Skocz do zawartości

tamin

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tamin

  • Urodziny 11.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelenia Góra

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam! Poszukuję danych liczbowych regulacji pompowtrysków w silniku BRS- VW T5. Nigdzie nie mogę znaleźć tych danych a nie mogę zainstalować ELSY. Pewnie będzie to standardowo 180 stopni ale jakie odległości od krawędzi głowicy? Ktoś pomoże??
  2. tamin

    ALH Błąd P1246

    Z Błędem wtrysku sterującego sobie poradziłem- chciałem zrobić bypass na kablach więc ściągam podszybie, wypinam kostki z ECU a tam?!?!?! WTF???? Rdza, śniedź i tym podobne sprawy. Więc ta sprawa załatwiona. Ale mam kolejny problem. 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35-00 - - To jest zapewne moja wina. Ale wartości są ustawione jak przed demontażem nastawnika RSV 0,640V i 3,2mg/R- obie wartości przy 90stC. Mam ściągać pokrywę nastawnika i sprawdzać moje luty? Jakby nie łączyło to chyba by było że błąd tymczasowy? Teraz auto nie szarpie, niby ma moc, ale 130km/h i nie idzie dalej. Proszę o pomoc, choć wiem, że to ja coś spaprałem. Drugi problem rozwiązany. Źle ustawiłem wałek względem elektromagnesu.
  3. tamin

    ALH Błąd P1246

    No niestety. Podanie paliwa z pominięciem filtra nic nie dało. Wiązkę oglądałem, ale nie ma przetarć. Jutro spróbuje zrobić bypass na przewodzie od wtrysku do ECU. Dodam, że po odłączeniu wtrysku objawy ustają, ale bez regulacji kąta kopci i jest muł.
  4. tamin

    ALH Błąd P1246

    Dzisiaj jeszcze spróbuje wymienić filtr, ale czy może to być powód tego błędu? Dostaje powietrze i nie ma ciśnienia aby otworzyć wtrysk i komp widzi, że iglica się nie ruszyła? Skąd jest to powietrze w przewodach paliwowych?- próbowałem podać paliwo bezpośrednio z butelki do filtra i powietrze dalej było. Ciągnie na połączeniu powrotnym do filtra -filtr-oring-plastikowa złączka?
  5. Witam! Auto co prawda to golf IV ALH ale może ktoś jest w stanie pomóc. Błąd P1246 sygnał nieprawidłowy tymczasowy. Od pewnego czasu auto przerywa i szarpie podczas jazdy -raz przy 2tys obrotów, raz przy 3tys, a czasami niezależnie od obrotów, ale nie można wtedy przekroczyć tych obrotów. Przy przegazowaniu na postoju obroty falują jakby nie dostawał paliwa. Podstawiłem, wtrysk sterujący i dalej to samo. Nastawnik ściągany ale w środku czysty. Podczas falowania obrotów skacze wartość napięcia nastawnika. Czy może mieć to coś wspólnego z czujnikiem poziomu/temperatury oleju bo ostatnio kostka mi się od niego rozsypała i co ciekawe w środku były przypalone piny. Proszę o pomoc. Jakie logi mogą być pomocne przy diagnozie.
  6. Temat może już trochę stary ale: Pomyśl jak by musiała wyglądać procedura sprawdzania kompresji? A jak zamiast 1 obrotu zrobiłbyś 0,9 obrotu? Producent miałby podawać wartość ciśnienia w odniesieniu do wartości kątowej? A jak byś wybrał zły moment "startu pomiaru" i akurat końcówka tego 1 obrotu była by przy otwartych zaworach wydechowych? Dlatego masz zmierzyć ciśnienie maksymalne jakie może osiągnąć silnik. Taki "standard pomiaru" i wtedy możesz porównać wyniki z tymi podanymi przez producenta.
  7. Mateusz nie obraź się ale chyba każdy wie ale też każdy widzi, że Ci się nie chce poczytać. Jak wymieniłeś n75 i przepływkę to radze się od razu zająć czyszczeniem kierownic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności