Skocz do zawartości
scubi206

Poproszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów.

Poproszę o analizę logów

Passat 1.8T silnik AWT po lekkim programie, do tej pory jeździł bardzo dobrze a kilka tygodni temu zaczął więcej palić i słabiej jechać

 

118.jpg

003.jpg

031.jpg

032.jpg

115.jpg

Edytowane przez scubi206

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz szcelnosc układu bo masz dziure i zrób porzadne logi od 1500 do odciecia na 3 biegu z bloków 2 20 31 115 118 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobię logi tak jak napisałeś i wrzucę. Mówisz o nieszczelności dolotu czy podciśnienia?

Pozdrawiam

Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do sprawdzenia masz przwody dolotowe i podcisnienia bo w momecie jak turbo zaczyna pompowc to w podcisnieniowych jest cisnienie .czyli masz do sparawdzenia wszystko od przepływki do głowicy łacznie z tymi rurkami pod kolektorem ssacym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieszczam ligi zgodnie z zaleceniami :)

http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92900.html

http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92901.html

http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92902.html

http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92903.html

http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92904.html

http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92905.html

http://vaglog.rtnet.pl/scubi206_92907.html

 

---------- Dodano o 17:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:04 ----------

 

Dodatkowo podczas logowania wygenerował błędy:

 

Control Module Part Number: 4B0 906 018 DC

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 01 0001

Software Coding: 11001

Work Shop Code: WSC 05314

Additional Info: WVWZZZ3BZ2E160107 VWZ7Z0A4087492

3 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-00 - -

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto jest po programie na 190-200 km ale teraz jak ma 180 to jest dobrze .sprawdz szcelnosc układu turbo łacznie z odmami bo masz nieszczelnosc .te 2 ostanie błedy tycza sie wypadania zapłonu co moze byc spowodowane kiepskimi swiecami lub padajacymia cewkami .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności