Lutego 2013 a czy najlepiej jest zostawic samochód z chodzącym wiatrakiem czy może przejechac na 4 biegu przy 2,5 obr/min jakies 10km bo nie wiem czy zostawic tak samochod czy może lepiej nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bargi01 Zgłoś #13 Napisano 17 Marca 2013 Mruku ja miałem identyczna sytuację tylko poczekałem ze 20 sekund nie wyłacza się wentylator, wiec odpaliłem i zaraz zgasiłem i wszystko wróciło do normy i tez nie wiem czy ten typ tak ma czy cos innego sie zrobiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bargi01 Zgłoś #14 Napisano 17 Marca 2013 u mnie tak samo zapach spalonej gumy i pracujący wentylator po wyłączeniu silnika czy to wszystko jest normalne nie dzieje sie tak za kazdym razem stało sie wczoraj w po południu a do wieczora nic takiego nie mialo miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lanumisu Zgłoś #15 Napisano 17 Marca 2013 Proces samooczyszczania sie PDF-a to zjawisko jak wyzej opisane. W czasie dluzszej jazdy przy obciazeniu silnika trudno to zauwazyc, natomiast w pracy na luzie czy wylaczeniu silnika jesli proces ten jeszcze sie nie zakonczyl to takie wlasnie sa objawy. Zupelnie normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dan at Zgłoś #16 Napisano 17 Marca 2013 Witam...wentylator chodzi takze kiedy zaczal sie wypalac dpf,a Ty zgasiles autko....idzie rozpoznac po typowym zapachu....czy ja wiem ''spalenizny'':-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bargi01 Zgłoś #17 Napisano 17 Marca 2013 Dobra dzięki chłopaki za informacje ah ten dpf "czarodziejska księga" super forumowicze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach