Skocz do zawartości
devil-1988

Prośba o analizę logów AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałbym poprosić o analizę logów które udało mi się zrobić.

 

Auto gdy ma wciśnięte 100% gazu jest trochę słabsze niż jak pedału gazu wcisną trochę mniej

 

http://vaglog.rtnet.pl/devil-1988_85857.html

http://vaglog.rtnet.pl/devil-1988_85858.html

http://vaglog.rtnet.pl/devil-1988_85859.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszysto wyglonda w miare ok geometria zaczyna sie przycinac sprubu ja rozruszac recznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy zawor n75 turbina 500 km po czyszczeniu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda, że turbo działa jak trzeba. Hmm, co do zachowania gazu sam jestem ciekaw - a masz objaw, że szybciej nabiera prędkości przy delikatnym wciśnięciu niż gdy wciśniesz do końca i czekasz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda, że turbo działa jak trzeba. Hmm, co do zachowania gazu sam jestem ciekaw - a masz objaw, że szybciej nabiera prędkości przy delikatnym wciśnięciu niż gdy wciśniesz do końca i czekasz ?

 

Mam taki efekt jak mam np ok 2tyś obrotów i wcisnę gaz do oporu to złapie muła. Nie mówię że nic się nie dzieje ale jak delikatnie naciskam gaz to auto reaguje bardo szybko i energicznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to przydały by się jeszcze logi statyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi stateczne mogę zrobić dopiero po niedzieli :( ale zrobię.

 

A wiesz już może przypuszczalnie co może się dziać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wiecie coś z tych logów? Pomoże ktoś? Dzisiaj znalazłem małą nieszczelność w dolocie. Ta guma za zaworem EGR przepuszcza ciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku w grupie 000 BS jest do poprawy bo masz zbyt opóźniony. Ma oscylować w granicach 49-51 jednostek w drugiej kolumnie od lewej. Zlikwiduj nieszczelność w dolocie i sprawdź szczelność wszystkich wężyków podciśnienia. Podmień miejscami elektrozawór N75 z N18 i ponownie zloguj grupę 011 dynamicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku będzie przestawiany w czwartek ale myślałem że jest za wczesny na wykresie był bardzo nisko. Co do N75 to jest nowy max 1 miesiąc ma. A po za tym reszta ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie doładowania może być, lekkie skoki z winy turbiny chyba ale ładuje zadane więc może być. Faktycznie Kąt do poprawki i sprawdź te węże i opaski - ten krótki przy kolektorze dolotowym też.

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok bardzo dziękuje za pomoc. Czyli mam rozumieć, że reszta ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób co masz zrobić i pokaż nowe logi, zobaczymy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności