bob_dg Zgłoś #1 Napisano 11 Października 2012 Witam, dzisiaj po raz pierwszy zabrałem się za logowanie autka. Za każdym razem podczas próby dynamicznej przy około 3500 tys obr/min autko przechodziło w tryb awaryjny i wywalało błąd : 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation To co się udało zrobić: Logi statyczne Log (0 - 011) Log (1 - 008) Log (2 - 000) Log (3 - 003) Log (4 - 010) Log (5 - 004) Log (6 - 001) Logi statyczne BS Log (0 - 011) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Logi dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 003,003) Log (2 - 008) Log (3 - 010) Log (4 - 001) Log (5 - 011) Log (6 - 004) Dodam że robiłem to po raz pierwszy więc gdyby coś było źle zrobione proszę o wskazówki Z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 11 Października 2012 Do wyczyszczenia kolego geometria w turbinie. Poza tym wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #3 Napisano 12 Października 2012 Przepływka dobra ? Nie za wysokie wartości podaje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 12 Października 2012 Napisałem chyba wyraźnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #5 Napisano 12 Października 2012 Okej dzięki wielki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2012 Witam, turbo po czyszczeniu. Zamieszczam nowe logi: Z góry dziękuje za zerknięcie Logi statyczne: Log (0 - 014) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 007) Log (4 - 003) Log (5 - 013) Log (6 - 001) logi statyczne BS Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 000) logi dynamiczne Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 004) Log (4 - 008,011) Log (5 - 011) Log (6 - 008) Log (7 - 010) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 25 Października 2012 Brak już przeładowania, niestety coś źle zrobiłeś, ponieważ z dołu turbina śpi. Sprawdź całe podciśnienie, czyli wężyki ewentualnie podmień N75 z N18. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2012 Ja akurat tego nie robiłem byłem u szpeca. Podciśnienie mówił że sprawdzał i że jest wszystko okej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 25 Października 2012 No to zmień mechanika, bo jest do pi.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #10 Napisano 25 Października 2012 (edytowane) No właśnie mechanik polecany z forum w dodatku zajmuje się też chiptuningiem i grupę VAG robi na codzień. Mówił że podciśnienie na gruszkę sprawdzał i wynosi 0,9 i że wszystko jest okej. Wspominał że może to być wina samego turbo, które było jakiś czas temu regenerowane przez poprzednią właścicielkę. Na innym forum wyczytałem że może to być problem w regulacji skoku samej sztangi. Może skrócić o jeden obrót sztange ? Edytowane 25 Października 2012 przez bob_dg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 26 Października 2012 No właśnie mechanik polecany z forum w dodatku zajmuje się też chiptuningiem i grupę VAG robi na codzień. Mówił że podciśnienie na gruszkę sprawdzał i wynosi 0,9 i że wszystko jest okej. Wspominał że może to być wina samego turbo, które było jakiś czas temu regenerowane przez poprzednią właścicielkę. Na innym forum wyczytałem że może to być problem w regulacji skoku samej sztangi. Może skrócić o jeden obrót sztange ? Oszukujesz sam siebie, ponieważ sam zerknij jak wyglądało doładowanie w pierwszych logach. Jeżeli wtedy turbina pompowała od dołu jak trzeba to po czyszczeniu dół powinien przynajmniej być jeszcze lepszy. Jak jest? Jest tak, że teraz pompuje ci dopiero przed 3k rpm. Błąd w sztuce mechanika i tyle. Może kręcił przy sztandze, ale jak sam się nie przyzna to nikt ze szklanej kuli nie wywróży. Masz częściowo rację - coś było dłubane ze sztangą - pytanie po co ktoś tam grzebał? Po współczynniku wypełnienia widać, że sztanga jest zbyt długa. Trzeba ją skrócić najpierw o 1 obrót i zrobić logi. Zaskakujące jest to, że tej spec majster (co drugi na forum) nie zrobił logów po naprawie i oddał ci go w takim stanie. :debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #12 Napisano 26 Października 2012 Skróć sztage do momentu, aż wypełenienie max zaworku n75 będzie 70%. Co to za mechanik ci czyścił turbo? Może być na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #13 Napisano 26 Października 2012 ...Co to za mechanik ci czyścił turbo? Może być na PW. Napisz na forum, też chciałbym wiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #14 Napisano 26 Października 2012 (edytowane) ELEKTRONIKA POJAZDOWA MOTO-MAX CHIP TUNING Dąbrowa Górnicza - Strzemieszyce ul. Sosnowa 6 691 364 062 880 373 130 http://www.chiptuning-dabrowa.pl Diagnostyka podzespołów, elektromechanika, chip tuning, znają sie na rzeczy, fachowo i można na nich liczyć Z forum www.vwgolf.pl Skasował mnie 350 zł Byłem u niego i powiedział że regulacji sztangi nie ruszał i żeby tego nie ruszać. Edytowane 26 Października 2012 przez bob_dg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #15 Napisano 26 Października 2012 Stronka mi nie wchodzi - mniejsza z tym. Kolego musisz poszukać nieszczelności w podciśnieniu lub błędu przy turbinie. Uwierz, nie raz robiłem taki zabieg i nigdy nie miałem takiego problemu, jaki pojawił się u ciebie. Sprawdź, czy na 011BS zaciąga gruszka od końca do końca. Jeśli tak to niestety ale trzeba będzie pokręcić tą sztangą. Teraz z dołu auto nie jedzie... Pytałeś co oni na to? ---------- Dodano o 16:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:05 ---------- Dodam jeszcze, że EGR pracuje prawidłowo, więc problem musi być na odcinku N75 - gruszka lub sama regulacja cięgna. Pomijam póki co turbinę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #16 Napisano 27 Października 2012 (edytowane) Nagrałem ruch sztangi http://w58.wrzuta.pl/film/8pC8oKtajck/ruch_sztangi_1.9_tdi_asv Przejrzałem cały wężyk od N75 do samej gruchy wygląda na cały żadnych dziur czy pęknięć. Zrzuciłem wężyk z gruchy i przytykałem palec i wyraźnie czuć zasysanie. Wystarczyło tylko lekko go przyłożyć z powrotem do gruchy i od razu sztanga wykonywała ruch. Więc wydaje mi się że z podciśnieniem jest wszystko okej. Jeżeli regulacja sztangi nic nie da to znaczy że mechanik coś spartolił przy składaniu ??? Edytowane 27 Października 2012 przez bob_dg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #17 Napisano 27 Października 2012 Niby chodzi, ale ten film jest kiepsko zrobiony. Skróć sztangę o 1 obrót i zrób loga 011 dynamicznego. Porównamy czy coś się zmieniło i wyciągniemy wnioski co dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #18 Napisano 27 Października 2012 Dam radę z kanału bez wyciągania gruszki skrócić tą sztangę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #19 Napisano 27 Października 2012 Z kanału nie, ale od góry tak. Zdejmij rurę harmonijkową od filtra powietrza idącą do rury plastikowej turbo i od drugiej strony silnika zdejmij kolanko gumowe łączące EGR z czarną rurą idącą przy zbiorniczkach. Masz dostęp do gruszki obiema rękami i można to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob_dg Zgłoś #20 Napisano 27 Października 2012 Następnie odpinam zawleczkę łącząc sztangę z geometrią w turbo popuszczam kontrę i sztangę obracam jeden obrót do góry ? Dobrze myślę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach