Kwiatekgd Zgłoś #41 Napisano 3 Października 2012 (edytowane) Koledzy problemu jeszcze nie rozwiązałem, ale doszedł kolejny. Po odpaleniu silink potrafi lekko chwilowo tak poszarpywać na wolnych obrotach dopóki się nie rozgrzeje. A np po 5 godzinach stania jak go odpale to strasznie przerywa nawet podczas jazdy, tak jak by nie wszystkie wtryski chodziły czy coś? Po ok 3-5 min jak go zgaszę i odpale to już jest ok. Polski wag pokazał taki błąd. To co pierwszy wtrysk też jest do wymiany? 18074 Wtryskiwacz 1 - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_99597.html Edytowane 3 Października 2012 przez Kwiatekgd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #42 Napisano 3 Października 2012 W logu 018 pojawiają Ci się czasem 4.0, zamiast 0.0. Mi się wydaje, że pomóc może Ci zdjęcie pokrywy wałka rozrządu i wypięcie wtyczek pompowtrysków, gdzie możesz lekko przygiąć konektorki. Niektórym osobom na tym forum ten zabieg pomógł, szczególnie, że korekcje nie są straszne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kwiatekgd Zgłoś #43 Napisano 3 Października 2012 W logu 018 pojawiają Ci się czasem 4.0, zamiast 0.0. Mi się wydaje, że pomóc może Ci zdjęcie pokrywy wałka rozrządu i wypięcie wtyczek pompowtrysków, gdzie możesz lekko przygiąć konektorki. Niektórym osobom na tym forum ten zabieg pomógł, szczególnie, że korekcje nie są straszne Tylko wydaje mi się,że to są akurat te momenty w których dwa lub trzy razy przygazowałem niepotrzebnie :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #44 Napisano 3 Października 2012 Tylko wydaje mi się,że to są akurat te momenty w których dwa lub trzy razy przygazowałem niepotrzebnie :dupablada Mimo, że przygazowałeś to w bloku 018 powinny być same 0... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #45 Napisano 4 Października 2012 (edytowane) Mimo, że przygazowałeś to w bloku 018 powinny być same 0... a wcale nie prawda bo w momencie przygazowania i spadania silnika z obrotow pojawiaja sie wlasnie 4 w grupie 018 wiec jak nie wiesz to nie wprowadzaj ludzi w blad w kazdym PD to zaobsewowalem Kwiatek sprawdz wtyczki na pompowtryskach jak juz kolega wczesniej napisal Edytowane 4 Października 2012 przez traksio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #46 Napisano 4 Października 2012 (edytowane) a wcale nie prawda bo w momencie przygazowania i spadania silnika z obrotow pojawiaja sie wlasnie 4 w grupie 018 To widocznie ja mam coś uszkodzone, bo w moim silniku to się nie pojawia 4.0 jak przygazuje w całym zakresie logu z bloku 018. Edit: Sprawdziłem jeszcze raz i jest faktycznie tak jak napisał traksio. Po przygazowaniu zmienia się na 4.0 jak spada z obrotów. (Dzięki traksio za sprostowanie). Jednak dla świętego spokoju możesz sprawdzić czy konektorki są w porządku Edytowane 4 Października 2012 przez delus502 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kwiatekgd Zgłoś #47 Napisano 11 Października 2012 (edytowane) Wrzucam logi po oczyszczeniu i dociśnięciu konektorków (temp 80st). Chwilowe szarpnięcia na zimnym silniku zanikły,ale jak się rozgrzeje to dalej lekko się dławi przy powolnym rozpędzaniu w zakresie 1700-2200 obr. Wgl widać,że od ostatniego loga wtryski jak by bardziej leją (nowy log jest poniżej jak już odpalicie linka). Zauważyłem,że pierwszy pompowtrysk od rozrządu jest z ozanczeniem 073AL a kolejne trzy z oznaczeniem 073AA. http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_100513.html Edytowane 11 Października 2012 przez Kwiatekgd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #48 Napisano 11 Października 2012 Może warto byłoby zamienić pompkę trzecią z czwartą i sprawdzić czy korekcja pójdzie za pompką numer 3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kwiatekgd Zgłoś #49 Napisano 4 Maja 2013 (edytowane) Witam. Pompki zregenerowane,nowe oringi,śruby mocujące, passek odzyskał ducha, spalanie sporo spadło, teraz ok 6,5 do 7 L, jednak podpinając pod vaga wartości tych pompek nie wyglądają chyba idealnie, dlatego zastanawiam się czy po regeneracji może powinno właśnie tak być. Dokumentacje odnośnie regeneracji też dostałem,jak zeskanuje to wstawie. Może do TUNE UP podjechac na jakąś korekcje,zresztą myśle o podniesieniu mocy tylko wirusem. LOGI http://vaglog.rtnet.pl/kwiatekgd_124906.html Edytowane 4 Maja 2013 przez Kwiatekgd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #50 Napisano 4 Maja 2013 Wartości na 4. pompce nie wyglądają dobrze... Dla porównania zobacz jak wygląda to u mnie (pompki również po regeneracji) : 013: http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_124907.html 023: http://vaglog.rtnet.pl/Biszczan19_124908.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach