Skocz do zawartości
mmissiek

Poproszę o analizę logów 110 AFN ze zmienionymi wtryskami i FMIC

Rekomendowane odpowiedzi

Masz jakieś błędy typu niezrozumiała korelacja pomiędzy wskazaniami czujników F96 a G71 bo czujnik ciśnienia barometrycznego Ci zaniża wskazania - powinien pokazywać w granicach 990 mbar a pokazuje o 300 mbar mniej ?

Kolejna rzecz - miałeś włączone jakieś dodatkowe odbiorniki prądu elektrycznego bo dawka paliwa jest zbyt mała w 001 - zamiast oscylować w granicach 3,5-4.0 mg pokazuje wartość 7,0-7,2 mg, kąt wtrysku też jest ciut opóźniony i ostatnia kwestia co tam masz za FMIC bo temperatura w dolocie też nie jest rewelacyjna chyba, że mocno pałowałeś silnik przed logowaniem. W pierwszej kolejności zdemontuj dekiel z plastikowego zasobnika sterownika silnika potem zdejmij pokrywkę sterownika silnika i sprawdź w jakim stanie jest wężyk ciśnieniowy idący do czujnika ciśnienia - pewnie trzeba go będzie wymienić. Rzeczywista dawka paliwa w 001 oscyluje obecnie w takich wartościach jak dla silnika 90 KM w 001 dynamicznie.

Edytowane przez Sztomel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz jakieś błędy typu niezrozumiała korelacja pomiędzy wskazaniami czujników F96 a G71 bo czujnik ciśnienia barometrycznego Ci zaniża wskazania - powinien pokazywać w granicach 990 mbar a pokazuje o 300 mbar mniej ?

Kolejna rzecz - miałeś włączone jakieś dodatkowe odbiorniki prądu elektrycznego bo dawka paliwa jest zbyt mała w 001 - zamiast oscylować w granicach 3,5-4.0 mg pokazuje wartość 7,0-7,2 mg, kąt wtrysku też jest ciut opóźniony i ostatnia kwestia co tam masz za FMIC bo temperatura w dolocie też nie jest rewelacyjna chyba, że mocno pałowałeś silnik przed logowaniem. W pierwszej kolejności zdemontuj dekiel z plastikowego zasobnika sterownika silnika potem zdejmij pokrywkę sterownika silnika i sprawdź w jakim stanie jest wężyk ciśnieniowy idący do czujnika ciśnienia - pewnie trzeba go będzie wymienić. Rzeczywista dawka paliwa w 001 oscyluje obecnie w takich wartościach jak dla silnika 90 KM w 001 dynamicznie.

 

Pewnie dlatego tak pokazuje bo został kiedyś zalany olejem. FMIC od AUDI A4 A5 Q5 8K0145805G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności