mmissiek Zgłoś #1 Napisano 21 Maja 2012 STATYCZNE: http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85532.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85533.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85534.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85535.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85536.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85537.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85538.html STATYCZNE BS: http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85539.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85540.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85541.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85542.html DYNAMICZNE: http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85543.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85544.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85545.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85546.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85547.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85548.html http://vaglog.rtnet.pl/mmiissiek_85549.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #2 Napisano 21 Maja 2012 (edytowane) Masz jakieś błędy typu niezrozumiała korelacja pomiędzy wskazaniami czujników F96 a G71 bo czujnik ciśnienia barometrycznego Ci zaniża wskazania - powinien pokazywać w granicach 990 mbar a pokazuje o 300 mbar mniej ? Kolejna rzecz - miałeś włączone jakieś dodatkowe odbiorniki prądu elektrycznego bo dawka paliwa jest zbyt mała w 001 - zamiast oscylować w granicach 3,5-4.0 mg pokazuje wartość 7,0-7,2 mg, kąt wtrysku też jest ciut opóźniony i ostatnia kwestia co tam masz za FMIC bo temperatura w dolocie też nie jest rewelacyjna chyba, że mocno pałowałeś silnik przed logowaniem. W pierwszej kolejności zdemontuj dekiel z plastikowego zasobnika sterownika silnika potem zdejmij pokrywkę sterownika silnika i sprawdź w jakim stanie jest wężyk ciśnieniowy idący do czujnika ciśnienia - pewnie trzeba go będzie wymienić. Rzeczywista dawka paliwa w 001 oscyluje obecnie w takich wartościach jak dla silnika 90 KM w 001 dynamicznie. Edytowane 21 Maja 2012 przez Sztomel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #3 Napisano 21 Maja 2012 Masz jakieś błędy typu niezrozumiała korelacja pomiędzy wskazaniami czujników F96 a G71 bo czujnik ciśnienia barometrycznego Ci zaniża wskazania - powinien pokazywać w granicach 990 mbar a pokazuje o 300 mbar mniej ?Kolejna rzecz - miałeś włączone jakieś dodatkowe odbiorniki prądu elektrycznego bo dawka paliwa jest zbyt mała w 001 - zamiast oscylować w granicach 3,5-4.0 mg pokazuje wartość 7,0-7,2 mg, kąt wtrysku też jest ciut opóźniony i ostatnia kwestia co tam masz za FMIC bo temperatura w dolocie też nie jest rewelacyjna chyba, że mocno pałowałeś silnik przed logowaniem. W pierwszej kolejności zdemontuj dekiel z plastikowego zasobnika sterownika silnika potem zdejmij pokrywkę sterownika silnika i sprawdź w jakim stanie jest wężyk ciśnieniowy idący do czujnika ciśnienia - pewnie trzeba go będzie wymienić. Rzeczywista dawka paliwa w 001 oscyluje obecnie w takich wartościach jak dla silnika 90 KM w 001 dynamicznie. Pewnie dlatego tak pokazuje bo został kiedyś zalany olejem. FMIC od AUDI A4 A5 Q5 8K0145805G Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach