Skocz do zawartości
Daro32

1.9 TDi 131KM AVF

Rekomendowane odpowiedzi

Passat 1.9 TDi 131KM AVF

Spadła moc, odrobine jakby wzrosło spalanie jeżeli byście mogli coś z tego odczytać to byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję.

 

001

http://vaglog.rtnet.pl/tutson32_92351.html

 

003-001

http://vaglog.rtnet.pl/tutson32_92352.html

 

004-008

http://vaglog.rtnet.pl/tutson32_92353.html

 

010-011

http://vaglog.rtnet.pl/tutson32_92354.html

 

013-023

http://vaglog.rtnet.pl/tutson32_92355.html

 

023-018

http://vaglog.rtnet.pl/tutson32_92356.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób prawidłowe LOG`i. Inaczej tego nikt nie ruszy! Dynamiczne - tzn w czasie jazdy na trzecim biegu z pedałem gazu w podłodze, a nie 'przygazówki' na jałowym (jak u ciebie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób porzadne logi zacznij logowac od 1500-4000 obr z noga w podłodze na 3 biegu .jedyne co z tych logów mozna powiedziec ze masz strasznie małom dawke paliwa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki robiłem to pierwszy raz w życiu. (Jechałem na 3 biegu starając się utrzymać 3000 obrotów). Jutro wstawie nowe.

 

---------- Dodano o 20:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:50 ----------

 

Aha jest jeszcze jedna sprawa jak wcisnę gaz w podłogę to gorzej wciska w fotel niż jak wciskam go tak na 3/4. To jak mam zrobić logi z gazem w podłogę czy na 3/4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kolega napisał z gazem w podłodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływka i doładowanie ok . tylko cos sie zaczyna dziac na 4 cylindrze z pomkom lub kompresja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszm za bład miało byc pompka .tak dokładnie chodzi o korekcie na 4 cylindrze moze ona byc spowodowana :wytartym wałkiem rorzadu , wypalonym zaworem ,podgietym korbowodem, uszkodzonym popychaczem lub wadliwym pompowtryskiwaczem . zacznij od sprawdzenia cisnienia sprzania jesli bedzie duza róznica w cisnieniach miedzy 4 a reszta to bedzie jeden z 4 pierwszych powodów ,natomiast jesli cisnienie bedzie ok to winna bedzie pomka ,ale nie koniecznie musi to wiazac sie z wymiana. w 90% przypadków wystarczy wyczyscic pomki w kompieli ultradzwiekowe i pomki wracaja do 90% sprawnosci .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz mi jeszcze powiedzieć dlaczego na Cyl 1 i 3 wartości są ujemne, a na Cyl 2 i 4 dodatnie?

Edytowane przez Daro32

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo cylindry 1 i 3 wykazują większą sprawność przy tej samej dawce paliwa niż dwa pozostałe i dla wyrównania obrotów wału silnika, sterownik podaje mniejszą dawkę paliwa na te sprawniejsze (wtedy wartość na minusie) niż na dwa pozostałe (wartość na plusie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki mniej więcej rozumiem.

Damian i Tomek piwo wam się należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma za co, pozostaje Ci tylko zastosować się dalej do poleceń Damiana i w pierwszej kolejności niech mechanik zdejmie pokrywę rozrządu - jeśli będzie kumaty to wizualnie (jeśli taka będzie przyczyna niedomagań) połapie się w czym rzecz a jeśli nie to czeka Cię naprawa - metodą prób i błędów. Jeśli chodzi o pomiar kompresji lub zdjęcie pokrywy zaworów - wybierz co będzie tańsze i od tego zacznij. Istotne są przede wszystkim informacje dla obecnego mechanika co było już robione w tym temacie - o ile było robione i kto i co robił - o ile dysponujesz takimi wiadomościami. Im więcej się od Ciebie dowie mechanik i im bardziej będzie kumaty tym naprawa będzie tańsza i skuteczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Damian pisał o kąpieli ultradźwiękowej. Ile coś takiego kosztuje?

Znalazłem taki preparat http://allegro.pl/liqui-moly-diesel-spulung-czysci-wtryski-bon-50zl-i2456538257.html

(polecany na forum)

Kosztuje 47zł. Spróbować czy odrazu oddać do tej kąpieli ultradźwiękowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety tego ani nie potwierdzę ani nie zaprzeczam bo mam silnik na pompie wtryskowej i z PD'kami nie miałem do czynienia a zwłaszcza jeśli chodzi o ich czyszczenie i skuteczność tego czyszczenia. To już niestety problem kolegów z silnikami PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio kosztowało to 400-500 pln z demontarzem i montarzem i regulacia pompek .a co do płynu do paliwa to jeszcze sie nie spotkałem zeby to cos pomogło pompkom w takim stanie .jest to srodek który powinno sie stosowac a by zapobiegac osadzaniu sie koksu na rozpylaczach ale warto spróbowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności