Skocz do zawartości

toudi100

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O toudi100

  • Urodziny 08.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    toudi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kielce

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Mam pytanie czy ktoś wie jak włączyć w tym radiu test tunera? Radio to Blaupunkt navigation system MCD. Problem mam taki że słabo ściąga fale i chciałem zobaczyć czy tam coś nie jest przestawione. Menu serwisowe uruchamia się przez wciśnięcie przycisk Set i ponownym przytrzymaniu tego przyciska Set. Ale nie wiem jak wejść w test tunera. Kiedyś przez przypadek udało mi się włączyć test tunera ale teraz mi się nie udaje i już mi brakuje kombinacji
  2. Ponawiam prośbę. Nikt nie pomoże? Bo szczerze mówiąc nie wiem od czego mam zacząć. Czy to przepływomierz może być ,czy może turbina jest źle ustawiona po regeneracji, czy jeszcze coś innego.
  3. Tak jak w temacie proszę o sprawdzenie logów bo autko kopci i brakuje mu mocy.Wiem że to nie passat ale to jest silnik bardzo podobny do AFNa tylko ze z pięcioma cylindrami. Ogólnie wydaje mi się że nie chodzi jak trzeba ale może mi sie wydawać bo wcześniej był program robiony na którym jeszcze bardziej kopcił a teraz zmieniłem na seryjny program. W aucie jest zrobiony duży serwis bo wtryski są nowe, pompa wtryskowa po remoncie, turbina po regeneracji, rozrząd po wymianie. Logi statyczne http://vaglogi.pl/log-000_D0XIE3.html http://vaglogi.pl/log-001_h1YLT9a.html http://vaglogi.pl/log-003_UV0myo.html http://vaglogi.pl/log-004_fv8jSi3.html http://vaglogi.pl/log-007_32D2OUy.html http://vaglogi.pl/log-013_dJz0d.html http://vaglogi.pl/log-014_KOam5sP.html http://vaglogi.pl/log-018_LqJ18.html http://vaglogi.pl/log-023_Vu5ii.html Logi dynamiczne http://vaglogi.pl/log-000_ovBtp9.html http://vaglogi.pl/log-001_516I1P.html http://vaglogi.pl/log-003_djCcG48.html http://vaglogi.pl/log-004_7361JBI.html http://vaglogi.pl/log-008_f4sfu3.html http://vaglogi.pl/log-010_zcbLl2b.html http://vaglogi.pl/log-011_NUN7Ov0.html http://vaglogi.pl/log-010_008_S3s44.html http://vaglogi.pl/log-011_008_wOaxGC.html http://vaglogi.pl/log-004_010_L31rU.html BS http://vaglogi.pl/log-000_IqGhD8.html http://vaglogi.pl/log-003_axT632.html http://vaglogi.pl/log-004_PMd14Y.html http://vaglogi.pl/log-011_0UP5EJ2.html Jednak mi się nie wydaje że auto nie ciągnie bo widzę że turbo nie ciągnie jak trzeba i przepływowa też ma za niskie wartości. Ale czego to wina?
  4. Dawka już zmniejszona na 3.8 to juz wszystko powinno być OK. Podam jeszcze raz logi dla kontroli i mam pytanie o przepływke czy o dużo zaniża i czy jest sens wymieniać a drugie to czy turbina nie za długo się pompuje do żądanych wartości . Statyczne 000,001 http://vaglog.pl/log_197959.html 004,005 http://vaglog.pl/log_197960.html Dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_197952.html 001 http://vaglog.pl/log_197953.html 003 http://vaglog.pl/log_197954.html 004 http://vaglog.pl/log_197955.html 008 http://vaglog.pl/log_197957.html 010 http://vaglog.pl/log_197956.html 011 http://vaglog.pl/log_197958.html
  5. Troszke wczoraj poczytałem i się dowiedzialem jak zwiększyć ciśnienie w pompie. Dzisiaj znowu wjazd do garażu pasciem i poprawki. Wbilem ten zaworek regulacyjny o jakieś 0,5mm ale nie wiem czy tyle już wystarczy i czy jest OK. Musze jeszcze dawke zmniejszyć do wczesniejszego stanu 3.5-4. log 04 dynamiczny po dobiciu zaworka http://vaglog.pl/log_197910.html i log 00 dynamiczny http://vaglog.pl/log_197911.html
  6. Aaa oto chodzi .Ale tam wartości są bardzo podobne, jedynie w granicach 1600-2200obr zaniża od 0.5-0.9- to jest ten problem? Oczywiście się nie sprzeczam i jutro sobie postukam młoteczkiem w nastawnik. A wiesz na ile mam podnieść ciśnienie czy będzie trzeba zwiększać i patrzeć czy jest ok. edit; Kurde nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem bo mówisz o podniesieniu ciśnienia paliwa a ja dzisiaj zwiększyłem dawke paliwa i nie wiem czy oto chodziło i czy dobrze zrobiłem. Jak coś to jeszcze dzisiejsze logi Statyczne 000,001- http://vaglog.pl/log_197804.html 003,004- http://vaglog.pl/log_197805.html 007,013- http://vaglog.pl/log_197806.html Dynamiczne 000- http://vaglog.pl/log_197812.html 001- http://vaglog.pl/log_197807.html 003- http://vaglog.pl/log_197808.html 004- http://vaglog.pl/log_197809.html 008- http://vaglog.pl/log_197810.html 010- http://vaglog.pl/log_197811.html 011- http://vaglog.pl/log_197813.html
  7. Dzieki za odpisanie. Fakt przepływka tnie i mam ją do wymiany ale nie wiem dlaczego kąt mam źle ustawiony bo ustawiałem na tdi-timing i wskazywał koło niebieskiej lini czyli 48-53. Podpowiesz po której grupie poznajesz ze kąt jest zły i jaka powinna być wartość?
  8. Proszę o analize logów .Autko miało delikatny remoncik i została wymieniona uszczelka głowicy ,rozrząd ,wtryski po czyszczeniu, turbina też czyszczona. Po tym remoncie autko w sumie chodzi ładnie tylko nie wiem czy nie straciło trochę na mocy i czy nie za głośno chodzi. Niepokoi mnie też termostat czy nie za późno się otwiera bo nie raz temp dochodzi do 95st .Oto logi; BS Grupa 000 http://vaglog.pl/log_197302.html BS Grupa 004 http://vaglog.pl/log_197303.html BS Grupa 011 http://vaglog.pl/log_197304.html Statyczne Grupa 000,001,003 http://vaglog.pl/log_197306.html Grupa 004,007,013 http://vaglog.pl/log_197307.html Grupa 014,018,023 http://vaglog.pl/log_197308.html Dynamiczne Grupa 003,004 http://vaglog.pl/log_197309.html Grupa 000,001 http://vaglog.pl/log_197311.html Grupa 008,010 http://vaglog.pl/log_197310.html Grupa 011 http://vaglog.pl/log_197312.html
  9. no to lipa ,myślałem że to może tylko wina zaworka a tu grubsza robota mnie znowu czeka. Spróbuje rozruszać jeszcze geometrie bo na co dzień autem żona jeździ i mogły się zastać kierownice. Po których logach można się kapnąć że to geometria się zacina ,a nie np. to wina zaworka?
  10. Witam ponownie Przepływke w końcu wymieniłem ,bo tamte już były czyszczone i nic im to nie pomogło ale i tak dziękuje za podpowiedzi . Oto dzisiejsze logi po wymianie i nie wiem czym ta turbo dziura jest spowodowana ?Czy zaworkiem N75 czy czymś innym? STATYCZNE Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93223.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93224.html BASIC SETTINGS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93225.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93226.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93227.html Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93228.html DYNAMICZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93229.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93230.html Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93231.html Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93232.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93233.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93234.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93235.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_93236.html
  11. Witam ponownie W końcu zmieniłem dawkę paliwa ,wymieniłem czujnik temp paliwa i wymieniłem przepływkę choć nie wiem czy ta jest dobra bo została mi z angola jak rozbierałem samochód. Powie ktoś czy ona jest dobra? bo passat ma nadal odczuwalną turbo dziure. Oto logi po tych wymianach: Statyczne Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92434.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92435.html basic settings Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92436.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92437.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92438.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92439.html Dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92440.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92441.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92442.html Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92443.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92444.html Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92445.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92446.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_92447.html
  12. Oooo dobrze wiedzieć . Czyli jutro mam wycieczkę do mechaniora i jestem ciekawy czy się przyzna że uszkodził czujnik. To bardzo źle że zwiększył dawkę ? Na razie dziękuje za pomoc a jak to wszystko ogarnę to się odezwę. Pozdrawiam
  13. Witam Autko mam po wymianie rozrządu ,pali bez żadnego problemu dostało nawet delikatnego kopa a spalanie na komputerze spadło o co najmniej 0.5litra ale jest jedno ale... .Mechanikowi mówiłem przed wymianą że pasacik ma bardzo odczuwalną turbo dziure i żeby się tym zajął. I się zajął , tylko nie wiem bardzo czy dobrze to uczynił, bo teraz w grupie 7 temp paliwa pokazuje -4.5*C (według mnie uszkodzony czujnik) . A wiem że coś grzebał przy pompie bo się Go podpytałem. I teraz mam prośbe o sprawdzenie logów czy wyglądają dobrze i jeszcze pytanie czy oszukanie czujnika żeby pokazywł temp . na minusie poprawia dynamikę auta czyli zwiększa dawke paliwa?Czy po prostu mechanik zrobił co innego a czujnik po prostu się zepsuł. Oto logi Statyczne Meas. Blocks Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91186.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91187.html Basic Settings Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91188.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91189.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91190.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91191.html Dynamiczne Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91192.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91193.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91194.html Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91196.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91197.html Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91198.html Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91199.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/toudiglibo_91200.html
  14. witam ja mam takie pytanie czy po miedzy zaworkiem zwrotnym paliwa a kołnierzem (do którego sie przykręca filtr)powinna byc jakas uszczelka?bo tam mi lapie powietrze(cieżko go odpalic) i mysle czy mi nie wypadla podczas wymiany filtra.silnik afn a zaworek jest przykrecany na dwie srubki nie na spinke
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności