Skocz do zawartości
bogos

passat b4 1.9 tdi afn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić moje logi od passata b4 96 1,9 tdi afn.

Auto zachowuje się w miarę normalnie ale są zauważalne lekkie przycięcia w płynności przyśpieszania. Dzieki. dynamiczne gr.03-08-010-011

 

http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100973.html

http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100974.html

http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100975.html

http://vaglog.rtnet.pl/kowboj69_100976.html

 

turbo było czyszczone i przepływka też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz nieszczelność w dolocie. Dokładnie posprawdzaj wszystkie gumowe łączniki a zwłaszcza ten przed kolektorem ssącym na ewentualne pęknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki sztomel. Biore sie do sprawdzania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzałem wszystko i przy okazji wymieniłem wężyki podciśnieniowe bo już nie było sie czego czepiać i było to samo. Na końcu jeszcze raz sprawdziłem gruszkę od turbo i sie mocno przycinała w połowie jej ruchu mimo to że była właśnie czyszczona jakieś 3 mies temu. Rozruszałem sztangę i turbo sie odezwało i auto odżyło ale lekkie przycięcie w połowie jest wyczuwalne. Ogólnie teraz auto wkręca sie szybciej na obroty i ma ładne odejście.

 

Pytanko dla znawców czy muszę jeszcze raz wyciągać turbo i czyścić je od nowa , lub czy jest jakaś metoda aby przesmarować gruszkę bo to może ona jakoś przycina bo kierowniczki wcześniej ładnie leciutko chodziły. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak "gruszka" się przycina, to najlepszym rozwiązaniem jest wymiana (skorodowana w środku). Po odpięciu gruszki jak geometria chodzi lekko i się nie przycina, to zostaw turbo w spokoju, jak nie, to do ponownego czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kierowniczki chodziły fajnie lekko a gruszki nawet nie sprawdzałem sam sie sobie dziwie czemu nie sprawdziłem ale coż. Czyli mam rozumiec że gruszka też może zerdzewiec i sie sama w sobie przycinać?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurde . Teraz to mnie kolego zaskoczyłeś. Nigdy bym nie pomyślał że ta grucha koroduje od środka, teraz to wszystko jest jasne.Zrobie tak jak sztomel pisał (tym czasem) a tak wogóle to bende sie rozglądał za nową gruszką. Prawdę mówią to tam do gruchy wpuściłem trochę WD40 i pierw to pył rdzy sie pojawił i się zaświeciła mi pierwsza kontrolka w mojej głowie i pytanie "ciekawe ? ciekawe" hehehehe.

 

Dzięki Darku za podpowiedzi i link. Prawdę mówiąc problem rozwiązany i można zamknąć. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam paska b5 1.9 tdi z silnikiem AFN i potrzebuję wymienić zawór turbiny tzw gruszkę i tutaj pada moje pytanie : czy konkretnie jakiejś muszę szukać do akurat tego typu czy np wszystkie 1.9 tdi od któregoś roku do któregoś miały jakiś typ potem w którymś roku się coś zmieniło itp.

 

z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności