benek77 Zgłoś #21 Napisano 30 Października 2012 A ja tak czytam co tu się wypisuje i nie wiem co to za tuner ma się zająć tą przekładką, że nie wie co jest potrzebne i ile na to pójdzie kasy, a tym bardziej neguje zakup kompletnego dawcy. Druga sprawa, że na moce rzędu 200+ nie wiem po co upierać się przy ARL? Chcąc go grzebać i tak trzeba zmienić osprzęt, a w takim wypadku znacznie lepiej poszukać świeższego i znacznie łatwiej dostępnego ASZ-ta i w nim grzebać, efekt minimum taki sam, a sam zabieg mniej problemowy. Innymi słowy daruj sobie przekładkę bo koszt może Cie niemile zaskoczyć i jeżeli brakuje mocy to albo rób zetora, albo zmień auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #22 Napisano 30 Października 2012 Ja chce wszystko sam zebrać On głównie się zajmuje w Hondach i nie tylko. On pochodzi z warszawy i świeżo założony warsztat o nazwie 4performance. Chodzi mi aby mu głowy nie zawracać co kupować itp. Wolę się tu dowiedzieć bo widzę że tu macie duże doświadczenie co do tego . Zdecydowałem się aby pozostać przy 1Z wyremontować i lecieć z koksem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
foxskav Zgłoś #23 Napisano 1 Listopada 2012 Ja chce wszystko sam zebrać On głównie się zajmuje w Hondach i nie tylko. On pochodzi z warszawy i świeżo założony warsztat o nazwie 4performance. Chodzi mi aby mu głowy nie zawracać co kupować itp. Wolę się tu dowiedzieć bo widzę że tu macie duże doświadczenie co do tego . Zdecydowałem się aby pozostać przy 1Z wyremontować i lecieć z koksem Szkoda bo też miałem taki diabelski ] pomysł wymiany silnika w moim pasztecie i chciałem poobserwować jak sobie z tym tematem poradzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gino_gti Zgłoś #24 Napisano 1 Listopada 2012 Ja juz jezdze na takiej konfiguracji z tym ze nie coelowalem na moce 200 koni tylko na kulture pracy i dostepnosc czesci no i bezawaryjnosc do mojego b4 zakupilem kompletnego swapa silnika ASZ 2005 rok ( tak jak kolega benek77 sa mlodsze bo do 2008 roku wychodzily w ibizach np) wydolnosc ukladu wtryskowego ta sama co ARL jedyny wiekszy mod to swap turbiny bo ta z arl i asz opieraja sie na tylnej lapie silnika, u mnie siedzi turbo BRD z kolektorem AWX, sprzeglo zostalo ori (sachs) skrzynia zostala rowniez ori, doladowanie ustawione na 1.6 bar, fura nie schamowana ale idealna na trasy polecam takiego moda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
foxskav Zgłoś #25 Napisano 1 Listopada 2012 Ja juz jezdze na takiej konfiguracji z tym ze nie coelowalem na moce 200 koni tylko na kulture pracy i dostepnosc czesci no i bezawaryjnosc do mojego b4 zakupilem kompletnego swapa silnika ASZ 2005 rok ( tak jak kolega benek77 sa mlodsze bo do 2008 roku wychodzily w ibizach np) wydolnosc ukladu wtryskowego ta sama co ARL jedyny wiekszy mod to swap turbiny bo ta z arl i asz opieraja sie na tylnej lapie silnika, u mnie siedzi turbo BRD z kolektorem AWX, sprzeglo zostalo ori (sachs) skrzynia zostala rowniez ori, doladowanie ustawione na 1.6 bar, fura nie schamowana ale idealna na trasy polecam takiego moda To podaj jeszcze koszt I osiągi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #26 Napisano 2 Listopada 2012 Ja juz jezdze na takiej konfiguracji z tym ze nie coelowalem na moce 200 koni tylko na kulture pracy i dostepnosc czesci no i bezawaryjnosc do mojego b4 zakupilem kompletnego swapa silnika ASZ 2005 rok ( tak jak kolega benek77 sa mlodsze bo do 2008 roku wychodzily w ibizach np) wydolnosc ukladu wtryskowego ta sama co ARL jedyny wiekszy mod to swap turbiny bo ta z arl i asz opieraja sie na tylnej lapie silnika, u mnie siedzi turbo BRD z kolektorem AWX, sprzeglo zostalo ori (sachs) skrzynia zostala rowniez ori, doladowanie ustawione na 1.6 bar, fura nie schamowana ale idealna na trasy polecam takiego moda A skrzynia 6 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach