Skocz do zawartości
tamin

ALH Błąd P1246

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Auto co prawda to golf IV ALH ale może ktoś jest w stanie pomóc.

Błąd P1246 sygnał nieprawidłowy tymczasowy.

Od pewnego czasu auto przerywa i szarpie podczas jazdy -raz przy 2tys obrotów, raz przy 3tys, a czasami niezależnie od obrotów, ale nie można wtedy przekroczyć tych obrotów. Przy przegazowaniu na postoju obroty falują jakby nie dostawał paliwa.

Podstawiłem, wtrysk sterujący i dalej to samo. Nastawnik ściągany ale w środku czysty. Podczas falowania obrotów skacze wartość napięcia nastawnika. Czy może mieć to coś wspólnego z czujnikiem poziomu/temperatury oleju bo ostatnio kostka mi się od niego rozsypała i co ciekawe w środku były przypalone piny.

Proszę o pomoc. Jakie logi mogą być pomocne przy diagnozie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy przegazowaniu na postoju obroty falują jakby nie dostawał paliwa.

Podstawiłem, wtrysk sterujący i dalej to samo.

Chyba Przemku sam wpadłeś na przyczynę tego błędu i zachowania się silnika gdyż powietrze w układzie paliwowym lub ciężki przepływ paliwa przez zasyfiony i od lat nie wymieniany filtr paliwa są tego powodem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jeszcze spróbuje wymienić filtr, ale czy może to być powód tego błędu? Dostaje powietrze i nie ma ciśnienia aby otworzyć wtrysk i komp widzi, że iglica się nie ruszyła? Skąd jest to powietrze w przewodach paliwowych?- próbowałem podać paliwo bezpośrednio z butelki do filtra i powietrze dalej było. Ciągnie na połączeniu powrotnym do filtra -filtr-oring-plastikowa złączka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skąd jest to powietrze w przewodach paliwowych?- próbowałem podać paliwo bezpośrednio z butelki do filtra i powietrze dalej było. Ciągnie na połączeniu powrotnym do filtra -filtr-oring-plastikowa złączka?

Jak chcesz podać paliwo na "krótko" do pompy wtryskowej to zawsze z pominięciem filtra paliwa bo 90% lewego powietrza dostaje się właśnie na nim a zwłaszcza na powrocie na ty podgrzewaczu puszczają gumowe oringi pod nim. Pozostałe przypadki to wina ssaka w baku, pomijając nieszczelne wężyki przelewowe przy wtryskiwaczach i inne niestandardowe przypadki.

Jeszcze jedna rzecz, którą również powinieneś wziąć pod uwagę to stan wiązki elektrycznej idącej od wtyczki wtrysku sterującego do sterownika silnika - wszelkie jej przetarcia i zwarcia do masy itd. będą powodowały identyczne objawy.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Podanie paliwa z pominięciem filtra nic nie dało.

Wiązkę oglądałem, ale nie ma przetarć. Jutro spróbuje zrobić bypass na przewodzie od wtrysku do ECU.

Dodam, że po odłączeniu wtrysku objawy ustają, ale bez regulacji kąta kopci i jest muł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Błędem wtrysku sterującego sobie poradziłem- chciałem zrobić bypass na kablach więc ściągam podszybie, wypinam kostki z ECU a tam?!?!?! WTF???? Rdza, śniedź i tym podobne sprawy. Więc ta sprawa załatwiona. Ale mam kolejny problem.

 

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached

P1562 - 35-00 - -

 

To jest zapewne moja wina.

Ale wartości są ustawione jak przed demontażem nastawnika RSV 0,640V i 3,2mg/R- obie wartości przy 90stC.

Mam ściągać pokrywę nastawnika i sprawdzać moje luty? Jakby nie łączyło to chyba by było że błąd tymczasowy?

 

Teraz auto nie szarpie, niby ma moc, ale 130km/h i nie idzie dalej.

 

Proszę o pomoc, choć wiem, że to ja coś spaprałem.

 

 

Drugi problem rozwiązany. Źle ustawiłem wałek względem elektromagnesu.

Edytowane przez tamin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności