Gość komin 1.6 tdi Zgłoś #1 Napisano 24 Grudnia 2006 (edytowane) Witam czy ktoś wie co można zrobić z turbo aby zregenerować trochę moje działa ale renowacja nie zaszkodzi proszę o porady do tego tematu. Edytowane 13 Października 2014 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #2 Napisano 24 Grudnia 2006 Poprostu oddaj je do regeneracji, sam z nim nic nie zrobisz. Koszt to około 1000zł. Ale z tego co słyszałem to taka regeneracja nie jest trwała i lepiej jest kupić nowe. Też mam właśnie problem z turbo, ponieważ bierze mi olej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #3 Napisano 24 Grudnia 2006 z tym "kup nowe" to bym sie troszeczkę wstrzymał - nowe w vw do 3b6 kosztuje bagatelka 5800zł, a regeneracja w wielu punktach -tych lepszych- posiada roczną lub półroczną gwarancję.... nie wiem jak jest z cenami do b3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo-Kielce Zgłoś #4 Napisano 25 Grudnia 2006 Witam, Do B3 regeneracja 700 PLN. z roczna gwarancją. Najlepiej robić we Wrocławiu sprawdzony zakład, i ma dobrą opinię. Pozdrawiam Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #5 Napisano 25 Grudnia 2006 ja właśnie miałem robioną 3 dni temu, wrażenia- kosmiczne; odczucie- jak w f16, a robiony przez zakład na warszawskiej w kielcach (polecony przez kilka osób); jest oki; zobaczymy jak będzie za rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #6 Napisano 25 Grudnia 2006 No ja słyszałem ze ta regeneracja starcza na krótko i że podobno lepeij jest kupić drugą, używaną w dobrym stanie. Sam teraz nie wiem czy regenerować czy szukać drugiej, a moze poprostu wywalić turbo i zwykły kolektor wstawic:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Johnny Bravo Zgłoś #7 Napisano 25 Grudnia 2006 Z tym zwykłym kolektorem to sobie obpuść daj do regeneracji i będziesz zadowolony. W Bielsku jest jeszcze regeneracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #8 Napisano 25 Grudnia 2006 W Jaworznie chyba też jest TURBO-TEC, ale nie za tani podobno... A myślisz, ze jak kupisz używaną turbine...załużmy z silnika z roku 1996, to myślisz, że będzie lepsza niż regenerowana ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darek-dw Zgłoś #9 Napisano 25 Grudnia 2006 Można wymienić w Słomczynie na giełdzie (oddajesz swoją i dostajesz po regeneracji), cena ok. 700zł a ludzie są z Mielca i dobrze robią. W ŻADNYM WYPADKU NIE ROZBIERAJ JEJ. Samemu nie ma możliwości zregenerować turbiny dlatego, że wałek jest wyważany przy bardzo dużych obrotach ok. 100tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tazik23 Zgłoś #10 Napisano 23 Grudnia 2007 Witam mam pytanie do DAREK-DW mam zamiar regenerowac turbinke i szukam opini na tamat firmy Dariusza Radka z Mielca czy dobrze to robia i czy niema z nimi problemów z góry wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lexus30 Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2008 Podepnę się do wątku. Może mi ktoś polecić dobrą (sprawdzoną) firmę regenerującą turbosprężarki na Śląsku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #12 Napisano 14 Stycznia 2008 Witam czy ktoś wie co można zrobić z turbo aby zregenerować troche moje działa ale renowacja nie zaszkodzi prosz eo porady do tego tematu!!!!!!!! Witam , widze że koledzy udzielili ci mniej wiecej odpowiedzi na pytanie ja podepnę sie "przyczepię" do twojego podpisu. Jakie modyfikacje mianowicie zastosowałeś aby uzyskać TDi w Pasku B3,jakie turbo zamontowałeś ? Pytasz o możliwość regeneracji turbiny a nie określasz jaka to turbina. A może po prostu to jest seryjny TD z intercoolerem (silnik SB + ic) a w takim przypadku twój opis wprowadza w błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #13 Napisano 14 Stycznia 2008 niwdew zartujesz sobie prawda? jest albo 1.9TDI albo ostatecznie, jak sobie ktos icka wrzucil, 1.9TDi i=icek. nie ma mozliwosci zrobic z TD TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #14 Napisano 14 Stycznia 2008 Lexus podjedź sobie do turbo-tec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skiba Zgłoś #15 Napisano 14 Stycznia 2008 Witam , widze że koledzy udzielili ci mniej wiecej odpowiedzi na pytanie ja podepnę sie "przyczepię" do twojego podpisu. Jakie modyfikacje mianowicie zastosowałeś aby uzyskać TDi w Pasku B3,jakie turbo zamontowałeś ? Pytasz o możliwość regeneracji turbiny a nie określasz jaka to turbina.A może po prostu to jest seryjny TD z intercoolerem (silnik SB + ic) a w takim przypadku twój opis wprowadza w błąd. nie SB tylko silnik RA który ma 80 kucy - to jest silnik TDi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #16 Napisano 15 Stycznia 2008 nie SB tylko silnik RA który ma 80 kucy - to jest silnik TDi Bo ma 80 "kucy"?? Nawt nie wiesz w jakim błędzie jesteś silnik RA jest podobny do SB ale żaden z nich to NIE TDi. Poczytaj troszke zanim się ośmieszysz na przykład tutaj P.S Souler jak myślisz żartowałem może ty masz sposób żeby koledze wytłumaczyć że jego Td to nie TDi:confused: Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #17 Napisano 15 Stycznia 2008 hehe ok, teraz juz wiem, ze zartowales kolega w zasadzie bledu nie popelnil, ale uswiadomie go. napisal TDi i w zasadzie to jest dobrze, pod warunkiem, ze kazdy zrozumie, ze male i oznacza intercooler, a nie wtrysk bezposredni. w zasadzie to jest TD z ickiem, zeby nie motac. TDI to zupelnie inna bajka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #18 Napisano 15 Stycznia 2008 TDi i w zasadzie to jest dobrze, pod warunkiem, ze kazdy zrozumie, ze male i oznacza intercooler, a nie wtrysk bezposredni. w zasadzie to jest TD z ickiem, zeby nie motac. No właśnie przyjęte jest że piszemy TD+ic albo TDintercooler a TDi to ten nowszy wymysł koncernu VAG produkowany od '90 roku (czyli tzw wtrysk bezpośredni) Przykładem jest tu mój podpis ( ehh ta moja skromność) Pozdrawiam P.S souler może ty znajdziesz - gdzieś na forum vw golf kolega Tomcio chyba wstawiał taki elaborat na temat TD+ic i TDi byłoby to dla kolegów kompendium wiedzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Skiba Zgłoś #19 Napisano 15 Stycznia 2008 nowy wymysl VW to wlasn ie TDI a nie TDi - i sam sie osmieszasz - napisalem wyraznie TDi a nie TDI TDi - kazdy dobrze wie co to oznacza - Turbo Diesel intercooler i wlasnie tym sie rozni silnik RA od SB ze ma intercooler (chociaz nie tylko tym - jest jeszcze pare szczegołów) ps mam B3 z tym silnikiem i mam B4 z TDI 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #20 Napisano 15 Stycznia 2008 Skiba pojechales teraz... SB i RA to takie same silniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach