nogman Zgłoś #1 Napisano 14 Maja 2012 Moze ktos powiedziec co jest nie tak z moim passkiem NIby wszystko ok ale mam szrpniecie na jedynce i dwojce tak kolo 2500/min. EGR czyszczony turbo nowe. Prosze o pomoc czy to przeplywka nie domaga albo jakis zaworek mowi juz papa. 210tys km przebiegu wiarygodne. http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84628.html http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84629.html statyczne http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84630.html http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84631.html dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84632.html http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84634.html i drugie podejscie tych samych blokow http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84633.html Dziekuje z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #2 Napisano 15 Maja 2012 CZy oprocz synchronizacji mam cos jeszcze do zrobienia? Dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #3 Napisano 16 Maja 2012 Hmm, czemu w tym silniku jest tak niskie ciśnienie doładowania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2012 jakas nieszczelnosc masz na mysli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #5 Napisano 16 Maja 2012 Trochę się chyba zacina geometria. Zrób statycznie grupę 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #6 Napisano 16 Maja 2012 Dolaczam statyczna grupe 10 http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84782.html dziwi mnie ta stala wartosc w grupie 3 bloku 2im. Gdzie tu logu robionym troszke wczesniej ta wartosc byla inna http://vaglog.rtnet.pl/landmark_84783.html. Czy tak ma byc i czy da sie z tych logow cos wiecej wyczytac. Dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach