komanch Zgłoś #1 Napisano 19 Maja 2012 Kasowałem z automatu opcją Szybkie kasowanie inspekcji serwisowej. Zapisałem sobie jednak wcześniej Log: VCDS Beta 11.2.0: SRI Reset Control Module Part Number: 3C0 920 871 D Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl Component:KOMBIINSTRUMENT VD1 1216, Coding:0007105 Operation: Please select an operation ************************************************************************************************************************ Channel Description Unit Current val. New val. 02 Service Reminder Status 1 --- 40 Distance since Service km x100 56 --- 41 Time since Service Days 370 --- 42 Minimum Distance to Service --- --- --- 43 Maximum Distance to Service --- --- --- 44 Maximum Time to Service --- --- --- 45 Oil Quality 1 --- 47 Soot Quantity km x100 0 --- 48 Thermal Load km x100 118 --- 49 Minimum Time to Service --- --- --- 50 Basic Distance Value for Oil Change km x100 150 --- 51 Basic Time Value for Oil Change Days 372 --- ************************************************************************************************************************ Nie znam zbyt dobrze obsługi vcds, możecie mi powiedzieć co oznaczają poniższe linie? 45 Oil Quality 1 --- 47 Soot Quantity km x100 0 --- 48 Thermal Load km x100 118 --- A także jak ręcznie zmienić wartość np Service Reminder Status z 1 na powiedzmy 100? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #2 Napisano 19 Maja 2012 (edytowane) Nie znam zbyt dobrze obsługi vcds, możecie mi powiedzieć co oznaczają poniższe linie?Kod: 45 Oil Quality 1 --- 47 Soot Quantity km x100 0 --- 48 Thermal Load km x100 118 --- A także jak ręcznie zmienić wartość np Service Reminder Status z 1 na powiedzmy 100? Kanał 45 Oil Quality 1 oznacza zwykły ojej, gdybyś zmienił na 2 oznaczało by to olej typu "LongLife" 47 Soot Quantity km x100 0 --- Ilość sadzy 48 Thermal Load km x100 118 ---obciążenie termiczne Service Reminder Status - nie mozna go zmienic powiedzmy na 100, wartość różna od zera oznacza że konieczny jest servis, zmienić go możesz co najwyżej na 0 co skasuje inspekcje. Ręcznie mozna wszytko ustawić i zmienić na kanałach adaptacji (10) lub z poziomu SRI Reset wybierając odpowiednie polecenie w polu wyboru czynności do wykonania np zmiana z longlife na zwykły olej Poza tym widze że u Ciebie był wymieniany olej po przejechaniu 5600km i po czasie jednego roku co wynika z logu.A tak z ciekawości to resetowałeś później same zegary (17) Edytowane 19 Maja 2012 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
komanch Zgłoś #3 Napisano 19 Maja 2012 Dziękuje za informacje. Co do Twojego pytania - nic nie resetowałem. Do tej pory olej był wymieniany tylko i wyłącznie w polskich aso. Wracając do mojego pytania, w jaki sposób mogę np ręcznie ustawić tak inspekcję, aby limit czasowy między kolejnymi wymianami oleju wynosił np 480 dni? I drugie pytanie czy Ilość sadzy i Obciążenie termiczne jest sprawdzane przez komp i przekroczeniu normy otrzymam info? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #4 Napisano 20 Maja 2012 Wracając do mojego pytania, w jaki sposób mogę np ręcznie ustawić tak inspekcję, aby limit czasowy między kolejnymi wymianami oleju wynosił np 480 dni? Tak jak pisałem ręcznie ustawia sie wartości na kanałach adaptacji czyli Instruments(17)-Adaptation(10) niekiedy trzeba uprzednio wpisać Seciurity Access aby adaptacja została przyjęta.Co jest na poszczególnych kanałach masz opisane w swoim logu. Z tym że nie można sobie wprowadzić wartości jakie się chce.Każdą wprowadzaną nową wartość trzeba wpisac i dać test ,czy zostanie zaakceptowana przez program.Z tego co wiem nie ma normalnej możliwości zmiany przebiegu np z 360 na 480 dni,jest ściśle ustalone tak jak pisałem 1 to 360 dni ,2 to 720 dni,to samo tyczy sie przebiegu 15000 i longlife 30000,są to wartości ścieśle ustalone przez oprogramowanie i nie można tego ręcznie zmieniac z poziomu programu.Takie zmiany można jedynie dokonać po przez edycje epromu. I drugie pytanie czy Ilość sadzy i Obciążenie termiczne jest sprawdzane przez komp i przekroczeniu normy otrzymam info? Normy na pewno jakieś są i po coś to jest i mysle że po przekroczeniu pewnych wartości zostanie wyświetlony monit o koniecznym serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajtas Zgłoś #5 Napisano 18 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, mam problem ze skasowaniem inspekcji w VW Passat CC z 2011roku, dla ułatwienia przesyłam foto zegarów wraz z umieszczonymi dwoma przyciskami pod zegarami. Wszyscy piszą, że inspekcje kasuje się wciskając i przytrzymując przycisk z "kluczykiem", w moim aucie nie ma przycisku w pobliżu zegarów z oznaczeniem "kluczyka" może ktoś wie jak sobie z tym poradzić ... Edytowane 18 Grudnia 2014 przez kajtas błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mustak Zgłoś #6 Napisano 11 Czerwca 2016 Mam ten sam problem. Koledzy może ktoś coś wie? Odświeżam wątek - - - - - aktualizacja - - - - - Mam ten sam problem co kolega z passata CC. Może ktoś coś wie? Odświeżam wątek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach