lesław Zgłoś #1 Napisano 11 Listopada 2012 Witam, Pękła mi jedna aluminiowa rurka w chłodnicy, więc ją wyciąłem i zatkałem wloty (nic nie cieknie). Od tej pory układ w różnych miejscach zaczął się rozszczelniać. Najpierw puściła metalowa rurka układu w jednym miejscu, potem w innym, wreszcie ją wymieniłem. Przy okazji wymieniłem kilka innych przewodów gumowych (wyglądały już nie najlepiej), plastikowe trójniki (potrzebne do zasilania płynem reduktora od gazu) zamieniłem na metalowe i wymieniłem też opaski zaciskowe. Teraz jak układ się uszczelnił, to płyn zaczął mi uciekać przez jeden brok w silniku. Czy ominięcie tej jednej rurki w chłodnicy może mieć na to wpływ, czy może coś innego (uszczelka pod głowicą odpada - była wymieniana)? Co można zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #2 Napisano 11 Listopada 2012 tworzy się za duże ciśnienie w układzie. wężyk przelewowy do sprawdzenia/udrożnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesław Zgłoś #3 Napisano 11 Listopada 2012 (edytowane) wężyk przelewowy co idzie od zbiorniczka wyrównawczego jest połączony z grubym wężem co idzie od króćca przy głowicy do chłodnicy i jest drożny. Czy wycięcie rurki w chłodnicy mogło coś namieszać? Edytowane 11 Listopada 2012 przez lesław Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #4 Napisano 11 Listopada 2012 Korek powinien upuszczać nadmiar ciśnienia... No i oczywiście nie może być czysta woda w układzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesław Zgłoś #5 Napisano 11 Listopada 2012 Korek działa, bo po wyłączeniu silnika po kilku minutach węże są miękkie. Zalany jest płynem nie wodą. Powiedzcie, czy ta wycięta rurka ma jakieś znaczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #6 Napisano 11 Listopada 2012 Powiedzcie, czy ta wycięta rurka ma jakieś znaczenie? Nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesław Zgłoś #7 Napisano 12 Listopada 2012 Dzięki za poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #8 Napisano 16 Listopada 2012 Powiedzcie mi jak się nazywa w 1,8 ABS rurka wodna łącząca kolektor ssący z przewodem wodnym wychodzącym ze ściany grodziowej (od nagrzewnicy)... taki śr 2cm, dł 20cm który pod wtryskiem jest wpięty? Monterzy zakładając u mnie kiedyś LPG poprowadzili go bardzo blisko kolektora wydechowego, coś trąciłem grzebiąc wczoraj przy cewce i przepalił mi się... zaczęło wywalać mi płyn na kolektor, kłęby dymu spod maski... Prawie zawału dostałem, myślałem że mi się samochód zapalił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #9 Napisano 17 Listopada 2012 dobra, już sobie z "metra" zakupiłem i wymieniłem. Jakby kto szukał wężyka do kolektora dolotowego to średnica wewnętrzna 10mm, zewnętrzna 17mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #10 Napisano 18 Marca 2013 owiedzcie mi jak się nazywa w 1,8 ABS rurka wodna łącząca kolektor ssący z przewodem wodnym wychodzącym ze ściany grodziowej (od nagrzewnicy)... taki śr 2cm, dł 20cm który pod wtryskiem jest wpięty? Równiez szukam jakiegokolwiek namiaru czy oznaczenia tego węzyka,sprawa była by łatwiejsza gdyby samochód nie był 250km dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #11 Napisano 21 Marca 2013 Znalazłem:] Dla poszukujących to 051121056A.Są zamienniki z toprano i HP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach