vw_pawel Zgłoś #1 Napisano 27 Czerwca 2012 Witam Proszę o analizę logów. Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89833.html Grupy: 010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89829.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89832.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89830.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89834.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89828.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89835.html A tu wklejam logi jak auto nie ma mocy. Wciskam pedał gazu i nic, tak jak by się turbina nie załączała. Zauważyłem, że tak się dzieje jak jest cieplej. Grupy: 003,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89838.html Grupy: 011,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89839.html Dziękuje i Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #2 Napisano 27 Czerwca 2012 Masz nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_pawel Zgłoś #3 Napisano 28 Czerwca 2012 Masz nieszczelność w dolocie pomiędzy turbo a kolektorem ssącym. Ta nieszczelność wynika z pierwszych logów? Problem polega na chwilowych utratach mocy, występujących tylko chwilowo (dwa logi które zamieściłem na końcu). Dodatkowo wklejam jeszcze to: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89934.html Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89935.html Grupy: 001,007 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_89936.html Postaram się wkleić więcej logów jak auto nie bedzie miało mocy ale to się zdarza rzadko. Pozdrawiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_pawel Zgłoś #4 Napisano 6 Lipca 2012 Witam ponownie. Wymieniłem przepływomierz, wydaje sie, że wszystko jest ok auto jeździ i nic się nie dzieje. Martwi mnie jedynie, że chyba więcej pali. Zrobiłem logi i w bloku 003 są chyba za wysokie wartości. Proszę o pomoc w analizie. Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90692.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90693.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90694.html Grupy: 001,010 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90695.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90696.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/g_pawel_90697.html Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #5 Napisano 6 Lipca 2012 Zrobiłem logi i w bloku 003 są chyba za wysokie wartości. Proszę o pomoc w analizie. Jeśli masz przepływomierz dedykowany do Twojego silnika to pisałem Ci już wcześniej, że masz nieszczelność w dolocie - bierzesz w ogóle pod uwagę co się do Ciebie pisze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_pawel Zgłoś #6 Napisano 7 Lipca 2012 (edytowane) Jeśli masz przepływomierz dedykowany do Twojego silnika to pisałem Ci już wcześniej, że masz nieszczelność w dolocie - bierzesz w ogóle pod uwagę co się do Ciebie pisze ? Witam Fakt nie napisałem. Wszystko było sprawdzone nie widać żadnych nieszczelności. Dodatkowo ewidentną przyczyną utraty mocy był przepływomierz (sprawdzone i potwierdzone). Po wymianie auto nie traci mocy. Przepływomierz dostałem jest to jakaś używka. Rozumiem, że powodem takich wartości może być fakt, że jest nie od tego silnika? Edytowane 7 Lipca 2012 przez vw_pawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2012 Skoro nieszczelności nie ma to przepływka pewnie od silnika benzynowego - te zawyżają w taki sposób wskazania w TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach