Skocz do zawartości
trequ

Moduł kontroli przekładni TCM - złe funkcjonowanie

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy trzymajcie kciuki, dosŁownie 20 metrw przed serwisem Audi (VW w splicie jednak nie ma) auto zdechŁo

po przestaniu weekendu nawet przez 15 kilometrow jechalo prawie normalnie - delkatne szarpanie w zakresie 1500 -2400 obrotow i stop doslownie 20 metrow od audi :D

okazuje sie ze akcja wymiany jest i w chorwacji i na tych samych zasadach co w polsce czy anglii

panienka w sewisie mowila ze z akcji dobrej woli wylaczona jest bialorus i ukraina i jakas tu jeszcze republika po jugoslowianska zdaje sie bosnia

tak co jeszce nie dzwonili po djagnostyce (auto zostawiŁem) wiec trzmac kciuki mi tu prosze.

 

a najwazniesze po tym jak zdech przy probie odpalania na zegarach wyskoczl blad chyba taki "AFS INOPERATIVE" cokolwiek to znaczy bo nawet na swiatlach nie jechalem

 

odnosnie tytulu watku to bledu skrzyni dzis nie mialem w kompie a co zauwazylem to ze spalanie sredniemi wzroslo o jakies 50 % na tej trasie do splitu

 

No to trzymamy kciuki za gratisową wymianę pompki. Przy błędzie pompki zawsze miga sprężynka od świec żarowych. Miełem tak u siebie już trzy razy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zawsze miga sprężynka od świec żarowych

z tej "radochy" nawet nie zwrocilem uwagi tylko na ten komunikat AFS....

na marginesie mieli dzwonic po godzinie ale chyba zapomnieli wiec noc w dupie na rozmyslaniu czy to to cz to nie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i sie dowiedziaŁem, jutro ma byc kolo poludnia gotowe do odbioru (wymieniaja wstystkie pompki - jakby wam slow brakowalo w chorwacji na nie mowia szpryca)

wniosek - akcja jest nie tylko w polsce i anglii ale i poza unia europ tak jak babeczka w serwisie audi mowila.

 

na marginesie szkoda ze sie nie dowiem czemu mialem blad jak w opisie i w silniku nic a nic mi nie wykazywalo

browar (np karlovačko) za trzymanie kciukow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My z Piotrem po drodze jesteśmy, to jak będziesz leciał do domu, to zbocz na A2 w prawo, to chętnie odbierzemy. ;) Obyś odebrał jutro sprawne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje pogratulować szczęśliwie zakończonej historii. A tak na marginesie to bardzo lubimy karlovacko ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak teraz doszedłem do wniosku że nie mogę dać wam znać kiedy wracam ;) bo jeszcze mam zamiar troszkę orechowiczki przeszmuglować, a jak wiadomo że to samogon bez znaków akcyzowych musi być cichosza,

w sumie też może na jakiś spot się z ww flaszunią wybiorę

 

z innej mańki w temacie usterki

czy ktoś jeszcze pamięta że wywaliła mi błąd skrzyni?? z jednej strony ciekawe czemu taki a z drugiej strony czy komuś nie koniecznie w związku z pompowtryskami pojawiły się błędy całkowicie nie związane z usterką fizycznie występującą??

chyba żednego wątku o tym nie ma na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale w tym nie ma żadnej tajemnicy. Z błędami w pasztecie jest tak jak z kolejką za amerykańskim masłem za komuny. Kto pierwszy ten lepszy :-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I nowe wtryski w autku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem świadomy, że odgrzewam stary temat ale nie mam możliwości zakładać nowych. Pomyślałem, że ten będzie najbardziej odpowiedni do zadania pytania.

 

Borykam się z problemem tego że moja skrzynia DSG6 DQ250 łapie false neutral - rozłącza napęd w różnych losowych momentach. Przy ruszaniu oraz przy stałej prędkości na różnych biegach. Poza tym skrzynia pracuję prawidłowo. Nie szarpie, zmienia biegi płynnie, nie hałasuje, zachowuję się standardowo to jak do tej pory. Olej był w niej zmieniany jakieś 40 tys km temu. Oto błąd jaki udało mi się zarejestrować w sterowniku skrzyni:

 

Monday,26,June,2017,18:27:52:39744

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64

VCDS Version: 17.1.3.0 (x64)

Data version: 20170220 DS267.3

www.Ross-Tech.com

 

 

VIN: WVWZZZ3CZAE516926 License Plate:

Mileage: 208630km-129636mi Repair Order:

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 02: Auto Trans Labels: 02E-927-770.clb

Control Module Part Number: 02E 300 052 HW: 02E 927 770 AJ

Component and/or Version: GSG DSG AG6 440 1918

Software Coding: 0000020

Work Shop Code: WSC 05311 000 00000

VCID: 51AEAE06C8727AC936-8004

1 Fault Found:

 

17086 - Transm. Control Module Electrical Malf. (SAE) or Control Module Defective (VAG)

P0702 - 001 -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 255

Reset counter: 8

Time Indication: 0

 

To co do tej pory udało mi się ustalić: Do wymiany/sprawdzenia kwalifikuje się sterownik TCM/TCU (Transmission Control Module/Unit) o numerach 09g927750 Stąd moje pytanie, w którym miejscu znajduję się on w pasacie CC? Chciałbym potwierdzić to, że znajduję się on pod przednim, lewym błotnikiem a aby się do niego dostać należy zdemontować nadkole. Czy ktoś może to potwierdzić?

 

edit: Moduł znajduję się przy skrzyni

Edytowane przez wyrkos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności