rafek_hon Zgłoś #1 Napisano 22 Czerwca 2012 Posiadam tylko statyczne co możecie o nich powiedzieć? Z góry dziękuje Statyczne póki co : Log (0 - 007,007) Log (1 - 000,000) Log (2 - 013) Log (3 - 023) Log (4 - 001) Log (5 - 003) Log (6 - 018) Log (7 - 004) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2012 1. Za niska temperatura silnika 2. EGR nie działa 3. Lekko synchronizacja przestawiona, ale ujdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #3 Napisano 22 Czerwca 2012 (edytowane) Dziękuje Sławek za odpowiedź. Być może temperatura jest taka bo zrobiłem około 5 km. do czasu pomiaru ale z drugiej strony 90 na liczniku już jakiś czas wcześniej pokazywało przed zatrzymaniem miał 80 C. Co może być z EGR? Synchronizacje można ustawić programem? Chciałbym dodać, że samochód posiadam 0d 2 miesięcy i prędkość jaką udało mi się nim osiągnąć na autostradzie wynosiła 180kh. nie miałem wcześniej diesla ale wydaje mi się, że może być coś nie szczelne ponieważ turbina świszczy przy przyśpieszaniu i mam spoconą rure która dochodzi do intercoolera i ogólnie wokół niej jest syf. ale z drugiej strony Vag nie wskazuje błędów Edytowane 22 Czerwca 2012 przez rafek_hon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 22 Czerwca 2012 To zrób komplet dynamicznych logów :-) Co do egr - wypnij wężyk gumowy idący do jego grzybka, wypnij ten gruby wąż wpięty w układ dolotowy silnika (to grube kolanko) i zaciągając ustami wężyk obserwuj wewnątrz EGR czy podnosi się jego zawór (wewnątrz). Tu masz obrazek: http://images.forum-auto.com/mesimages/359238/DSCN26.JPG U góry mały wężyk który zasysasz, a z lewej gruby wąż, który odpinasz (zabezpieczenie na sprężysty druciany skobel) Obejrzyj również ten egr wewnątrz (z latarką i lusterkiem) - jeśli jest zabrudzony to warto go wykręcić i wyczyścić. Jeśli tłoczek w egr będzie się podnosił to sprawdź wężyki idące do N18, ewentualnie włącz sobie silnik kanał 003BS i sprawdź czy na wypiętym małym węzyku czujesz podciśnienie podczas zmiany pracy zaworu (obserwuj VAGa). Pod egr jestprzykecona na 2 śruby rurka idąca do turbiny - jeśli na którymś końcu pomiędzy tą rurką ktoś podłożył "blaszkę" (zaślepił ją) to egr równiez nie będzie działał. Kąt synchronizacji zostaw w spokoju do czasu zrobienia logów dynamicznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #5 Napisano 22 Czerwca 2012 Wielkie dzięki kolego za wskazówki narazie nie mam warunków do zrobienia tego ale na początku lipca wracam do swoich rodzinnych stron i tam pogrzebie. A logi dynamiczne postaram się zrobić jutro póki co nie miałem kiedy bo w dzień praca a później za duży ruch na ulicach Krakowa a w nocy spie poszukam jutro jakiejś prostej i zrobie co trzeba Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #6 Napisano 4 Sierpnia 2012 Co sie okazało mam nieszczelny intercooler od dołu puszcza powietrze. Wypatrzylem na allegro takie cuś - http://allegro.pl/vw-volkswagen-passat-b5-intercooler-1-8t-1-9-tdi-i2499870048.html podejdzie to do mojego paska? próbowałem sie też dobrać do zaworu egr ale ciężko drania wykręcić i narazie zostawiłem to przez ten intercooler... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #7 Napisano 4 Sierpnia 2012 podejdzie. pewnie firmy THERMOTEC - mają najtańsze IC. Zakładałem ostatnio go Golfa IV - póki co jeździ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #8 Napisano 4 Sierpnia 2012 Czyli może być rozumiem? Czy jakieś inne propozycje? Nie chciałbym kupić jakiegoś dziadostwa co sie rozsypie za nie długi czas... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 5 Sierpnia 2012 wejdź sobie na stronkę InterCars i sprawdź - napisałem, że pasuje. Co do "dziadostwa" - nie mam pojęcia jakie ciśnienie one wytrzymają... Kumpel chciał najtaniej to też taki kupił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #10 Napisano 5 Sierpnia 2012 Dzieki za odpowiedź. Już zamówiłem w bardzo przystępnej cenie Icka firmy Nissens. Po zamontowaniu wkleje logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Biszczan Zgłoś #11 Napisano 5 Sierpnia 2012 A masz dynamiczne zrobione na nieszczelnym IC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #12 Napisano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) Zrobiłem dynamiczne tylko chyba nie wszystkie. Temperatury nie chce złapać wiec termostat do wymiany jak rozumiem...Nie pamiętałem które logi trzeba było zrobić więc są też niepotrzebne chyba ale zawsze są Log (14 - 010,006,007) Log (15 - 023,005,004) Log (16 - 011,008,013,011,008,013) Log (17 - 001,002,003) I jak one wyglądają na nieszczelnym IC? Jest moc nie piszcie tak bo atramentu zabraknie :P:* Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez rafek_hon brak odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach