Gość showtime Zgłoś #1 Napisano 27 Grudnia 2006 Zastanawiam sie nad malowaniem bębnow i zaciskow na czerwono, gdyz moje przez moje aluski sa prawie w pelni widoczne a obecnie troche juz je skorodowala rdza Nie chce inwestowac pieniedzy w specjalne farby bo pewnie sporo kosztuja. Co sadzicie, zeby po dokladnym oczyszczeniu pomalowac je czerwonym HAMMERAITEM? Kiedys cos takiego robilem przy Scirocco II i nawet ladnie wygladalo, ale od razu potem poszedl do żyda. Jak myslicie spelni zadanie i bedzie wytrzymale? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo-Kielce Zgłoś #2 Napisano 27 Grudnia 2006 Siemka, Odnośnie malowania bębnów to polecam szczotkę na szlifierkę kątowa i jedziesz je z rdzy. Później na to wystarczy kupić małą puszkę CORIZON za 6 PLN. To podkład bezpośrednio na metal i jednocześnie antykorozyjny. Następnie kupujesz puszkę spreya 400 ML. farby do zacisków ok 26 PLN. A mam nadzieje że masz garaż bo trzeba aby farba wyschła. Jak nie to przesrane, ale możesz suszyć jakimś grzejnikiem. No i malujesz 3 warstwy każda po wyschnięciu poprzedniej. Cieszysz się czerwonymi bębnami. Z zaciskami nie ma tak prosto aby to wyglądało i było trwałe niestety trzeba je zdjąć i wypiaskować. Przy okazji możesz wymienić części gumowe zacisku - komplet na kolo 17 PLN. Pozdro Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość showtime Zgłoś #3 Napisano 27 Grudnia 2006 Jutro zaczynam od bębnów, zaciski w pozniejszym terminie - niestety jak zawsze brak czasu na wszystko. Jutro ma przyjsc podlokietnik do przodu, ciekawe jak sie wkomponuje... Nie oryginalny, ale jeden z ciekawszych na allegro. Jak zaloze wrzuce fotoska, moze innym sie spodoba Koszt nieduzy, cos kolo 50 zl zaplacilem. Fajny ze schowkiem i obity czarna skora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackdob Zgłoś #4 Napisano 27 Grudnia 2006 wszystko jest kwestią gustu..... bo czerwone zaciski czy bębny, nie zawsze się beda komponowały z resztą autka widziałem wiele różnych malowanek.....bez gustu (kolorystyka) ale co do tematu... w tej chwili jest wiele środków malujących do zacisków i bebnów.... ważne aby były to lakiery wysokotemperaturowe .... co istotne, to oczyszczenie z rdzy.... odtłuszczenie... i teraz..... albo warstwa podkładu i farba..... albo farba która jest zarazem podkładem (malowanie dwukrotne) ja w poprzednim autku malowałem bębny na czarno specjalną farbą do kominków ..... i przez dwa latka była ok.... pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość showtime Zgłoś #5 Napisano 27 Grudnia 2006 A to o co spytalem na poczatku czyli HAMMERAITE czerwony? Autko jest w szarym metalicu wiec uwazam ze czerwien bedzie ladnie pasowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackdob Zgłoś #6 Napisano 27 Grudnia 2006 A to o co spytalem na poczatku czyli HAMMERAITE czerwony? Autko jest w szarym metalicu wiec uwazam ze czerwien bedzie ladnie pasowac co do hammeraite'a się nie wypowiem.....bo nie wiem jak działa w wysokich temperaturach...... a co do koloru.....musisz wybrac sam..... tak jak już napisałem....każdy ma inny gust i smak........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #7 Napisano 27 Grudnia 2006 Polecam ci foliatec w którego skład wchodzi: Dwuskładnikowa farba do zastosowania na zaciskach hamulcowych. Konserwuje i chroni przed korozją. Zapewnia ochronę przed działaniem oleju i smarów. Ułatwia czyszczenie powierzchni zacisków. Odporna na działanie wysokiej temperatury (żaroodporna). Spray do oczyszczenia i przygotowania powierzchni po wyczyszczeniu z rdzy itp.. cena w polsce ok 90-120zł. swoje malowałem 3 warstwowo - wyglądają jakby były pokryte kałczukiem, naprawdę fajny efekt. jest to farba szybkoschnąca i gęsta. jak kończyłem malowanie z drugiej strony wracałem na pierwszą i pokrywałem kolejny raz (to było w lecie). do tej pory bez problemowo, nic nie odpryskuje i jest łatwiejsza w utrzymaniu niż przed malowaniem (zaciski chamulców nie brudzą się tak) efekt możesz sobie zobaczyć tutaj: http://www.forum.vw-passat.pl/topics5/to-moje-male-cudenko-z-drzwiami-lsd-lambo-doors-vt7679,35.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2006 Jak komuś nie zależy na oczojebnym kolorku, to najlepszym sposobem na trwały czarny mat, jest wrzucić bęben do ogniska, po chwili wyciągnąć i oblać przeroboinym olejem, tak żeby się wypalił. Takie coś zakonserwuje to na lata i jest nie do zdarcia. Z zaciskami już tak niestety nie zrobimy. Ja wraz z wymianą szczęk, czyszczę i maluję silikonową farbą wysokotemperaturową. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość schak Zgłoś #9 Napisano 29 Grudnia 2006 A ja pomalowałem zwykłą farbą samochodową na czerwono w BMW i jeździłem tak przez 4 lata i tylko co wymiana opon to wycierałem z osadu po klockach. Malowałem tak bębny, zaciski i tarcze - żadna farba nie odchodziła, oczywiście wcześniej wszystko wyczyściłem dobrze szczotką i odtłuściłem. Farba jak sprzedawałem nigdzie nie odchodziła i dalej miała połysk. A Hameeraidem nie polecam malować ponieważ jest to farba miękka i nawet jak wyschnie można ją ściągnąć śrubokrętem oraz robi się matowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość showtime Zgłoś #10 Napisano 2 Stycznia 2007 Było czyszczenie szczotą drucianą na wiertarce, porządne oczyczszczenie i odtluszczenie bebnow i malarka sprayem typowo do zaciskow i bebnow - narazie zrobione tylko bebny, bo nie mam niestety czasu na robotę zaciskow. Wszystko w najblizszym czasie... Efekt: bardzo ladnie wyszlo i fajnie wygladaja czerwone bebny na tle szarego autka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #11 Napisano 9 Marca 2011 [/img] co myslicie o tym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #12 Napisano 10 Marca 2011 Ja zrobiłem troszkę inaczej 4 zaciski i 4 jarzma zostały wypiaskowane następnie położone podkładem akrylowym a następnie farbą akrylową taką jaka się używa do malowania karoserii samochodowej. Wytrzymuje wysokie tem. i dużo mniej przywiera brud. Mam już 3 lata i nadal wygląda jak by wczoraj było malowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkoski2 Zgłoś #13 Napisano 10 Marca 2011 z piaskowaniem jest troche zabawy, ja w starym aucie zeskrobalem rdze, dokladnie odtluscilem i pomalowalem 2 razy farba do zaciskow. to samo planuje zrobic w passacie przed zmiana kol zima na lato. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mati_ Zgłoś #14 Napisano 27 Marca 2011 Jak nalozyelm 3 warstwy HAMMERAITE 3 lata temu i wsio trzyma a hamucle ostro traktowalem w poprzednim aucie.Takze polecam malowanie ta farba bo daje rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #15 Napisano 13 Kwietnia 2011 Ja rok temu malowałem farbą na wysokie temperatury i po 4 , 5 miesiącach nie wyglądało to zbyt dobrze. Możecie podać jakiegoś konkretnego linka do porządnej farby. Nie mam zamiaru piaskować, tylko dobrze oczyścić i odtłuścić. Jakiej farby najlepiej użyć? Kolor będzie srebrny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #16 Napisano 14 Kwietnia 2011 masz post wyzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #17 Napisano 14 Kwietnia 2011 Niby tak ale może kolega użył jakiś konkretny rodzaj tej farby. No chyba że mam kupić jakiś pierwszy lepszy HAMMERAITE do metalu i będzie OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #18 Napisano 14 Kwietnia 2011 Niby tak ale może kolega użył jakiś konkretny rodzaj tej farby. No chyba że mam kupić jakiś pierwszy lepszy HAMMERAITE do metalu i będzie OK. Jak jest wybór,to najlepiej kupuj taki do malowania-metaloplastyki (płotów metalowych) odporny na warunki atmosferyczne (na zewnątrz) i będzie git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach