Skocz do zawartości
mireku

Kąt synchronizacji Passat B6 2.0 TDI 120 KM BWV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Potrzebuję pomocy jak ustawić kąt synchronizacji w silniku BWV.

Przed wymianą rozrządu wynosił zero, natomiast po wymianie wynosi -2,7.

Opisy jakie znalazłem dotyczą silników 8V, a ten jest 16V i nie wiem którym kołem regulować.

Proszę o jakieś porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego sciagnij osłone od rozrzadu i tam popuszczasz jak sie nie myle 3 sruby Nastepnie masz takie wyciete kołka wez jakis srubokret, mloteczek i lekko pukajw kierunku szyby przesunie Ci sie o ~ 1mm dokrec 3 sruby podłacz pod vaga i zobacz ile Ci wskazuje jezeli za duzo to w druga strone to samo. :) Ja u siebie ustawiłem auto jest zrywniejsze powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakim silniku ustawiałeś 8V czy 16V bo według mnie ta procedura dotyczy chyba silnika z jednym wałkiem rozrządu, a u mnie są dwa wałki i jak ściągnę osłonę to widać dwa koła.

Myślę że powinienem zblokować oba wałki trzpieniami fi 6 następnie poluzować śruby na kołach włączyć bieg i próbować pchnąć auto, wówczas obydwa koła powinny się przestawić względem wałków. Proszę o potwierdzenie czy tą metodą ustawię kąt synchronizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie jak ustawic kat jesli sa dwa walki rozrzadu ? Moj silnik to 2.0TDI PD BMA , kat mam aktualnie 1.5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odświeżę trochę temat odnosnie synchronizacji kąta wtrysku pacjent jak w opisie 8 zaworowy.Planuje za nie długo wymieniać rozrząd przynajmniej sam pasek bo niby jest wpisane w ksiązce ze po wymianie ale tak dla samego siebie. Dla kontroli sprawdziłem kąt tak jak w poprzednim modelu b5 PD patrzę a tu +1.6 więc plastikowa pokrywa górna rozrządu wyjęta poluzowanie na ''fasolkach'' raz w lewo raz w prawo a tu nic przez chwilę widać że coś sie zmieniło i dosłownie po dwóch sekundach powraca do 1.6. Powróciłem mniej więcej do pierwotnych ustawień i mam pytanie czy ktoś ustawiał już synchronizację czy tu się nie ustawia-kompletny automat???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczepię się pod temat. Czy ktoś z Was wie czy mam prawidłową synchronizację w silniku BMA 16V?

 

[ATTACH=CONFIG]119462[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podczepię się pod temat. Czy ktoś z Was wie czy mam prawidłową synchronizację w silniku BMA 16V?

Po pierwsze zaleca sie by silnik był nagrzany, ja bym ustawił tak na -0.5 -1 w tych granicach i porównał. Ogólnie jest OK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności