krzychmax Zgłoś #1 Napisano 4 Lipca 2012 Witam, kupiłem nie dawno passata z silnikiem AHU. Wydaje mi się, że chodzi dobrze, spalanie na pierwszych 20l paliwa wyszło mi 5,6l/100km (25%miasto). Starałem się jeździć ekonomicznie 90-100km/h, kilka razy zdarzyło się przy wyprzedzaniu rozpędzić się do 130km/h. Niestety od początku zauważam, że przy odpalaniu silnik załapuje po 2 obrotach, nie ważne czy zimny czy ciepły pali tak samo. Kąt wtrysku miałem ustawiony na 40-42, poprawiłem tak jak na logach. Dawkę startową podniosłem VAGiem na maxa ale nic się nie zmieniło poza faktem, że bardziej zakopci po odpaleniu. Może poniższe logi ujawnią przyczynę takiego odpalania? Log (0 - 004,008,003) Log (3 - 013,001,003) Log (2 - 000) Log (1 - 004) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 4 Lipca 2012 Zrób jeszcze loga 001 na przekręconym zapłonie - Nie odpalaj. W obecnych logach wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #3 Napisano 4 Lipca 2012 (edytowane) Ok. jutro zrobię loga i wrzucę. Wrzucam loga: Log (0 - n/a) Edytowane 5 Lipca 2012 przez krzychmax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 6 Lipca 2012 W zasadzie to jest prawie, jak ma być. NMapięcie powinno być 0,7-0,72V. Był jeden przypadek na forum golfa, że właśnie to napięcie było inaczej ustawione i silnik długo kręcił zanim odpalił. Jeśli znasz się trochę na mechanice to możesz zdjąć pokrywkę pompy wtryskowej i wyregulować tą wartość. Nie wiem, czy tak mała różnica przyniesie efekt, ale w pozostałych logach nie widać żadnego problemu, więc nie ma się do czego innego przyczepić. Ja mam napięcie 0,68V i odpala od dotknięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach