rogerm Zgłoś #1 Napisano 19 Lipca 2012 Nie do końca się znam w temacie więc prosiłbym o fachową ocenę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 19 Lipca 2012 Zbieżność ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #3 Napisano 20 Lipca 2012 No tak .. pomyłka a co do ZBIEŻNOŚCI to jest ok czy nie ??? ew. co jest nie tak. Przód jest regulowany więc tu nie ma tragedii bo mogą być np luzy - głównie chodzi mi o wleczony tył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 20 Lipca 2012 Masz zawieszenie na ciężkie warunki drogowe? Bo na wydruku masz 1BP czyli właśnie takie. Pochylenia z tyłu są poza tolerancją, z przodu delikatnie też, przednie prawe koło delikatnie skierowane do środka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #5 Napisano 23 Lipca 2012 (edytowane) Dzięki ormowiec ciężkie warunki drogowe to w sumie norma w Polsce podejrzewam że tak ustawili bo na tych ustawieniach były najmniejsze odchylenia od normy. Rozumiem, że ustawienia fabryczne mogę sprawdzić na wlepce z wyposażeniem o ile dobrze pamiętam ? Czyli tylko pochylenie koła poza normą ale mam to reklamować (tak jest po naprawie) czy da się w ogóle coś zrobić z tylnym pochyleniem kół/od czego ona zależy (wina belki/czopów etc.). Przód ma delikatne luzy więc tutaj nie będę się czepiał. Przy okazji to pochylenie przedniego koła może być przez luzy na dolnych wahaczach ? Edytowane 23 Lipca 2012 przez rogerm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 23 Lipca 2012 Z tyłu to normalne że z czasem trochę się rozjeżdża, regulacji w FWD brak. Natomiast z przodu w B5 chyba też się nie reguluje - kwestia kondycji zawieszenia. W takim wypadku jedyne co mógłbyś reklamować to zbieżność prawego koła, natomiast pytanie czy ustawili tak celowo (kąt sumaryczny jest w normie) aby auto nie ściągało bo coś jest krzywe (czasem się tak robi). Rodzaj zawieszenia sprawdzisz - tak jak piszesz - na wklejce w bagażniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #7 Napisano 23 Lipca 2012 Ok bardzo dziękuję jeszcze raz i mogę z czystym sumieniem polecić ASO Zasada. Wszystko bezproblemowo załatwione i auto zrobione profi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach