Skocz do zawartości

rafflo

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafflo

  • Urodziny 26.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Przepływomierz wymieniałem pół roku temu. Czy to możliwe że tak szybko się zepsuł? Może to coś innego
  2. Witam Proszę o analizę logów. Turbina po regeneracji, muli do 1800 obr., powyżej jest ok. Silnik ATJ 115 koni na pompowtryskach, rok 2000, 1,9TDI. Statyczne MB: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142071.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142072.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142087.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142091.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142090.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142089.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142088.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142092.html Statyczne BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142093.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142094.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142095.html Dynamiczne (wiem że mogłyby być lepiej zrobione ) 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142097.html 001, 003, 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142096.html 008, 010, 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_142098.html
  3. rafflo

    Kod lakieru

    Czy mógłby ktoś mi podać jaki mam nr koloru, bo dobierali mi w mieszalni ale jest inny odcień a wlepki nie mam. mój VIN to WVWZZZ3BZYE510464 Dzięki i pozdrawiam
  4. Zamieszczam logi na zimnym silniku: - włączony zapłon: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100167.html - po 3 minutach na jałowym: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100168.html Moim zdaniem wszystko ok. Błędów ciągle brak. Rano coraz mocniej te obroty falują no i kopci - HELP
  5. Widziałem. A czy można coś z tym zrobić czy póki nie będzie się pogarszać to tak jeździć?
  6. ok. rano zrobię logi. A coś widać na pozostałych logach?
  7. Tankuję na Orlenie i to zawsze na tej samej stacji (we Wrocku koło Korony) Dziś zmieniłem filtr paliwa - rano zobaczę czy to coś dało
  8. A co może być przyczyną, że rano mi falują obroty (co ok 10 sek) i dymi ???
  9. A możesz mi opisać co tam widzisz? Ja nie mam dużego doświadczenia w logowaniu i powiem szczerze że nic tam nie widzę. Dzięki I jeszcze jedno pytanie - grupa 003 pozycja 4 (wysterowanie zaworu) powinno być ok 40 % (u mnie jest 61%) co to oznacza?
  10. Po czym to odczytujesz? W czwartek, wczoraj i dziś sprawdzałem błędy i nic nie bylo
  11. wrzucam pozostałe logi 000: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100006.html 003: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100007.html 004: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100008.html 007: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100009.html 013: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100010.html 018: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99998.html 023: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100001.html BS 000: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100011.html BS 003: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100012.html BS 011: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100002.html D 001: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100013.html D 004: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100014.html D 007: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100015.html Dziś rano też obroty falowały (raz na ok 10 sek.) i leciał dymek. Zauważyłem też jak logując przygazowałem przed grupą 003, takie jakby przelewanie pod maską - gdzieś o tym czytałem na forum ale nie pamiętam o co chodziło. Wcześniej nie zwróciłem uwagi żeby coś takiego było. Co to może być ?
  12. jutro zrobię logi bo dziś już późno. Czujnik temperatury paliwa co jakiś czas wywala mi błąd, ale sprawdzałem kable i nie ma przerwy. Poza tym temperatura jest ok
  13. Wymieniłem tylko wkład, bo obudowa od 130 konnego ma faktycznie większą średnicę. Pytam, gdyż przepływkę wymieniłem w czwartek i do dzisiaj wydawało mi się że jest wszystko ok., ale rano przez ok 20 minut silnik chodził nierówno i dymiło (po odłączeniu przepływki objawy ustawały). Co może być tego przyczyną ?
  14. Witam Wymieniłem przepływomierz na nowy (mam silnik 1,9 TDI, ATJ ale przepływomierz od 130 konnego - bo była podnoszona moc i taki miałem wcześniej zamontowany). Proszę o Waszą opinię, bo coś mi nie pasuje w grupie 08 00: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99973.html 03: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99977.html 08: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99974.html 10: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99975.html 11: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99976.html Jakie byłyby objawy, gdybym zamontował oryginalny od ATJ 115 koni ? (przerywanie, kopcenie itp?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności