Skocz do zawartości
rafflo

Proszę o analizę logów przepływomierz - nowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wymieniłem przepływomierz na nowy (mam silnik 1,9 TDI, ATJ ale przepływomierz od 130 konnego - bo była podnoszona moc i taki miałem wcześniej zamontowany).

Proszę o Waszą opinię, bo coś mi nie pasuje w grupie 08

00: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99973.html

03: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99977.html

08: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99974.html

10: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99975.html

11: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99976.html

 

Jakie byłyby objawy, gdybym zamontował oryginalny od ATJ 115 koni ? (przerywanie, kopcenie itp?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest ok .jak przepływka z ATJ ma ta samom srednice obudowy to by sie nic nie stało przepływka by działa tak samo natomiast jesli srednica jest inna to przepływka by mierzyła inne ilosci powietrza .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem tylko wkład, bo obudowa od 130 konnego ma faktycznie większą średnicę.

 

Pytam, gdyż przepływkę wymieniłem w czwartek i do dzisiaj wydawało mi się że jest wszystko ok., ale rano przez ok 20 minut silnik chodził nierówno i dymiło (po odłączeniu przepływki objawy ustawały). Co może być tego przyczyną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze cos sie dzieje z pompom paliwa ,pompa tandem ,pompkami albo czujnik temperatury jest walniety .zrób logi z bloku 13 18 23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro zrobię logi bo dziś już późno.

Czujnik temperatury paliwa co jakiś czas wywala mi błąd, ale sprawdzałem kable i nie ma przerwy. Poza tym temperatura jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzucam pozostałe logi

000: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100006.html

003: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100007.html

004: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100008.html

007: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100009.html

013: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100010.html

018: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_99998.html

023: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100001.html

 

BS 000: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100011.html

BS 003: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100012.html

BS 011: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100002.html

 

D 001: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100013.html

D 004: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100014.html

D 007: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100015.html

 

Dziś rano też obroty falowały (raz na ok 10 sek.) i leciał dymek.

 

Zauważyłem też jak logując przygazowałem przed grupą 003, takie jakby przelewanie pod maską - gdzieś o tym czytałem na forum ale nie pamiętam o co chodziło. Wcześniej nie zwróciłem uwagi żeby coś takiego było.

 

Co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymień czujnik temperatury paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po czym to odczytujesz?

W czwartek, wczoraj i dziś sprawdzałem błędy i nic nie bylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możesz mi opisać co tam widzisz?

Ja nie mam dużego doświadczenia w logowaniu i powiem szczerze że nic tam nie widzę.

Dzięki

 

I jeszcze jedno pytanie - grupa 003 pozycja 4 (wysterowanie zaworu) powinno być ok 40 % (u mnie jest 61%) co to oznacza?

Edytowane przez rafflo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak stabilnej temperatury i jakieś dziwne jej skoki.

Chyba, że to twoja wina złego logowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co może być przyczyną, że rano mi falują obroty (co ok 10 sek) i dymi ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co może być przyczyną, że rano mi falują obroty (co ok 10 sek) i dymi ???

 

Dobrej jakości tankujesz ON ??? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tankuję na Orlenie i to zawsze na tej samej stacji (we Wrocku koło Korony)

Dziś zmieniłem filtr paliwa - rano zobaczę czy to coś dało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest wina paliwa . zrób logi z bloku 7 rano przed odpaleniem silnika zobaczymy jak temperature widza czujniki temperatury .faktycznie tak jak Sławek napisał w tych logach sa dziwne zmiany temperatury paliwa i cieczy chłodzacej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok. rano zrobię logi.

A coś widać na pozostałych logach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korekty na 2 i 3 cylindrze mogły by byc mniejsze .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem.

A czy można coś z tym zrobić czy póki nie będzie się pogarszać to tak jeździć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam logi na zimnym silniku:

- włączony zapłon: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100167.html

- po 3 minutach na jałowym: http://vaglog.rtnet.pl/bud-wroc_100168.html

 

Moim zdaniem wszystko ok. Błędów ciągle brak.

Rano coraz mocniej te obroty falują no i kopci - HELP :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności