Skocz do zawartości
vw_pawel

Proszę o analizę logów. Silnik AHU 1,9 90KM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Proszę o analizę logów.

 

Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89833.html

Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89829.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89832.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89830.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89834.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89828.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89835.html

 

A tu wklejam logi jak auto nie ma mocy. Wciskam pedał gazu i nic, tak jak by się turbina nie załączała. Zauważyłem, że tak się dzieje jak jest cieplej.

 

Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89838.html

Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89839.html

 

Dziękuje i Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.

 

Ta nieszczelność wynika z pierwszych logów? Problem polega na chwilowych utratach mocy, występujących tylko chwilowo (dwa logi które zamieściłem na końcu).

 

Dodatkowo wklejam jeszcze to:

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89934.html

Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89935.html

Grupy: 001,007 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89936.html

 

Postaram się wkleić więcej logów jak auto nie bedzie miało mocy ale to się zdarza rzadko.

 

Pozdrawiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Wymieniłem przepływomierz, wydaje sie, że wszystko jest ok auto jeździ i nic się nie dzieje. Martwi mnie jedynie, że chyba więcej pali. Zrobiłem logi i w bloku 003 są chyba za wysokie wartości. Proszę o pomoc w analizie.

 

Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90692.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90693.html

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90694.html

Grupy: 001,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90695.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90696.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90697.html

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobiłem logi i w bloku 003 są chyba za wysokie wartości. Proszę o pomoc w analizie.

Jeśli masz przepływomierz dedykowany do Twojego silnika to pisałem Ci już wcześniej, że masz nieszczelność w dolocie - bierzesz w ogóle pod uwagę co się do Ciebie pisze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz przepływomierz dedykowany do Twojego silnika to pisałem Ci już wcześniej, że masz nieszczelność w dolocie - bierzesz w ogóle pod uwagę co się do Ciebie pisze ?

 

Witam

 

Fakt nie napisałem. Wszystko było sprawdzone nie widać żadnych nieszczelności. Dodatkowo ewidentną przyczyną utraty mocy był przepływomierz (sprawdzone i potwierdzone). Po wymianie auto nie traci mocy. Przepływomierz dostałem jest to jakaś używka. Rozumiem, że powodem takich wartości może być fakt, że jest nie od tego silnika?

Edytowane przez vw_pawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro nieszczelności nie ma to przepływka pewnie od silnika benzynowego - te zawyżają w taki sposób wskazania w TDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności