scubi206 Zgłoś #1 Napisano 28 Lipca 2012 (edytowane) Witam szanownych kolegów. Poproszę o analizę logów Passat 1.8T silnik AWT po lekkim programie, do tej pory jeździł bardzo dobrze a kilka tygodni temu zaczął więcej palić i słabiej jechać Edytowane 28 Lipca 2012 przez scubi206 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scubi206 Zgłoś #2 Napisano 28 Lipca 2012 http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92792.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92793.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92794.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92795.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92796.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #3 Napisano 28 Lipca 2012 sprawdz szcelnosc układu bo masz dziure i zrób porzadne logi od 1500 do odciecia na 3 biegu z bloków 2 20 31 115 118 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scubi206 Zgłoś #4 Napisano 28 Lipca 2012 Jutro zrobię logi tak jak napisałeś i wrzucę. Mówisz o nieszczelności dolotu czy podciśnienia? Pozdrawiam Kuba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #5 Napisano 28 Lipca 2012 do sprawdzenia masz przwody dolotowe i podcisnienia bo w momecie jak turbo zaczyna pompowc to w podcisnieniowych jest cisnienie .czyli masz do sparawdzenia wszystko od przepływki do głowicy łacznie z tymi rurkami pod kolektorem ssacym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scubi206 Zgłoś #6 Napisano 29 Lipca 2012 Zamieszczam ligi zgodnie z zaleceniami http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92900.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92901.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92902.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92903.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92904.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92905.html http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92907.html ---------- Dodano o 17:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:04 ---------- Dodatkowo podczas logowania wygenerował błędy: Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 01 0001 Software Coding: 11001 Work Shop Code: WSC 05314 Additional Info: WVWZZZ3BZ2E160107 VWZ7Z0A4087492 3 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-00 - - 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-00 - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2012 auto jest po programie na 190-200 km ale teraz jak ma 180 to jest dobrze .sprawdz szcelnosc układu turbo łacznie z odmami bo masz nieszczelnosc .te 2 ostanie błedy tycza sie wypadania zapłonu co moze byc spowodowane kiepskimi swiecami lub padajacymia cewkami . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scubi206 Zgłoś #8 Napisano 30 Lipca 2012 Bardzo dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Kuba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach