Skocz do zawartości
toudi100

Proszę o analize logów po wymianie rozrzadu 1.9 afn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Autko mam po wymianie rozrządu ,pali bez żadnego problemu dostało nawet delikatnego kopa a spalanie na komputerze spadło o co najmniej 0.5litra ale jest jedno ale... .Mechanikowi mówiłem przed wymianą że pasacik ma bardzo odczuwalną turbo dziure i żeby się tym zajął. I się zajął , tylko nie wiem bardzo czy dobrze to uczynił, bo teraz w grupie 7 temp paliwa pokazuje -4.5*C (według mnie uszkodzony czujnik) . A wiem że coś grzebał przy pompie bo się Go podpytałem. I teraz mam prośbe o sprawdzenie logów czy wyglądają dobrze i jeszcze pytanie czy oszukanie czujnika żeby pokazywł temp . na minusie poprawia dynamikę auta czyli zwiększa dawke paliwa?Czy po prostu mechanik zrobił co innego a czujnik po prostu się zepsuł.

Oto logi

Statyczne Meas. Blocks

 

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91186.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91187.html

Basic Settings

 

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91188.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91189.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91190.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91191.html

Dynamiczne

 

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91192.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91193.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91194.html

Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91196.html

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91197.html

Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91198.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91199.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91200.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten twój mechanior zwiekszył ci dawke przesówajac nastawnik i byc moze przy okazi uszkodził czujnik temperatury paliwa . niech ci ustawi dawke spowrotem na 3,5 -4 mg i wymieni ci przepływke bo twoja tnie dawke w całym zakresie , no i oczywiscie niech naprawi czyjnik temp paliwa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oooo dobrze wiedzieć . Czyli jutro mam wycieczkę do mechaniora i jestem ciekawy czy się przyzna że uszkodził czujnik. To bardzo źle że zwiększył dawkę ? Na razie dziękuje za pomoc a jak to wszystko ogarnę to się odezwę. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

W końcu zmieniłem dawkę paliwa ,wymieniłem czujnik temp paliwa i wymieniłem przepływkę choć nie wiem czy ta jest dobra bo została mi z angola jak rozbierałem samochód. Powie ktoś czy ona jest dobra? bo passat ma nadal odczuwalną turbo dziure. Oto logi po tych wymianach:

Statyczne

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92434.html

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92435.html

basic settings

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92436.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92437.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92438.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92439.html

 

Dynamiczne

 

 

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92440.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92441.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92442.html

Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92443.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92444.html

Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92445.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92446.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92447.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka dalej skopana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam - przepływkę jednak można wyczyścić bezdotykowo psikając na nią kilkakrotnie spray'em do czyszczenia przepływek (są dostępne prawie w każdym sklepie motoryzacyjnym bo to stały problem) a można się nawet pokusić spryskać ją środkiem do czyszczenia tarcz hamulcowych np. Boll i innymi a jeśli to nie pomoże to zawsze można ją na jakiś czas ożywić (mowa o tych z Boscha) poprzez wywiercenie w ich obudowie otworu o średnicy około 2.0-2.5 po przeciwległej stronie wlotu powietrza do niej - mowa oczywiście o przepływkach sprawnych pod względem elektrycznym a jedynie zasyfionych mechanicznie czyli zabrudzonych osadem dostającym się z dolotu powietrza od strony grilla atrapy maski.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Przepływke w końcu wymieniłem ,bo tamte już były czyszczone i nic im to nie pomogło ale i tak dziękuje za podpowiedzi .

Oto dzisiejsze logi po wymianie i nie wiem czym ta turbo dziura jest spowodowana ?Czy zaworkiem N75 czy czymś innym?

STATYCZNE

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93223.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93224.html

 

BASIC SETTINGS

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93225.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93226.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93227.html

Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93228.html

 

DYNAMICZNE

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93229.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93230.html

Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93231.html

Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93232.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93233.html

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93234.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93235.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93236.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

geometria ci sie przycina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to lipa ,myślałem że to może tylko wina zaworka a tu grubsza robota mnie znowu czeka. Spróbuje rozruszać jeszcze geometrie bo na co dzień autem żona jeździ i mogły się zastać kierownice. Po których logach można się kapnąć że to geometria się zacina ,a nie np. to wina zaworka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności