rafflo Zgłoś #1 Napisano 6 Października 2012 Witam Wymieniłem przepływomierz na nowy (mam silnik 1,9 TDI, ATJ ale przepływomierz od 130 konnego - bo była podnoszona moc i taki miałem wcześniej zamontowany). Proszę o Waszą opinię, bo coś mi nie pasuje w grupie 08 00: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99973.html 03: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99977.html 08: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99974.html 10: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99975.html 11: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99976.html Jakie byłyby objawy, gdybym zamontował oryginalny od ATJ 115 koni ? (przerywanie, kopcenie itp?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 6 Października 2012 jest ok .jak przepływka z ATJ ma ta samom srednice obudowy to by sie nic nie stało przepływka by działa tak samo natomiast jesli srednica jest inna to przepływka by mierzyła inne ilosci powietrza . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #3 Napisano 6 Października 2012 Wymieniłem tylko wkład, bo obudowa od 130 konnego ma faktycznie większą średnicę. Pytam, gdyż przepływkę wymieniłem w czwartek i do dzisiaj wydawało mi się że jest wszystko ok., ale rano przez ok 20 minut silnik chodził nierówno i dymiło (po odłączeniu przepływki objawy ustawały). Co może być tego przyczyną ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #4 Napisano 6 Października 2012 moze cos sie dzieje z pompom paliwa ,pompa tandem ,pompkami albo czujnik temperatury jest walniety .zrób logi z bloku 13 18 23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #5 Napisano 6 Października 2012 jutro zrobię logi bo dziś już późno. Czujnik temperatury paliwa co jakiś czas wywala mi błąd, ale sprawdzałem kable i nie ma przerwy. Poza tym temperatura jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #6 Napisano 7 Października 2012 wrzucam pozostałe logi 000: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100006.html 003: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100007.html 004: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100008.html 007: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100009.html 013: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100010.html 018: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99998.html 023: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100001.html BS 000: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100011.html BS 003: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100012.html BS 011: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100002.html D 001: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100013.html D 004: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100014.html D 007: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100015.html Dziś rano też obroty falowały (raz na ok 10 sek.) i leciał dymek. Zauważyłem też jak logując przygazowałem przed grupą 003, takie jakby przelewanie pod maską - gdzieś o tym czytałem na forum ale nie pamiętam o co chodziło. Wcześniej nie zwróciłem uwagi żeby coś takiego było. Co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 7 Października 2012 Wymień czujnik temperatury paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #8 Napisano 7 Października 2012 Po czym to odczytujesz? W czwartek, wczoraj i dziś sprawdzałem błędy i nic nie bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 7 Października 2012 Po twoim logu http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100009.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #10 Napisano 7 Października 2012 (edytowane) A możesz mi opisać co tam widzisz? Ja nie mam dużego doświadczenia w logowaniu i powiem szczerze że nic tam nie widzę. Dzięki I jeszcze jedno pytanie - grupa 003 pozycja 4 (wysterowanie zaworu) powinno być ok 40 % (u mnie jest 61%) co to oznacza? Edytowane 7 Października 2012 przez rafflo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 7 Października 2012 Brak stabilnej temperatury i jakieś dziwne jej skoki. Chyba, że to twoja wina złego logowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #12 Napisano 7 Października 2012 A co może być przyczyną, że rano mi falują obroty (co ok 10 sek) i dymi ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #13 Napisano 7 Października 2012 A co może być przyczyną, że rano mi falują obroty (co ok 10 sek) i dymi ??? Dobrej jakości tankujesz ON ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #14 Napisano 7 Października 2012 Tankuję na Orlenie i to zawsze na tej samej stacji (we Wrocku koło Korony) Dziś zmieniłem filtr paliwa - rano zobaczę czy to coś dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #15 Napisano 7 Października 2012 to nie jest wina paliwa . zrób logi z bloku 7 rano przed odpaleniem silnika zobaczymy jak temperature widza czujniki temperatury .faktycznie tak jak Sławek napisał w tych logach sa dziwne zmiany temperatury paliwa i cieczy chłodzacej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #16 Napisano 7 Października 2012 ok. rano zrobię logi. A coś widać na pozostałych logach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #17 Napisano 7 Października 2012 korekty na 2 i 3 cylindrze mogły by byc mniejsze . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #18 Napisano 7 Października 2012 Widziałem. A czy można coś z tym zrobić czy póki nie będzie się pogarszać to tak jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafflo Zgłoś #19 Napisano 8 Października 2012 Zamieszczam logi na zimnym silniku: - włączony zapłon: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100167.html - po 3 minutach na jałowym: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100168.html Moim zdaniem wszystko ok. Błędów ciągle brak. Rano coraz mocniej te obroty falują no i kopci - HELP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach