marekbialek Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2012 W ciagu tygodnia 5 razy, za kazdym razem ten sam błąd, ale jedna rzecz to zawsze sie to działo gdy temp. na zewnątrz była powyżej 30 stopni jakieś propozycje od czego zaczać ? dziś sprawdziłem wszystkie węzyki, Turbo, IC, wszystko suche i idealne nic nie dmucha, nic nie syczy Wednesday,01,August,2012,16:34:55:13314VCDS Version: Release 908.0 Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 997 020 N HW: 03G 906 018 EM Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 4799 Software Coding: 0000078 Work Shop Code: WSC 00320 259 82162 1 Fault Found: 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 4 Reset counter: 32 Mileage: 177132 km Time Indication: 0 Date: 2012.07.29 Time: 17:24:43 Freeze Frame: RPM: 2016 /min Torque: 264.0 Nm Speed: 101.0 km/h 74.49 % Voltage: 13.90 V Pressure: 2385.6 mbar Pressure: 1980.9 mbar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2 Napisano 4 Sierpnia 2012 Niekoniecznie od razu N75. Możliwe, że gdzieś jest słaby styk i jak się nagrzeje to rezystancja rośnie i komputer uznaje to za brak styku. Niestety nie pamiętam jaki błąd wyskakuje po odłączeniu elementu. Zwarty do plusa czy do masy... Sprawdź na początek kostki zarówno te przy N75 jak i przy kompie oraz wiązkę czy nie jest gdzieś przetarta. Pamiętaj tylko żeby odłączyć aku jak będziesz odłączał komputer. Dla pewności możesz popsikać tam jakimś kontaktem. Tak bym zrobił. Jeżeli wszystko będzie w porządku to prawdopodobnie zaworek powoli zaczyna padać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2012 wiązki sprawdzalem, wszystko jest OK, dziś natomiast zrobił mi takiego chamskiego psikusa ze masakra, podczas wyprzedzania na 6 biegu wogóle spuścił ciśnienie z Turbo, ale nie wpadł w tryb awaryjny, tylko napompował turbo od nowa i pojechał, ale taka czkawka jest trochę dziwna Inne sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #4 Napisano 6 Sierpnia 2012 Turbina zakładam, że jest sprawna bo dzieje się to tylko chwilowo. To co można jeszcze wziąć pod lupę przy tym błędzie to zawór regulacji doładowania oraz zawór upustowy. któryś z tych może już się kończyć. Zaczął bym od zaworu upustowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #5 Napisano 7 Sierpnia 2012 Dzis zrobilem autem 430 km temperatura na zewnatrz nie przekroczyla 25 stopni i nic sie nie dzialo. Co oznaczaja w zapisie bledy te ostatnie dwie wartosci cisnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #6 Napisano 7 Sierpnia 2012 Obstawiam, że jest to wartość zadana i rzeczywista. Najlepiej zrobić loga i tam jest podana wartość zadana doładowania. Możliwe, że od temperatury membrana od sztangi jest zbyt elastyczna i za bardzo się rozciąga i dlatego czasem nie jest w stanie doładować, ale raczej wtedy by nie gubił ciśnienia więc podejrzenie pada na regulator ciśnienia, który też ma membranę w sobie. Ale to tylko takie gdybanie. Jakby była możliwość podmiany na sprawną na 100% by wyjaśniła czy to jest ten element uszkodzony. Powiedz jeszcze taką rzecz. Gdy było gorąco i usterka występowała to działo się raz i spokój na jakiś czas czy jak się zaczęło to występowało przez, np. 5 minut i potem spokój? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #7 Napisano 7 Sierpnia 2012 Przez ostatnie 2 tygodnie zrobiłem prawie 10 tyś km, działo się to za kazdym razem gdy temp na zewnątrz była ponad 32-34 stopnie. Podczas jazdy np caly czas na tempomacie ustawionym na 125 km/h nic się nie działo, ale jak my dałem w palnik i przytrzymałem conajmniej minute to odrazu gong. Podczas trasy potrafił mi to zrobić 2-3 razy na godzinę, ale za kazdym razem przy sporym obciążeniu (jazda pod górę + przyspieszanie), później trochę zacząłem rozkminiać co i jak dlatego pilnowałem i co jakiś czas odpuszczałem gaz aby turbo spuściło ciśnienie, dzięki temu do chwili gdzie się zapomniałem było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #8 Napisano 8 Sierpnia 2012 Pozostanę przy swojej teorii jakiegoś drobnego uszkodzenia (przegrzewania) się, któregoś z elementów mechanicznych - nie turbo. Gdy znów przyjdą upały spróbowałbym jakoś odizolować (np. folią aluminiową) po kolei zawór, a potem gruszkę od sztangi jeżeli będzie problem dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #9 Napisano 10 Sierpnia 2012 dobra, bede próbował, zobaczymy, teraz to mam inny problem, bo wlasnie mi wtrysk poleciał, wiec pojechalem na lawecie do ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misobol Zgłoś #10 Napisano 17 Grudnia 2014 Czesc, kolego i co bylo dalej po wymianie pompo wtrysku? U mnie podobny problem jak opisujesz tylko stalo sie to przy 6C, za kazdym razem jak deplem, ale u mnie pompo wtryski wymieniane byly 2 lata temu na akcji wiec to raczej nie to. Pozdrawiam, SoboL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach